Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об’єкті: ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція приміщень відділення невідкладних станів КНП «Каховська центральна районна лікарня Каховської районної ради» за адресою: вул. Першотравнева, 34, м. Каховка, Херсонська область» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)»
Очікувана вартість
99 691,00 UAH
UA-2020-06-30-001209-c 9ea636d9bd3049a3bd1afdb0d81c00b8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васіна Світлана Віталіївна

+380552225018 ojkuYO@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 33824934
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, Проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Васіна Світлана Віталіївна
+380552225018
ojkuYO@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 12:35
Очікувана вартість: 99 691,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою, а документи, які видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською так і російською мовами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об’єкті: ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція приміщень відділення невідкладних станів КНП «Каховська центральна районна лікарня Каховської районної ради» за адресою: вул. Першотравнева, 34, м. Каховка, Херсонська область» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, вул. Першотравнева, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених твердою договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:23
ТД Технагляд.doc
30 червня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:23
ТД Технагляд.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мірошниченко В.Г. 74 900,00
UAH з ПДВ
70 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОРОХОВА НАТАЛЯ ПАВЛІВНА" 72 692,00
UAH з ПДВ
70 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 10:47
Електронний підпис
07 липня 2020 10:46
1 Пропозиція каховка.pdf
07 липня 2020 10:46
2 Довідка Статистика.pdf
07 липня 2020 10:46
3 ІНН.pdf
07 липня 2020 10:46
6 договор котельня.pdf
07 липня 2020 10:46
6 договор покрівля.pdf
07 липня 2020 10:46
6 Договор фасад.pdf
07 липня 2020 10:46
6 Лист відгук.pdf
07 липня 2020 10:45
7 лист пояснення 1ДФ.pdf
07 липня 2020 10:45
8 Сертификат.pdf
07 липня 2020 10:45
14 Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мірошниченко В.Г.

ФОП "ГОРОХОВА НАТАЛЯ ПАВЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мірошниченко В.Г.
#2217105777
Відхилено 70 580,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 09:09
ФОП "ГОРОХОВА НАТАЛЯ ПАВЛІВНА"
#2071200641
Переможець 70 590,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 09:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОРОХОВА НАТАЛЯ ПАВЛІВНА"
#2071200641
70 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2020 09:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:56
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:54
img20201231_12111300.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:53
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 13:31
19.1 Каховка.pdf укладений
21 липня 2020 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості договору із врахуванням фактично виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 19/1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості договору із врахуванням фактично виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 19/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 61 422,91
UAH