Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт (санація) будівель дитячого дошкільного навчального закладу № 3 “Берізка”, за адресою: вул. Молодіжна, 7, смт Софіївка, Софіївського району, Дніпропетровської області». Коригування. (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 186 766,40 UAH
UA-2020-06-30-005485-a 389c57dc0825402ca6be334620b0af2f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:39
Очікувана вартість: 7 186 766,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 933,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт визначено у Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації.

Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт (санація) будівель дитячого дошкільного навчального закладу № 3 “Берізка”, за адресою: вул. Молодіжна, 7, смт Софіївка, Софіївського району, Дніпропетровської області». Коригування. (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53100, Україна, Дніпропетровська область, смт Софіївка, Софіївський район, вул. Молодіжна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт На підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:54
Перелік змін.docx
08 липня 2020 15:54
ЗТД пул 2А дит. садок Берізка.docx
08 липня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:54
Перелік змін.docx
08 липня 2020 15:54
ЗТД пул 2А дит. садок Берізка.docx
30 червня 2020 17:07
ТД пул 2А дит. садок Берізка.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСБ" 7 088 176,12
UAH з ПДВ
7 031 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕМСВІТ" 7 176 996,90
UAH з ПДВ
7 032 449,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВСЕБУД 4" 7 115 575,93
UAH з ПДВ
7 115 575,93
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА Ж" 7 134 000,00
UAH з ПДВ
7 134 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 14:51
Електронний підпис
31 липня 2020 14:51
Електронний підпис
31 липня 2020 14:34
Фин отчет 2015 год.pdf
31 липня 2020 14:34
Письмо отзыв 2.pdf
31 липня 2020 14:34
Отзыв АСБ.pdf
31 липня 2020 14:34
акт №1 (Ремонт АБК).pdf
31 липня 2020 14:34
акт (Ремонт помещ.).pdf
31 липня 2020 14:34
акт №2 (Ремонт АБК).pdf
31 липня 2020 11:46
Електронний підпис
30 липня 2020 16:36
Електронний підпис
24 липня 2020 11:56
Електронний підпис
24 липня 2020 11:54
Довідка про ПДВ.pdf
24 липня 2020 11:54
IMG_4406.pdf
24 липня 2020 11:54
Сертификат 972.pdf
24 липня 2020 11:54
Св_во кваліфікація.pdf
24 липня 2020 11:54
Лист згода.pdf
24 липня 2020 10:47
Технічне завдання.pdf
24 липня 2020 10:47
Локальний кошторис.pdf
24 липня 2020 10:47
Договірна ціна.pdf
24 липня 2020 10:47
Дефектний акт.pdf
24 липня 2020 10:46
Протокол НР.7Z
24 липня 2020 10:46
Наказ Фролова Ю.М.7Z
24 липня 2020 10:46
Лист для клієнтів.7z
24 липня 2020 10:46
Гарантія 6187-20.7z
24 липня 2020 10:46
Витяг із Статуту.7z
24 липня 2020 10:46
Банківська ліцензія.7z
24 липня 2020 10:46
CТАТУТ.PDF
24 липня 2020 10:46
Протокол зборів 34.PDF
24 липня 2020 10:46
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
24 липня 2020 10:46
Письмо отзыв 2.pdf
24 липня 2020 10:46
Письмо отзыв 1.pdf
24 липня 2020 10:46
Наказ про директора.pdf
24 липня 2020 10:46
квитанція 2018.pdf
24 липня 2020 10:46
квитанція 2017.pdf
24 липня 2020 10:46
квитанция 2019 (1).pdf
24 липня 2020 10:46
договор реалф.PDF
24 липня 2020 10:46
договор литва.PDF
24 липня 2020 10:46
Довідка про санкції.pdf
24 липня 2020 10:45
Витяг ПДВ.pdf
24 липня 2020 10:45
Витяг з ЄДР.pdf
24 липня 2020 10:45
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 18:13
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 18:13
Установчі документи.pdf
23 липня 2020 18:13
Довідки.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 12:05
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:55
Довідки Берізка.pdf
12 серпня 2020 12:22
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:21
Фінзвіт 2015р.pdf
24 липня 2020 11:56
Електронний підпис
24 липня 2020 11:55
Берізка.imd
24 липня 2020 11:55
3 Досвід 2.pdf
24 липня 2020 11:55
3 Досвід 1.pdf
24 липня 2020 11:55
2 Довідки.pdf
24 липня 2020 11:55
1 Статутні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСБ"

ТОВ "БУДРЕМСВІТ"

