Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області - ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання
Очікувана вартість
928 300,00 UAH
UA-2020-06-30-005080-a d89a8ffd9eae460197729f96720fc5d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Петрівна Червинська

+380462603485 main@cn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 21390940
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Контактна особа: Людмила Петрівна Червинська
+380462603485
main@cn.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 13:06
Очікувана вартість: 928 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 283,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27849 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Місцезнаходження замовника: 14005, м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А,
Код ЄДРПОУ 21390940
Категорія: орган соціального страхування (п. 2 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі")
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених іншою мовою, ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
(п. 7 розділу І тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, Чернігівська, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17400, Україна, Чернігівська область, м. Бобровиця, вул. Незалежності, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16400, Україна, Чернігівська область, Борзна, Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16700, Україна, Чернігівська область, Ічня, Григорія Коваля, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, Козелець, вул. Незалежності, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16200, Україна, Чернігівська область, Короп, Горького,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15600, Україна, Чернігівська область, Мена, С. Титаренка, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Шевченка, 21ж
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, Новгород-Сіверський, , Соборна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17100, Україна, Чернігівська область, Носівка, вул. Центральна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. 1 Травня, 48а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, Ріпки, Попудренка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16100, Україна, Чернігівська область, смт.Сосниця, вул.Чернігівська,54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14020, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, 162
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17600, Україна, Чернігівська область, Варва, Пилипенка, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, Городня, Троїцька, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, м. Корюківка, вул. Вокзальна, 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, Куликівка, Миру, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, Семенівка, Червона площа, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15200, Україна, Чернігівська область, м. Сновськ, вул. Свято-Троїцька, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17300, Україна, Чернігівська область, Срібне, Миру, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17200, Україна, Чернігівська область, Талалаївка, вул. Центральна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Мазепи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, пр. Миру, 116 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані виконавцем послуги здійснюються щомісячно замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:32
ТД прибирання.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САВА КЛІНЕР" 838 500,00
UAH з ПДВ
838 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА" 876 500,00
UAH з ПДВ
857 934,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 890 000,00
UAH з ПДВ
860 717,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РАДЧЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 882 370,50
UAH з ПДВ
863 717,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 16:51
Електронний підпис
17 липня 2020 16:41
лист відгук дпс.pdf
17 липня 2020 16:24
акт викон робіт6.jpg
17 липня 2020 16:24
ст19.pdf
17 липня 2020 16:24
ст18.pdf
17 липня 2020 16:24
ст17.pdf
17 липня 2020 16:24
ст16.pdf
17 липня 2020 16:24
ст15.pdf
17 липня 2020 16:24
ст14.pdf
17 липня 2020 16:24
ст13.pdf
17 липня 2020 16:24
ст12.pdf
17 липня 2020 16:24
ст11.pdf
17 липня 2020 16:24
ст10.pdf
17 липня 2020 16:24
ст9.pdf
17 липня 2020 16:24
ст8.pdf
17 липня 2020 16:24
ст7.pdf
17 липня 2020 16:24
ст6.pdf
17 липня 2020 16:24
ст5.pdf
17 липня 2020 16:24
ст4.pdf
17 липня 2020 16:24
ст3.pdf
17 липня 2020 16:24
ст2.pdf
17 липня 2020 16:24
ст1.pdf
17 липня 2020 16:24
наказ директор.pdf
17 липня 2020 16:24
витяг пдв.pdf
15 липня 2020 18:21
Електронний підпис
15 липня 2020 18:19
банківська гарантія.pdf
15 липня 2020 18:19
Пасторт все+код.docx
15 липня 2020 18:19
Статут18.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут17.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут16.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут15.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут14.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут13.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут12.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут11.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут10.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут9.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут8.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут7.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут6.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут5.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут4.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут3.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут2.pdf
15 липня 2020 18:19
Статут1.pdf
15 липня 2020 18:19
Виписка з єдр.pdf
15 липня 2020 18:19
ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
15 липня 2020 18:19
договір аналогічний.jpg
15 липня 2020 18:19
ДОВІДКА працівники.pdf
15 липня 2020 18:19
акт викон робіт5.jpg
15 липня 2020 18:19
акт викон робіт4.jpg
15 липня 2020 18:19
акт викон робіт3.jpg
15 липня 2020 18:19
акт викон робіт2.jpg
15 липня 2020 18:19
акт викон робіт1.jpg

