Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
571 000,00 UAH
UA-2020-06-30-005738-a c03f22646b004f7998f55eff99d075c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сітак Світлана Дмитрівна

+380532630940 centr@csvpl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 02770127
Місцезнаходження: 36023, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Ціолковського, буд. 47
Контактна особа: Сітак Світлана Дмитрівна
+380532630940
centr@csvpl.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 16:49
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 16:49
Початок аукціону: 17 липня 2020 15:50
Очікувана вартість: 571 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17130 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональний комп'ютер
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2020  —  30 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 17:51
ТД_ВТ_ЦЕНТР ПО НАРАХУВАННЮ ТА ЗДІЙСНЕННЮ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ_ПК - 30.06.2020.docx
30 червня 2020 17:51
протокол.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 01 липня 2020 17:57
Дата відповіді: 02 липня 2020 16:37
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"у разі необхідності посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Враховуючи наведене, та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускаються будь-яке комп'ютерне обладнання що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі (та його частин), визначеним додатком 2 до тендерної документації. Еквівалент буде визначатися за характеристиками, які визначені у Додатку №2 до тендерної документації.У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.
Відповідно додатку 2 тендерної документації. Замовник може розглянути системні блоки на базі процесора AMD, якщо відповідно до технічних вимог характеристики еквіваленту не будуть гіршими, ніж запропоновані.
Тендер
Дата подання: 01 липня 2020 17:57
Дата відповіді: 02 липня 2020 16:18
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідно до проекту договору ( додаток №4 до тендерної документації) у вартість товару входить: вартість товару, вартість доставки товару в місце поставки, вартість упаковки товару, завантажувальні, розвантажувальні роботи, доставка в приміщення, монтаж.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-30-005738-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 01 липня 2020 07:06
Внесення змін до ТД
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2020 08:29
Добрий день. Проаналізувавши надіслані листи, Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат прийшов до висновку, що:
1) Заявником в листі не зазначено про те, що його права порушені або що умови тендерної документації суперечать закону;
2) Відповідно до Закону України "Про авторське право та суміжні права" на учасників господарських правовідносин покладений обов'язок щодо постачання офіційної продукції та не порушення умов законодавства України щодо захисту прав інтелектуальної власності;
3) Замовник правомірно встановив вимоги щодо ліцензованої операційної системи, яким вона повинна відповідати згідно умов законодавства.
Встановлення вимог до подання учасниками додаткових документів, які видаються третіми особами на їх власний розсуд (офіційними дистриб'юторами), може призвести до необґрунтованого обмеження конкуренції серед учасників.
Тому вимога підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2020-06-30-005738-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 02 липня 2020 17:26
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Так наявна вимога: «З метою забезпечення оптимізації експлуатаційних витрат системний блок та монітор повинні бути від одного виробника.»

Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник. Тож відповідти такій вимозі зможуть лише товари одного українського виробника або товари виключно 100%-ого іноземного походження, що відповідно вплине на відчутне здорожчення пропозиції та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього,саме постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера в конкретному сервісному центрі.

