Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термінали збору даних
Data collection terminals
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-06-30-006032-a b6ed42b430c0475eb5a3932dafc0d55c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Шифрук

+380443232078 shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Андрій Шифрук
+380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Дідик Дмитро Вікторович
+380631331303
Didyk-DV@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Andrii Shyfruk
+380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua
Additional contacts: Дідик Дмитро Вікторович
+380631331303
Didyk-DV@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 червня 2020 21:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 14:47
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH
Publication date: 30 червня 2020 21:35
Enquiries until: 21 липня 2020 20:00
Complaints submission until: до 27 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 липня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 2 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник
Розгорнути Згорнути
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штуки
Термінали збору даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Data collection terminals
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 21:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 21:35
ТД Термінали.docx.p7s
30 червня 2020 21:35
ТД Термінали.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 серпня 2020
UA-2020-06-30-006032-ab6ed42b430c0475eb5a3932dafc0d55c
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СКАНПРИНТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕРА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 12:19
ТОВ "ТЕХНОЛОДЖИК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 12:15
ТОВ "СИСТЕМА ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 12:11
ТОВ "Діксі-Центр" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

30 липня 2020 17:46
Електронний підпис
30 липня 2020 17:46
Електронний підпис
30 липня 2020 17:38
Гарантія_ГЕРА.zip
30 липня 2020 17:38
4 Протокол Директор.pdf
30 липня 2020 17:38
2 лист-гарантія ст17.pdf
30 липня 2020 17:38
1-2 лист відгук.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ТОВ «Науково-виробниче об’єднання «РИФ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки наданий учасником лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці, що підтверджує якісне виконання договору - не містять інформації про номер та дату укладення договору з учасником 2) додаток 1 та додаток 4 до тендерної документації – «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про виконання аналогічного договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці, які мають відповідати вимогам тендерної документації, а саме – із зазначенням номеру та дати укладення договору. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ТОВ «ТЕХНОЛОДЖИК» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки надана учасником інформація та документи (довідка про виконання аналогічного договору та лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці, що підтверджує якісне виконання договору) не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, оскільки надана довідка та лист-відгук не містять інформації про номер та дату укладення договору 2) додаток 1 та додаток 4 до тендерної документації – «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці, які мають відповідати вимогам тендерної документації, а саме – із зазначенням номеру та дати укладення договору. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 10:45
Наказ №1 Новий.pdf
28 серпня 2020 10:45
Протокол №29012019.pdf
28 серпня 2020 10:45
Protokol-ychast.pdf
28 серпня 2020 08:12
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:24
ДовідкаТехнолоджик.pdf
26 серпня 2020 16:24
Довідка Хоров.pdf
26 серпня 2020 16:24
VutyagWEB.pdf
26 серпня 2020 16:24
Vutyag.pdf
26 серпня 2020 16:24
Statyt.pdf
26 серпня 2020 16:24
SCAN0003.PDF
26 серпня 2020 16:24
Protokol-ychastie.pdf
26 серпня 2020 16:24
Protokol Povnovajenna.pdf
26 серпня 2020 16:24
DovidkaLicenz.pdf
26 серпня 2020 16:24
dovidka poryshennya.pdf
26 серпня 2020 16:24
Dovidka nesydimost.pdf
26 серпня 2020 16:24
CinovaPropoz.pdf
26 серпня 2020 16:24
2020 zvit.pdf
26 серпня 2020 16:24
2019 zvit.pdf
13 серпня 2020 10:08
ЛИСТ-відгук.pdf
31 липня 2020 14:51
Електронний підпис
31 липня 2020 14:51
Електронний підпис
31 липня 2020 14:44
Лист-гарантія.pdf
31 липня 2020 14:44
ЛИСТ-відгук.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ТОВ «СИСТЕМА ТРЕЙД» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки надана учасником інформація та документи (довідка про виконання аналогічного договору та лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці, що підтверджує якісне виконання договору) не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником 2) додаток 1 та додаток 4 до тендерної документації – «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці, які мають відповідати вимогам тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Документи

Публічні документи

31 липня 2020 15:32
Електронний підпис
31 липня 2020 15:32
Електронний підпис
31 липня 2020 15:30
щодо ліцензування.pdf
31 липня 2020 15:30
Фінансова звітність.pdf
31 липня 2020 15:30
Статут оригінал.pdf
31 липня 2020 15:30
Статут копія.pdf
31 липня 2020 15:30
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 липня 2020 15:30
рішення.pdf
31 липня 2020 15:30
Проект договору.pdf
31 липня 2020 15:30
паспорт+инн.pdf
31 липня 2020 15:30
Опис документів.pdf
31 липня 2020 15:30
ЛИСТ КОД ДОСТУПУ.pdf
31 липня 2020 15:30
Лист відгук.pdf
31 липня 2020 15:30
Довіреність+наказ.pdf
31 липня 2020 15:30
Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2020 15:30
БГ.zip
31 липня 2020 15:30
Аналогічні договори.pdf