Публічні документи

30 липня 2020 15:24
Електронний підпис
30 липня 2020 15:22
Довідка ДФС 30.07.20.pdf
28 липня 2020 12:33
Електронний підпис
28 липня 2020 12:21
Паспорт та ІПН.pdf
28 липня 2020 12:21
Довідка ДФС 13.07.20.pdf
20 липня 2020 18:33
Електронний підпис
20 липня 2020 18:31
Довідка МВС 19.07.20.pdf
14 липня 2020 16:15
Електронний підпис
14 липня 2020 16:13
Проект договору дод.3.pdf
14 липня 2020 16:13
Паспорт та ІПН.pdf
14 липня 2020 16:13
Ліцензія з ЕЦП.pdf
14 липня 2020 16:13
Відгук Миколаїв ОБ.pdf
14 липня 2020 16:13
Відгук Вольтсервіс.pdf
14 липня 2020 16:13
витяг ЄП Слісь.pdf
14 липня 2020 16:13
Витяг ЄДР 23.03.2020.pdf
14 липня 2020 16:13
G0720-9360-GL_tender.pdf
14 липня 2020 16:13
312 лист про санкції.pdf
14 липня 2020 16:13
306 Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 17:02
Електронний підпис
15 липня 2020 17:01
Ліцензія.zip
15 липня 2020 17:01
Довіреність 30.zip
15 липня 2020 17:00
Гарантия 19329.zip
15 липня 2020 16:43
27_сертифікати.pdf
15 липня 2020 16:43
25_Сертифікат_ISO 45001.pdf
15 липня 2020 16:43
24_Сертифікат_ISO_9001_.pdf
15 липня 2020 16:43
24_122.pdf.p7s
15 липня 2020 16:43
23_відгук нбу.pdf
15 липня 2020 16:43
22_договір_НБУ+акти.pdf
15 липня 2020 16:43
21_акти.pdf
15 липня 2020 16:43
18_довідка працівники.pdf
15 липня 2020 16:43
17_довідка обладнання.pdf
15 липня 2020 16:43
14_проект договору.pdf
15 липня 2020 16:43
12_лист- згода.pdf
15 липня 2020 16:43
10_ПДВ витяг ПП.pdf
15 липня 2020 16:43
9_витяг_ПП _.pdf
15 липня 2020 16:43
8_Опис.pdf
15 липня 2020 16:43
4_повноваження.pdf
15 липня 2020 16:43
3_цінова пропозиція.pdf
15 липня 2020 16:43
2_тех. х-ки.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 15:37
Електронний підпис
15 липня 2020 15:32
Квитанція.pdf
15 липня 2020 15:32
отчет единый (1).PDF
15 липня 2020 15:32
Довiдка про санкцii.pdf
15 липня 2020 15:32
Виписка ЕДР.pdf
15 липня 2020 15:32
ІПН.JPG
15 липня 2020 15:32
паспорт6.JPG
15 липня 2020 15:32
паспорт5.JPG
15 липня 2020 15:32
паспорт4.JPG
15 липня 2020 15:32
паспорт3.JPG
15 липня 2020 15:32
паспорт2.JPG
15 липня 2020 15:32
паспорт1.JPG
15 липня 2020 15:32
Тендерна_пропозицiя.pdf
15 липня 2020 15:32
Акт Вебпродакшн.pdf
15 липня 2020 15:32
Акт Вебпродакшн 2.pdf
15 липня 2020 15:32
Договір Вебпродакшн.pdf
15 липня 2020 15:32
лист Вебпродакшн.pdf
15 липня 2020 15:32
акт Добродія Фудз2.pdf
15 липня 2020 15:32
акт Добродія Фудз.pdf
15 липня 2020 15:32
лист Добродія фудз.pdf
15 липня 2020 15:32
акт НСТУ.pdf
15 липня 2020 15:32
акт НСТУ2.pdf
15 липня 2020 15:32
договір НСТУ.pdf
15 липня 2020 15:32
лист нсту (1).pdf
15 липня 2020 15:32
Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САВА КЛІНЕР"

ФОП "СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА"

ПП "Клінінг-Про"

ФОП "РАДЧЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "САВА КЛІНЕР"
#43348439
Відхилено 838 500,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 16:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2020 17:10
ФОП "СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА"
#2822006687
Переможець 857 934,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 16:34

Вимога про усунення невідповідностей

Відсутні документи: 1) що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження відповідності встановленому критерію учасник повинен надати копію (копії) договору (договорів) щодо предмету закупівлі та документи, що підтверджують його (їх) виконання – акти наданих послуг та лист-відгук. (Учасник в складі тендерної документації надав договір № 18/06 від 18.06.2020 (діє до 31.12.2020), який не підтверджує досвід виконання аналогічного договору. Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг), наданих в складі тендерної пропозиції не містять відомостей про їх підписання ПП «САВА КЛІНЕР»); 2) що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації документів, учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення, або довіреність, або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження); Статут (або інший установчий документ) зі змінами (у разі їх наявності) або його копії (копії іншого установчого документу), завіреної підписом Уповноваженої особи та печаткою. (Учасник в складі тендерної документації надав копію Статуту без підпису та печатки).

Документи

20 липня 2020 16:31
Електронний підпис
20 липня 2020 16:31
Електронний підпис
20 липня 2020 16:30
Протокол 72.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА"
#2822006687
857 934,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:15
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:06
Додаткова угода 1-487.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 11:13
Договір 274.pdf укладений
03 серпня 2020 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін дії договору до 31.01.2021.
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/487
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 1 029 520,80
UAH