Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення авторського нагляду за будівництвом по об'єкту: "Реконструкція міні-котельні для ЗОШ №7 по вул.Дворжака" в м.Ужгород
Очікувана вартість
5 684,21 UAH
UA-2020-06-30-001968-a 68f2d9d5456d4a7c8b54bdb2183faa81
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адам Адамович Юрко

+380502892173
+380502439851
vkbuzhgorod@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 05517713
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Жупанатська, 3 Б
Контактна особа: Адам Адамович Юрко
+380502892173,+380502439851
vkbuzhgorod@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Здійснення авторського нагляду за будівництвом об'єкту відповідно до Закону України "Про архітектурну діяльність в Україні" та ДСТУ-НБ А.2.2-11:2014 «Настанова щодо проведення авторського нагляду за будівництвом підприємств, будинків і споруд»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Здійснення авторського нагляду за будівництвом по об'єкту: "Реконструкція міні-котельні для ЗОШ №7 по вул.Дворжака" в м.Ужгород
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул.Дворжака
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020  —  31 липня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

30 червня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 12:00
договір 65.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ольховик О.І.
#3049021352
Переможець 5 684,21
UAH
30 червня 2020 12:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:18
65_06_20р_ДУ_2.pdf укладений
04 січня 2022 11:17
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:57
д.угода 1.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:51
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 12:03
договір 65.pdf укладений
30 червня 2020 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перенесення фінансування Договору на 2021 рік у сумі 675 грн. у зв"язку із завершенням бюджетного року. Фінансування Договору на 2021 рік становить 5684.21 грн. згідно бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 65/06/20р
Договір:
Номер додаткової угоди: 65/06/20р (дод.угода 1)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 30 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: За взаємною згодою, Сторони домовились про розірвання Договору.