Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Підіймально-транспортувальне обладнання, код 42410000-3 за ДК 021:2015 (поручень гумотканевий армований)»
“Lifting and Handling Equipment, under the Code 42410000-3 according to the State Classifier of Production and Services (ДК 021:2015) (rubber reinforced handrail)”
Очікувана вартість
7 672 586,57 UAH
UA-2020-06-30-003312-a 0e2b3590c3a246aebb63b6faa39cc5b1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганевич Світлана Василівна

+380442385317 S.Ganevich@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Ганевич Світлана Василівна
+380442385317
S.Ganevich@metro.kiev.ua
Додаткові контактні особи: Місько Ігор Олексійович
(044) 238-47-12
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Enterprise "Kyiv Metro"
National ID: 03328913
Contact point: Ganevych Svitlana
+380442385317
S.Ganevich@metro.kiev.ua
Additional contacts: Місько Ігор Олексійович
(044) 238-47-12

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 червня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 11:15
Очікувана вартість: 7 672 586,57 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 363,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 230000 UAH
Publication date: 30 червня 2020 14:26
Enquiries until: 03 серпня 2020 17:00
Complaints submission until: до 09 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 серпня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 7 672 587 UAH including VAT
Minimal lowering step: 38 363 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Detailed writing of the subject of procurement is specified in the tender documents.
Language (languages) on which tender offers and conditions for providing tender security must being made in accordance with the tender documentation (in case, if the customer requires it to provide).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт.
Поручень гумотканевий армований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська область, Київ, вул. Червоноткацька, 1-а, матеріальний склад ескалаторної служби
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

