Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (влаштування) пандуса перед 1 під'їздом житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул.Князів Коріатовичів, 155
Очікувана вартість
62 200,00 UAH
UA-2020-06-30-002441-a ce6abe969e60400a9d9c8c168a5b99c5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачук Сергій Миколайович

380432595124 dzgvmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849090
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 59, каб.503
Контактна особа: Ткачук Сергій Миколайович
380432595124
dzgvmr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 13:05
Очікувана вартість: 62 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 622,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількісні характеристики Капітальний ремонт (влаштування) пандуса перед 1 під'їздом житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул.Князів Коріатовичів, 155 наведені в Дефектному акті.

Матеріали китайського виробництва не можуть бути застосовані при виконанні запланованих робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Капітальний ремонт (влаштування) пандуса перед 1 під'їздом житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул.Князів Коріатовичів, 155
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 липня 2020  —  05 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Бюджетні кошти Вінницької міської об’єднаної територіальної громади Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 12:54
155-3.pdf
30 червня 2020 12:54
155-2.pdf
30 червня 2020 12:54
155-1.pdf
30 червня 2020 12:54
Проект договору К.коріатовичів,155.docx
30 червня 2020 12:54
Оголошення Коріатовичів,155.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 62 000,00
UAH з ПДВ
62 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 10:21
Електронний підпис
07 липня 2020 10:20
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
07 липня 2020 10:20
ЗВВ 2019.pdf
07 липня 2020 10:20
гарантійний лист.pdf
07 липня 2020 10:20
Витяг ПДВ.pdf
07 липня 2020 10:20
витяг з ЄДР від 03.07.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
Переможець 62 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 10:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341

№ рішення у справі

72/75-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

64-р/тк

Дата рішення у справі

27.12.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
62 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 15:27
доп.угода пандус К.коріатовичів,155 (1п).pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 12:53
договір пандус К.Коріатовичів,155 (1п).pdf укладений
13 липня 2020 12:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: №872
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 53 498,53
UAH (в тому числі ПДВ 8 916,42 UAH)