Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-06-30-004364-a ca7c544c660b4cd1a6bcdb4c4f7d0f19
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попова Тетяна Михайлівна

380503807857 kvpushpm@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське вище професійне училище швейного та перукарського мистецтва
Код ЄДРПОУ: 03063159
Вебсайт: http://kvpu46-inf-ua.1gb.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київська обл., Київ, Єреванська, 12 А
Контактна особа: Попова Тетяна Михайлівна
380503807857
kvpushpm@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 15:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 15:40
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт актової зали КВПУ ШПМ за адресою: м.Київ,вул.Єреванська,12 А
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03087, Україна, Київська область, Київ, Вул.Єреванська,12 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2020  —  11 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Інші завершальні будівельні роботи Капітальний ремонт актової зали КВПУ ШПМ за адресою: м.Київ,вул.Єреванська,12 А Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 15:40
Оголошення кап. ремонт актової зали (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМ-ІНВЕСТ" 1 371 569,84
UAH з ПДВ
1 371 569,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 11:09
Електронний підпис
10 липня 2020 11:09
Електронний підпис
10 липня 2020 11:04
Кошторис.pdf
10 липня 2020 11:04
Інформація щодо ЗП.pdf
07 липня 2020 12:35
Електронний підпис
07 липня 2020 12:35
Електронний підпис
07 липня 2020 12:25
Договір АВК-5.pdf
07 липня 2020 12:25
Паспорти робітників.pdf
07 липня 2020 12:25
Статут 2019 завір.pdf
07 липня 2020 12:25
Лицензия Прайм.pdf
07 липня 2020 12:25
Наказ Директор завір.pdf
07 липня 2020 12:25
Календерний графік.pdf
07 липня 2020 12:25
ЄДРПОУ 27.11.18.pdf
07 липня 2020 12:25
Акт обстеження.pdf
07 липня 2020 12:25
Витяг ЄДР від 02.07.20.pdf
07 липня 2020 12:25
Довідка_ довкілля.pdf
07 липня 2020 12:24
Довідка щодо Статуту.pdf
07 липня 2020 12:24
Кошторис.pdf
07 липня 2020 12:24
Інформація щодо ЗП.pdf
07 липня 2020 12:24
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМ-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМ-ІНВЕСТ"
#32247200
Переможець 1 371 569,84
UAH з ПДВ
10 липня 2020 13:21

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМ-ІНВЕСТ"
#32247200
1 371 569,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:37
Додаткова угода №4 до договора 24 від 16.07.20.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:37
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 09:23
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 09:23
Додаткова угода №3 до договору №24.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 09:20
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 15:28
Додаткова угода №2до дог-ру кап.рем акт.зали .pdf зміни до договору
27 липня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 10:36
Додаткова угода № 1 до договору кап.ремонт акт.зал.pdf зміни до договору
27 липня 2020 10:34
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 14:20
Договір № 24 Актова зала.pdf укладений
16 липня 2020 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.1.4 ,розділу 1 (замовник відшкодовує підряднику вартість витрат на проведення експертизи)
Номер договору про закупівлю: № 24
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3.1 розділ 3 на підставі отриманого позитивного експертного звіту,сума договору зменшуеться на 43200.92 грн.
Номер договору про закупівлю: № 24
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів та термінів виконання
Номер договору про закупівлю: № 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни згідно додаткової угоди №4 до Договору №24 від 16.07.20
Номер договору про закупівлю: № 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 25 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 024 433,72
UAH (в тому числі ПДВ 170 738,95 UAH)