rubber reinforced handrail
CPV: 42410000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 13:46
ТД.doc
28 липня 2020 13:46
Повідомлення учасникам від 28.07.2020.doc
30 червня 2020 14:23
Додаток 6.doc
30 червня 2020 14:23
Додаток 2.doc
30 червня 2020 14:23
Додаток 1.doc
30 червня 2020 14:23
Додаток 4.doc
30 червня 2020 14:23
Додаток 5.doc
30 червня 2020 14:23
Додаток 7.doc
30 червня 2020 14:23
Додаток 3.doc
28 липня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 13:46
ТД.doc
30 червня 2020 14:23
ТД.doc
28 липня 2020 13:46
Повідомлення учасникам від 28.07.2020.doc
30 червня 2020 14:23
Додаток 6.doc
30 червня 2020 14:23
Додаток 2.doc
30 червня 2020 14:23
Додаток 1.doc
30 червня 2020 14:23
Додаток 4.doc
30 червня 2020 14:23
Додаток 5.doc
30 червня 2020 14:23
Додаток 7.doc
30 червня 2020 14:23
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 07 липня 2020 17:56
Дата відповіді: 10 липня 2020 08:11
Шановний Замовнику! В Додатку 4 до тендерної документації в п.5.2 вказано, що Учасник повинен надати Лист-відгук, у довільній формі, від організації (підприємства) чи її (його) відокремленого підрозділу, яка (яке) забезпечує експлуатацію тунельних ескалаторів метрополітену, про позитивний досвід експлуатації поручнів, що пропонуються Учасником до постачання. Просимо уточнити, чи повинен цей Лист-відгук бути оформленим на ім'я Учасника торгів (наданий учаснику торгів)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Лист-відгук, у довільній формі, від організації (підприємства) чи її (його) відокремленого підрозділу, яка (яке) забезпечує експлуатацію тунельних ескалаторів метрополітену, про позитивний досвід експлуатації поручнів, що пропонуються Учасником до постачання, повинен бути оформлений на ім’я Учасника торгів.
Тендерна документація (кваліфікаційні вимоги)
Дата подання: 15 липня 2020 10:41
Дата відповіді: 20 липня 2020 10:34
Шановний замовник! 1. Ми, як потенційний учасник, ретельно вивчивши Тендерну документацію дійшли висновку, що під час проведення даної закупівлі КП «Київський метрополітен» встановлює дискримінаційні вимоги щодо подачі кваліфікаційних документів на участь в процедурі державних закупівель, що суттєво звужує коло учасників. В додатку 4 Тендерної документації учасник повинен надати два листи-відгуки (пункт 2.2 та пункт 5.2) від контрагентів, що саме по собі дублюється та є тотожнім. Таким чином, де-факто учасник процедури закупівлі повинен отримати два майже однакових листи-відгуки від одного і того ж контрагента. Виходячи з вищезазначеного, просимо виключити з додатку 4 Тендерної документації пункт 5.2. (Лист-відгук, у довільній формі, від організації (підприємства) чи її (його) відокремленого підрозділу, яка (яке) забезпечує експлуатацію тунельних ескалаторів метрополітену, про позитивний досвід експлуатації поручнів, що пропонуються Учасником до постачання) так як він повністю дублює пункт 2.2. додатку 4 Тендерної документації (Лист-відгук (листи-відгуки), в довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)). 2. На проміжку ст. Дніпро – ст. Лісова червоної гілки КП «Київський метрополітен» відсутні тунелі. На станціях даного проміжку також використовуються ескалатори, на яких встановлено поручень гумотканевий армований. Виходячи з вищевказаного, вдруге просимо виключити з додатку 4 Тендерної документації пункт 5.2. (Лист-відгук, у довільній формі, від організації (підприємства) чи її (його) відокремленого підрозділу, яка (яке) забезпечує експлуатацію тунельних ескалаторів метрополітену, про позитивний досвід експлуатації поручнів, що пропонуються Учасником до постачання), або ж виключити словосполучення «тунельних ескалаторів метрополітену» та замінити його на «ескалаторів метрополітену». 3. Згідно пункту 5.3. додатку 4 Тендерної документації учасник повинен завантажити документ (паспорт або акт, або протокол, або інший документ) від акредитованої лабораторії (в т.ч. лабораторії метрополітену), що підтверджує позитивні результати випробувань відрізку поручня, що пропонується Учасником, на розривне навантаження, яке має бути не менше 40 000 Н (4000 кгс). Надайте пояснення, чи може підприємство-виробник ескалаторів надати документ даного змісту. А також, просимо виключити з пункту 5.3. додатку 4 Тендерної документації вираз «(в т.ч. лабораторії метрополітену)», так як акредитованих лабораторій в Україні більш ніж достатньо для проведення відповідних випробувань. 4. Просимо роз’яснити за яким критерієм визначено код ДК 021:2015? В нашому розумінні, предмет закупівлі (поручень гумотканевий армований) не є підіймально-транспортувальним обладнанням (ДК 021:2015: 42410000-3), як зазначено в Тендерній документації. Даний предмет закупівлі може бути: Частини підіймально-транспортувального обладнання – ДК 021:2015: 42419000-6; Гумові вироби – ДК 021:2015: 19510000-4. Сподіваємось на Вашу сумлінність та відкритість у проведенні даної процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше питання повідомляємо про наступне.
Лист-відгук про позитивний досвід експлуатації поручнів стосується якості продукції, а лист-відгук про виконання аналогічних договорів - це досвід у виконанні договірних зобов’язань.
Відповідно до «Правил устройства и безопасной эксплуатации эскалаторов» НПАОП 0.00-1.06-77 в метрополітенах застосовуються тунельні ескалатори, тому і поручні потрібні для тунельних ескалаторів.
Якщо завод-виробник акредитований на проведення робіт з руйнівного контролю матеріалів, то його документи про випробування поручня відповідають вимогам технічної специфікації.
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Код закупівлі – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання.
Кваліфікаційні крітерії
Дата подання: 20 липня 2020 13:58
Дата відповіді: 23 липня 2020 11:49
Шановний замовник! Згідно Додатку 4 до тендерної документації в п.5.2 вказано, що "Учасник повинен надати Лист-відгук, у довільній формі, від організації (підприємства) чи її (його) відокремленого підрозділу, яка (яке) забезпечує експлуатацію тунельних ескалаторів метрополітену, про позитивний досвід експлуатації поручнів, що пропонуються Учасником до постачання". Просимо пояснити, чи правильно ми розуміємо, що Лист-відгук має надаватись на продукцію (поручні) яку саме Учасник торгів поставляв на метрополітен?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що лист-відгук має бути від організації (підприємства) чи її (його) відокремленого підрозділу, яка (яке) забезпечує експлуатацію тунельних ескалаторів метрополітену на продукцію (поручні), яку Учасник планує постачати Замовнику, незалежно від того поставляв Учасник раніше таку продукцію чи ні.
Щодо вимог в тендерної документації
Дата подання: 20 липня 2020 16:31
Дата відповіді: 23 липня 2020 11:53
Шановний Замовник! В додатку 4 Тендерної документації викладені вимоги 5.2. (Лист-відгук, у довільній формі, від організації (підприємства) чи її (його) відокремленого підрозділу, яка (яке) забезпечує експлуатацію тунельних ескалаторів метрополітену, про позитивний досвід експлуатації поручнів, що пропонуються Учасником до постачання) та 5.3. (Документ (паспорт або акт, або протокол, або інший документ) від акредитованої лабораторії (в т.ч. лабораторії метрополітену), що підтверджує позитивні результати випробувань відрізку поручня, що пропонується Учасником, на розривне навантаження, яке має бути не менше 40 000 Н (4000 кгс)). На нашу думку дані критерії повторюють один одного, так як по суті документ за пунктом 5.2. та 5.3. видає один і той же контрагент. Просимо Вас прибрати один з пунктів або ж об’єднати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що лист-відгук, від організації (підприємства) чи її (його) відокремленого підрозділу, яка (яке) забезпечує експлуатацію тунельних ескалаторів метрополітену, про позитивний досвід експлуатації поручнів, що пропонуються Учасником до постачання) є підтвердженням якості товару, який учасник планує поставити Замовнику, а документ (паспорт або акт, або протокол, або інший документ) від акредитованої лабораторії – необхідний для підтвердження відповідності пропозиції вимогам Технічної специфікації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000138 ● 933dd84aea8647af993c280e946cbe0f
  • Статус: завершено ● Дата: 23 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