ТОВ "ВСЕБУД 4"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА Ж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСБ"
#32403675
Відхилено 7 031 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 17:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 15:47
ТОВ "БУДРЕМСВІТ"
#41112957
Відхилено 7 032 449,55
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 11:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 17:28
ТОВ "ВСЕБУД 4"
#36839566
Переможець 7 115 575,93
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 15:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 16:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до п.5.3 ч.5 Розділу 3 Тендерної документації (далі –ТД) Учасники на підтвердження наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору повинні надати: інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації; завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Учасником ТОВ "АСБ" було надано у складі його ТП довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № 14-18 від 20.07.2020, в якій не зазначена вся необхідна інформація згідно додатку 7 до ТД, а саме не вказана адреса замовника. Також вартість договорів № 30/11 від 30.11.2016 та договір № 508 від 05.08.2019 року становить менш ніж 30% від суми ТП. Крім того договір № 09/08-17 від 09.08.2017 не є аналогічним. Щодо договору № 30/11 від 30.11.2016, учасник не надав вказаний договір у складі ТП. Враховуючи вищевикладене Учасником не виконано вищевказані умови ТД та не підтверджено наявність не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Надати необхідні документи на виконання вищезазначених вимог ТД. 2. Відповідно до п.5.2 ч.5 Розділу 3 ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме довідку за формою Додатку 6 ТД, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Учасником ТОВ "АСБ" було надано у складі його ТП довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 14-17 від 20.07.2020 в якій не зазначив інформацію стосовно освіти та розряду відповідно до вимог ТД. Вказати необхідну інформацію на виконання вимог ТД. 3. Відповідно до п.5.4 ч.5 Розділу 3 ТД Учасники повинні надати у складі своїх ТП Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні роки. У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні роки. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні роки. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні роки. Для Учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за звітний період та чотири попередні роки (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за звітний період та чотири попередні роки, якщо Учасник платник єдиного податку. Копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні роки (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника; Разом із тим зазначено, що фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. Учасником ТОВ "АСБ" не було надано звіту за 2015 рік, разом із тим як вбачається із наданих учасником фінансових звітів за останні 4 (чотири) роки середнє арифметичне значення річних оборотів становить менше ніж 100% від суми пропозиції учасника, що не відповідає умовам ТД. Надати документи відповідно до вимог ТД.

Документи

03 серпня 2020 17:32
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:26
АСБ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до п.5.3 ч.5 Розділу 3 ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 до ТД. Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Учасником ТОВ "БУДРЕМСВІТ" у складі його ТП було надано довідку № 142 від 23.07.2020 року про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів складену не у відповідності до форми зазначеної у Додатку 7 до ТД, чим порушено вищезазначені вимоги ТД. Разом із тим як вбачається із наданої довідки вартість зазначених договорів становить менш ніж 30% від суми ТП. Надати інформацію та документи у відповідності до вимог ТД. 2. Відповідно до п.5.2 ч.5 Розділу 3 ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати довідку за формою Додатку 6 ТД, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Учасником ТОВ "БУДРЕМСВІТ" у складі його ТП було надано довідку № 140 від 23.07.2020 року про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід складену не у відповідності до форми зазначеної у Додатку 6 до ТД, чим порушено вищезазначені вимоги ТД. Надати довідку за формою Додатку 6 ТД, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. 3. Відповідно до п.5.4 ч.5 Розділу 3 ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні роки . Учасником ТОВ "БУДРЕМСВІТ" у складі його ТП не було надано надати копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні роки, чим порушено вищезазначену вимогу ТД.

Документи

07 серпня 2020 11:31
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:50
Будремсвіт.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до п.5.4 ч.5 Розділу 3 ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні роки. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні роки. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні роки. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні роки. Для Учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за звітний період та чотири попередні роки (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за звітний період та чотири попередні роки, якщо Учасник платник єдиного податку. Копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні роки (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Учасником ТОВ "ВСЕБУД 4" не було надано у складі його ТП копію фінансового звіту за 2015 рік, чим порушив вищезазначену вимогу ТД. Надати копію фінансового звіту за 2015 рік.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВСЕБУД 4" #36839566

№ рішення у справі

322-р

Дата рішення у справі

12.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВСЕБУД 4"
#36839566
7 115 575,93
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2023 15:42
Додаткова угода №16.pdf зміни до договору
18 грудня 2023 15:39
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2023 15:38
Додаткова угода №14.pdf зміни до договору
20 листопада 2023 15:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 13:38
Додаткова угода №13.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 13:37
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 14:01
ДУ№11.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 14:00
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 13:57
ДУ №10.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 13:54
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2022 12:47
ДУ №9.pdf зміни до договору
26 жовтня 2022 12:46
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 15:21
ДУ №7.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 09:28
ДУ №6.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 09:26
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 11:19
ДУ №4.pdf зміни до договору
19 березня 2021 11:19
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 11:55
Договір № 220.pdf укладений
27 серпня 2020 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 220/08-20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 220/08-20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 220/08-20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 220/08-20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 220/08-20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скорочення строку дії договору про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 220/08-20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 220/08-20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Номер договору про закупівлю: 220/08-20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 220/08-20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML