Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі комунального некомерційного підприємства «Міжгірський Центр первинної медико-санітарної допомоги» під амбулаторію загальної практики - сімейної медицини в смт. Міжгір'я Закарпатської області по вул. Шевченка 63 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
9 763 214,00 UAH
UA-2020-06-30-005014-a 41312e1510b44ee8a6026adacc705b14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Петрович Рубець

+380975952541 rubetsv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міжгірський Центр первинної медико-санітарної допомоги Міжгірської районної ради Закарпатської області»
Код ЄДРПОУ: 38466285
Місцезнаходження: 90000, Україна , Закарпатська обл., смт. Міжгір'я, вул. Возз'єднання, буд. 4
Контактна особа: Віктор Петрович Рубець
+380975952541
rubetsv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 15:11
Очікувана вартість: 9 763 214,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 816,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - державний та місцевий бюджет
На 2020 рік передбачено фінансування у розмірі - 6699089,00 грн.
Категорія замовника згідно ст. 2 закону України "Про публічні закупівлі" - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою. У разі якщо в пропозиції учасника надається копія документа іншою мовою, необхідно надати офіційний переклад українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: Ціна – 100%.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі комунального некомерційного підприємства «Міжгірський Центр первинної медико-санітарної допомоги» під амбулаторію загальної практики - сімейної медицини в смт. Міжгір'я Закарпатської області по вул. Шевченка 63 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90000, Україна, Закарпатська область, смт. Міжгір'я, Шевченка 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів протягом 10 календарних днів з дати підписання договору в разі наявності бюджетних асигнувань в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:27
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
30 червня 2020 16:27
Додаток 6 Тех завдання.docx
30 червня 2020 16:27
Додаток 4 Проект договору.docx
30 червня 2020 16:27
Додаток 5 Заява згода.docx
30 червня 2020 16:27
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx
30 червня 2020 16:27
Додаток 1 Анкета учасника.docx
30 червня 2020 16:27
ТД_Міжгір'я.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бігар Олександр Михайлович 8 300 000,00
UAH з ПДВ
8 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РУТА" 8 634 055,00
UAH з ПДВ
8 634 055,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПБК "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ" 9 757 992,00
UAH з ПДВ
9 757 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 23:49
довідки.pdf
15 липня 2020 23:49
договір.pdf
15 липня 2020 23:49
анкета учасника.pdf
15 липня 2020 23:49
гарантійні листи.pdf
15 липня 2020 23:49
пропозиція.pdf
15 липня 2020 23:49
Штатний розпис.pdf
15 липня 2020 23:49
Ліцензія.pdf
15 липня 2020 23:49
Банк довідка.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 19:48
Електронний підпис
15 липня 2020 19:47
Реєстр.pdf
15 липня 2020 19:47
59.Санкції.pdf
15 липня 2020 19:47
54.Захист довкілля.pdf
15 липня 2020 19:47
50.ДФС по рахунках.pdf
15 липня 2020 19:47
47.Кількісні якісні.pdf
15 липня 2020 19:47
35.Гарантійний термін.pdf
15 липня 2020 19:47
33.Трудова дисципліна.pdf
15 липня 2020 19:47
29.Розрахунок Ціни.pdf
15 липня 2020 19:47
22.Довідка субпідряд.pdf
15 липня 2020 19:47
21.Стаття 17.pdf
15 липня 2020 19:47
15.Інвентаризація .pdf
15 липня 2020 19:47
14.Техпаспорти.pdf
15 липня 2020 19:47
12. Форма 1-ДФ.pdf
15 липня 2020 19:47
9.ОП.pdf
15 липня 2020 19:47
8.Трудові книжки.pdf
15 липня 2020 19:47
7.Штатний розпис.pdf
15 липня 2020 19:47
6.ліцензія.pdf
15 липня 2020 19:47
2.Статут.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 21:34
Електронний підпис
12 серпня 2020 21:32
Довідка ДФС.pdf
12 серпня 2020 21:32
Довідка МВС.pdf
12 серпня 2020 21:32
Стаття 17.PDF
15 липня 2020 21:57
Електронний підпис
15 липня 2020 21:53
Електронний підпис
15 липня 2020 21:52
46. Лист Бетон.pdf
15 липня 2020 21:52
45. Лист Цегла.pdf
15 липня 2020 21:52
44. Лист Профнастил.pdf
15 липня 2020 21:52
43. Лист Бруківка.pdf
15 липня 2020 21:52
42. Лист Фарба.pdf
15 липня 2020 21:52
40. Ліцензія ПБК.pdf
15 липня 2020 21:52
36. Санкції.PDF
15 липня 2020 21:52
31. Захист довкілля.PDF
15 липня 2020 21:52
30. Довідка ГУДКСУ.PDF
15 липня 2020 21:52
26. ДФС по рахунках.pdf
15 липня 2020 21:52
15. Розрахунок ціни.PDF
15 липня 2020 21:52
13. Кошториси.zip
15 липня 2020 21:52
12. Технічне завдання.pdf
15 липня 2020 21:52
11. Проект договору.PDF
15 липня 2020 21:52
8. Довідка субпідряд.PDF
15 липня 2020 21:52
6. Анкета учасника.PDF
15 липня 2020 21:52
5. Стаття 17.PDF
15 липня 2020 21:52
4.4. Експертні звіти.pdf
15 липня 2020 21:52
4.3. Акти КБ-2, КБ-3.rar
15 липня 2020 21:52
4.2. Відгуки.pdf
15 липня 2020 21:52
3.8. Трудові Книжки.pdf
15 липня 2020 21:52
3.7. Штатний розпис.pdf
15 липня 2020 21:52
3.6. Форма 1ДФ.pdf
15 липня 2020 21:52
3.3. Листи-Згоди.PDF
15 липня 2020 21:52
3.2. ЦПД.PDF
15 липня 2020 21:52
3.1. Накази.pdf
15 липня 2020 21:52
3. Довідка працівники.PDF
15 липня 2020 21:52
2.2. Техпаспроти БТ.pdf
15 липня 2020 21:52
2. Довідка МТБ.PDF
15 липня 2020 21:52
1. Повноваження.zip
15 липня 2020 21:52
Реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бігар Олександр Михайлович