19.11.2020 № 325
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
118 UA-2020-06-30-003312-a 30.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 серпня 2020
UA-2020-06-30-003312-a0e2b3590c3a246aebb63b6faa39cc5b1
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Місцезнаходження: 03056, Україна, Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Учасник Документи Рішення
ЕСКАПРОМ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАГРОПРОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 13:27
Довідка ДФС.pdf
01 вересня 2020 10:35
Довідка МВС.pdf
31 серпня 2020 15:22
Статут.pdf
31 серпня 2020 14:56
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 серпня 2020 14:52
Цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2020 17:54
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:54
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:38
1. Умови пропозиції.pdf
12 серпня 2020 17:38
5.4. Креслення 9950.pdf

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 15:02
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:02
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:02
Технічна специфікація.pdf
13 серпня 2020 12:13
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:13
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:13
Умови пропозиції.pdf
13 серпня 2020 12:13
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЕСКАПРОМ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАГРОПРОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЕСКАПРОМ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 7 574 400,00
UAH з ПДВ
7 574 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАГРОПРОМ" 7 657 230,00
UAH з ПДВ
7 657 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 13:27
Довідка ДФС.pdf
01 вересня 2020 10:35
Довідка МВС.pdf
31 серпня 2020 15:22
Статут.pdf
31 серпня 2020 14:56
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 серпня 2020 14:52
Цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2020 17:54
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:54
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:38
1. Умови пропозиції.pdf
12 серпня 2020 17:38
5.4. Креслення 9950.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 15:02
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:02
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:02
Технічна специфікація.pdf
13 серпня 2020 12:13
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:13
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:13
Умови пропозиції.pdf
13 серпня 2020 12:13
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЕСКАПРОМ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАГРОПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЕСКАПРОМ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#36335363
Переможець 7 574 400,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЕСКАПРОМ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#36335363
7 574 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 12:11
Звіт про виконання договору.pdf укладений
09 грудня 2020 12:11
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 10:39
484-ЕС-20 від 14.09.2020 - ТОВ ЕСКАПРОМ.pdf укладений
14 вересня 2020 10:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 574 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 262 400,00 UAH)