Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Валик запаска мультиколор 250 мм, ручка для валика 250 мм, пензлик 60, уайт-спіріт, емаль Екоемаль для підлоги, емаль Екоемаль біла
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2020-06-30-001238-b 5b7eae440d9946f99a50c4002cb6b3cd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раковіца Світлана Степанівна

+380373623989 buhosvita2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР З ПИТАНЬ ОСВІТИ КІЦМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02147256
Місцезнаходження: 59300, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Раковіца Світлана Степанівна
+380373623989
buhosvita2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Валик запаска мультиколор 250 мм, ручка для валика 250 мм, пензлик 60, уайт-спіріт, емаль Екоемаль для підлоги, емаль Екоемаль біла
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт.
Валик запаска мультиколор 250 мм, ручка для валика 250 мм, пензлик 60, уайт-спіріт, емаль Екоемаль для підлоги, емаль Екоемаль біла Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59300, Україна, Чернівецька область, Кіцмань, Шевченка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує вартість отриманого товару протягом 30 днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

30 червня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Оларю Л.Г.
#2779810003
Переможець 3 500,00
UAH
30 червня 2020 17:24

Документи

30 червня 2020 17:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 17:25
договір 180 від 30.06.200001.pdf укладений
30 червня 2020 17:25