Навіть у разі, якщо складові вироблені різними компаніями. Які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника від одного виборника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2020 15:39
Згідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
На виконання вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет повідомляє наступне. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними Учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір Замовником виду предмета закупівлі, його технічних характеристик чи обґрунтування. Всі потенційні Учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута Замовником відповідно до діючого законодавства.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації розроблено з урахуванням вимог чинних нормативно-правових актів України, державних стандартів та погоджені з відповідними службами.
Вимога «Складові персонального комп'ютера мають бути однієї торгівельної марки (монітор, системний блок, клавіатура, миша мають бути виготовлені однією фірмою виробником», яка зазначена в пункті 6, Додатку 2 Тендерної документації викликана багатьма фактами та має обґрунтування, а саме:
1) виходячи з визначеного в Україні для бюджетних установ терміну експлуатації комп'ютерної техніки (який на даний час складає 10 років) та вимог щодо якості персонального комп'ютера, Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися;
2) під час експлуатації неякісного периферійного обладнання (зокрема клавіатур та маніпуляторів "миша") спостерігається їх швидке псування (за 6 місяців кириличні символи стираються, кнопки маніпуляторів "миша" виходять з ладу). Виробники, які комплексно займаються виробництвом персональних комп’ютерів суворо слідкують за якістю та надають за вимогою до 5 років гарантії на свої вироби. Для таких виробників ім’я бренду дорожче за «миттєву» одноразову вигоду;
3) виконання вимоги знижує строки введення в експлуатацію та знижує витрати на виконання ремонту у подальшому, так як виробники, які комплексно займаються виробництвом персональних комп’ютерів тримають комплектуючі на своїх складах в Україні на весь термін експлуатації персонального комп’ютеру, згідно паспорту на виріб та мають в свою чергу багато авторизованих сервісних центрів на території України. Ця вимога економить бюджетні коштів та створює можливість забезпечення конкуренції на послуги з ремонту персонального комп’ютеру у майбутньому на протязі 10 років;
4) Додатком 2 до тендерної документації встановлено вимоги до персонального комп’ютера, складовими якого є системний блок, операційна система, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»). Тобто постачання зазначених складових має здійснюватися комплектом. Постачання повного комплекту персонального комп’ютера одним виробником є найбільш економічно доцільним, дозволяє якісно та оперативно вирішувати питання, пов’язані з виконанням гарантійних зобов’язань та зменшити витрати на обслуговування техніки в післягарантійний період, оскільки співпраця з одним виробником – є більш ефективнішою. Окремо зазначаємо, що усі провідні виробники комп’ютерної техніки здійснюють виробництво як системних блоків та моніторів, так і виробництво аксесуарів до них (клавіатура, маніпулятор типу «миша»).
5) детальний аналіз та моніторинг сегменту ринку показав, що персональний комп’ютер (системний блок, операційна система, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша») можуть запропонувати не менше 5 виробників, 3 дистриб’юторів, 50 посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами.
6) для уніфікації обладнання та програмного забезпечення з наявними програмно-технічними платформами та комп’ютерним обладнанням.
7) для уникнення конфліктів між складовими персонального комп’ютеру та спеціалізованого програмного забезпечення, яке вже придбано та експлуатується Замовником, тому що тільки провідні виробники комп’ютерної техніки, які комплексно займаються виробництвом персональних комп’ютерів здійснюють тестування конфліктів між складовими персонального комп’ютеру та операційною системою, пишуть власні драйвери для моніторів, маніпуляторів «миша», клавіатур, слідкують за їх оновленням та сумісністю. Замовник завжди може звернутися до виробника на предмет вирішення проблеми з драйверами, які конфліктують зі спеціалізованим програмних забезпеченням.
Частиною 1 статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» встановлено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно з частиною 2 статті 20 Закону України «Про здійснення державних закупівель», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Тому, Замовником будь-які права потенційних Учасників не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові та відкриті.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що немає підстав для внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації згідно Вашої вимоги про усунення порушення.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 456 528,00
UAH з ПДВ
456 528,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 505 891,50
UAH з ПДВ
505 891,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС 565 090,80
UAH з ПДВ
565 090,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 568 980,00
UAH з ПДВ
568 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 15:19
Електронний підпис
16 липня 2020 15:18
Проект договору.pdf
16 липня 2020 15:18
Банківська гарантія.zip
16 липня 2020 15:18
Технічні вимоги.zip
16 липня 2020 15:18
Кваліфікація.zip
16 липня 2020 15:18
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 13:51
Електронний підпис
16 липня 2020 13:50
Проект договору.pdf
16 липня 2020 13:50
Витяг ЄДР.pdf
16 липня 2020 13:50
Bankivska Licenzia.zip
16 липня 2020 13:50
Dovidka pro nazvu.zip
16 липня 2020 13:50
Dovirenist_Savchenko.zip
16 липня 2020 13:50
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
16 липня 2020 13:50
202613_19_93_73.zip
16 липня 2020 13:50
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 12:14
Електронний підпис
16 липня 2020 12:13
Право підпису.pdf
16 липня 2020 12:13
Опис, статут.pdf
16 липня 2020 12:13
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
16 липня 2020 12:13
Витяг ПДВ.pdf
16 липня 2020 12:13
Витяг з ЄДР 06.11.2019.pdf
16 липня 2020 12:13
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ ІТЕС-СЕРВІС

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 456 528,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 10:39
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 505 891,50
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:43
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
Переможець 565 090,80
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
565 090,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 09:46
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 14:45
договір Машини для обробки даних.pdf укладений
13 серпня 2020 14:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 565 090,80
UAH (в тому числі ПДВ 94 181,80 UAH)