ПП "РУТА"

ТОВ "ПБК "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бігар Олександр Михайлович
#2949311618
Відхилено 8 300 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 14:34
ПП "РУТА"
#32672543
Відхилено 8 634 055,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 10:23
ТОВ "ПБК "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#37692297
Переможець 9 757 992,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 10:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПБК "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#37692297
9 757 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 серпня 2022 10:25
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2022 09:43
дод. угода №5 дог №БМР-360 .pdf зміни до договору
09 серпня 2022 09:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:38
Дод угода 4.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 15:17
дод. угода №3 до БДМ-360.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 15:10
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:58
Scan1.jpg зміни до договору
24 грудня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 11:40
BMP-360.pdf укладений
19 серпня 2020 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди змінити, пункти 3.1 та 11.1 в Договорі підряду № БМР-360 від «19» серпня 2020 року та викласти їх в наступній редакції: 3.1 Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 9 757 992,00 грн. (дев’ять мільйонів сімсот п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот дев’яносто дві гривень 00 копійок) з ПДВ (Фінансування по договору буде здійснюватися відповідно до бюджетних призначень, а саме: у 2020 році в сумі 6 595 826,79 грн. (шість мільйонів п’ятсот дев’яносто п’ять тисяч вісімсот двадцять шість грн. 79 коп.) з ПДВ, (659 582,68 грн. кошти місцевого бюджету, 5 936 244,11 грн. кошти субвенцій державного бюджету). Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією. 11.1. Цей Договір набирає чинності з дня укладання договору і діє до 31.12.2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання всіх умов, передбачених даним Договором. Відсутність фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: БМР-360
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи бюджетні призначення Замовника на 2021 рік для фінансування робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі комунального некомерційного підприємства «Міжгірський Центр первинної медико-санітарної допомоги» під амбулаторію загальної практики - сімейної медицини в смт. Міжгір'я Закарпатської області по вул. Шевченка 63". Сторони дійшли згоди змінити, пункти 3.1 та 11.1 в Договорі підряду № БМР-360 від «19» серпня 2020 року та викласти їх в наступній редакції: -Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 9 757 992,00 грн. (дев’ять мільйонів сімсот п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот дев’яносто дві гривні 00 копійок) з ПДВ (Фінансування по договору буде здійснюватися відповідно до бюджетних призначень, а саме: у 2021 році в сумі 3 162 165,21 грн. (три мільйони сто шістдесят дві тисячі сто шістдесят пять грн. 21 коп.) з ПДВ, (640 834,21 грн. кошти місцевого бюджету, 2 521 331,00 грн. кошти субвенцій державного бюджету). Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією. Цей Договір набирає чинності з дня укладання договору і діє до 31.12.2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання всіх умов, передбачених даним Договором.
Номер договору про закупівлю: БМР-360
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи бюджетні призначення Замовника на 2022 рік для фінансування робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі комунального некомерційного підприємства «Міжгірський Центр первинної медико-санітарної допомоги» під амбулаторію загальної практики - сімейної медицини в смт. Міжгір'я Закарпатської області по вул. Шевченка 63". Сторони дійшли згоди змінити, пункти 3.1 та 11.1 в Договорі підряду № БМР-360 від «19» серпня 2020 року та викласти їх в наступній редакції: 3.1-Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 9 757 992,00 грн. (дев’ять мільйонів сімсот п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот дев’яносто дві гривні 00 копійок) з ПДВ (Фінансування по договору буде здійснюватися відповідно до бюджетних призначень, а саме: у 2020 році в сумі 6 595 826,79 грн. (шість мільйонів п'ятсот дев'яносто п'ять тисяч вісімсот двадцять шість грн. 79 коп.) з ПДВ, у 2021 році в сумі 2 803 167,60 грн. (два мільйони вісімсот три тисячі сто шістдесят сім грн. 60 коп) з ПДВ, у 2022 році в сумі 358 997,61 (триста п'ятдесят вісім тисяч дев'ятсот дев'яносто сім грн, 61 коп.) з ПДВ. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією. 11.1. Цей Договір набирає чинності з дня укладання договору і діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання всіх умов, передбачених цим Договором.
Номер договору про закупівлю: БМР-360
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди змінити пункти 3.1 в Договорі підряду №360-БМР від 19 серпня 2020 року, виклавши їх в наступній редакції: "3.1 Загальна вартість підрядних робіт, що складає 9398994,00 грн. (дев'ять мільйонів триста дев'яносто вісім тисяч дев'ятсот дев'яносто чотири гривні 00 копійок) з ПДВ"
Номер договору про закупівлю: БМР-360
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 09 серпня 2022
Сума оплати за договором: 9 398 994,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 566 499,00 UAH)