Документи

Публічні документи

31 липня 2020 19:36
Електронний підпис
31 липня 2020 19:36
Електронний підпис
31 липня 2020 19:20
Цінова пропозиція.pdf
31 липня 2020 19:20
Фін звіт 19.pdf
31 липня 2020 19:20
Статут.pdf
31 липня 2020 19:20
Рішення.pdf
31 липня 2020 19:20
Опис.pdf
31 липня 2020 19:20
Лист відгук.pdf
31 липня 2020 19:20
Довідка статут.pdf
31 липня 2020 19:20
Довідка ст 17.pdf
31 липня 2020 19:20
Довідка корупція ТОВ.pdf
31 липня 2020 19:20
Довідка банкрутство.pdf
31 липня 2020 19:20
Витяг ПДВ.pdf
31 липня 2020 19:20
Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2020 19:20
Баланс 31.03.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКАНПРИНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕРА"

ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ"

ТОВ "ТЕХНОЛОДЖИК"

ТОВ "СИСТЕМА ТРЕЙД"

ТОВ "Діксі-Центр"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОДЖИК" 1 438 800,00
UAH з ПДВ
1 343 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМА ТРЕЙД" 1 682 167,00
UAH з ПДВ
1 344 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Діксі-Центр" 1 950 000,00
UAH з ПДВ
1 345 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕРА" 1 740 000,00
UAH з ПДВ
1 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" 1 799 856,00
UAH з ПДВ
1 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ» 1 931 400,00
UAH з ПДВ
1 921 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 10:45
Наказ №1 Новий.pdf
28 серпня 2020 10:45
Протокол №29012019.pdf
28 серпня 2020 10:45
Protokol-ychast.pdf
28 серпня 2020 08:12
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:24
ДовідкаТехнолоджик.pdf
26 серпня 2020 16:24
Довідка Хоров.pdf
26 серпня 2020 16:24
VutyagWEB.pdf
26 серпня 2020 16:24
Vutyag.pdf
26 серпня 2020 16:24
Statyt.pdf
26 серпня 2020 16:24
SCAN0003.PDF
26 серпня 2020 16:24
Protokol-ychastie.pdf
26 серпня 2020 16:24
Protokol Povnovajenna.pdf
26 серпня 2020 16:24
DovidkaLicenz.pdf
26 серпня 2020 16:24
dovidka poryshennya.pdf
26 серпня 2020 16:24
Dovidka nesydimost.pdf
26 серпня 2020 16:24
CinovaPropoz.pdf
26 серпня 2020 16:24
2020 zvit.pdf
26 серпня 2020 16:24
2019 zvit.pdf
13 серпня 2020 10:08
ЛИСТ-відгук.pdf
31 липня 2020 14:51
Електронний підпис
31 липня 2020 14:51
Електронний підпис
31 липня 2020 14:44
Лист-гарантія.pdf
31 липня 2020 14:44
ЛИСТ-відгук.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 15:32
Електронний підпис
31 липня 2020 15:32
Електронний підпис
31 липня 2020 15:30
щодо ліцензування.pdf
31 липня 2020 15:30
Фінансова звітність.pdf
31 липня 2020 15:30
Статут оригінал.pdf
31 липня 2020 15:30
Статут копія.pdf
31 липня 2020 15:30
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 липня 2020 15:30
рішення.pdf
31 липня 2020 15:30
Проект договору.pdf
31 липня 2020 15:30
паспорт+инн.pdf
31 липня 2020 15:30
Опис документів.pdf
31 липня 2020 15:30
ЛИСТ КОД ДОСТУПУ.pdf
31 липня 2020 15:30
Лист відгук.pdf
31 липня 2020 15:30
Довіреність+наказ.pdf
31 липня 2020 15:30
Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2020 15:30
БГ.zip
31 липня 2020 15:30
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 17:46
Електронний підпис
30 липня 2020 17:46
Електронний підпис
30 липня 2020 17:38
Гарантія_ГЕРА.zip
30 липня 2020 17:38
4 Протокол Директор.pdf
30 липня 2020 17:38
2 лист-гарантія ст17.pdf
30 липня 2020 17:38
1-2 лист відгук.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 19:36
Електронний підпис
31 липня 2020 19:36
Електронний підпис
31 липня 2020 19:20
Цінова пропозиція.pdf
31 липня 2020 19:20
Фін звіт 19.pdf
31 липня 2020 19:20
Статут.pdf
31 липня 2020 19:20
Рішення.pdf
31 липня 2020 19:20
Опис.pdf
31 липня 2020 19:20
Лист відгук.pdf
31 липня 2020 19:20
Довідка статут.pdf
31 липня 2020 19:20
Довідка ст 17.pdf
31 липня 2020 19:20
Довідка корупція ТОВ.pdf
31 липня 2020 19:20
Довідка банкрутство.pdf
31 липня 2020 19:20
Витяг ПДВ.pdf
31 липня 2020 19:20
Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2020 19:20
Баланс 31.03.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЛОДЖИК"

ТОВ "СИСТЕМА ТРЕЙД"

ТОВ "Діксі-Центр"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕРА"

ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЛОДЖИК"
#37208082
Переможець 1 343 500,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 12:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОДЖИК"
#37208082
1 343 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 08:44
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 17:05
Договір термінал збору 006 032 Технолоджик .pdf укладений
04 вересня 2020 17:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 343 498,40
UAH (в тому числі ПДВ 223 916,40 UAH)