Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екологічний менеджмент за кодом ДК 021:2015 90710000-7 (розробка та погодження технічної документації для отримання дозволу та лімітів на утворення та розміщення відходів)
Environmental management under the code of State Classifier 021:2015 90710000-7 (Development of technical documents for permission and limits for waste generation and disposal)
Очікувана вартість
70 966,67 UAH
UA-2020-06-30-001101-b 049dc68612684ba69aac374cdc505a0e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Біла Оксана Володимирівна

+380512507402 belaya@nik.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728444
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23
Контактна особа: Біла Оксана Володимирівна
+380512507402
belaya@nik.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Mykolaiv Branch of State Enterprise Ukrainian Sea Port Authority (Mykolaiv Sea Port Authority)
National ID: 38728444
Contact point: Bila Oksana Volodimirivna
+380512507402
belaya@nik.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 червня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 12:56
Очікувана вартість: 70 966,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 709,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 30 червня 2020 16:24
Enquiries until: 21 липня 2020 12:00
Complaints submission until: до 27 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 липня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 70 967 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 710 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент


Scope of the procurement
Екологічний менеджмент за кодом ДК 021:2015 90710000-7 (розробка та погодження технічної документації для отримання дозволу та лімітів на утворення та розміщення відходів)
Environmental management under the code of State Classifier 021:2015 90710000-7 (Development of technical documents for permission and limits for waste generation and disposal)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка та погодження технічної документації для отримання дозволу та лімітів на утворення та розміщення відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Development of technical documents for permission and limits for waste generation and disposal
CPV: 90710000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надану послугу здійснюється замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок учасника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання сторонами акта наданих послуг та на підставі отриманого замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від учасника. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

НЕ СУЩЕСТВУЮЩИЙ ДОКУМЕНТ В ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВЕ УКРАИНЫ С 2014 ГОДА !!! Уточните название документа !!!
Дата подання: 01 липня 2020 12:47
Дата відповіді: 06 липня 2020 11:56
В 2014 ГОДУ ПОСТАНОВОЙ КАБИНЕТА МИНИСТРОВ БЫЛ УПРАЗДНЕН КАК ВИД ДОЗВИЛЬНОГО ДОКУМЕНТА ЛИМИТЫ НА ОБРАЗОВАНИЯ ОТХОДОВ !!! НА СЕГОДНЯ В УКРАИНЕ ЕСТЬ ДЕКЛАРАЦИЯ НА ОТХОДЫ ПКМУ №118 ПАСПОРТИЗАЦИЯ И ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ ОТХОДОВ ПКМУ№ 2034 И РЕЕСТРОВЫЕ КАРТЫ ПКМУ № 1360 что вы имеете в виду за закупку услуги и какой именно документ закупается просьба уточнить название документа !!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом України «Про відходи» від 05.03.1998 №187/98-ВР передбачено, що суб’єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов’язані мати дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами, якщо їхня діяльність призводить до утворення відходів, для яких Показник загального утворення відходів перевищує 1000 й декларацію, якщо показник менше 1000.
Пунктом 40 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого Законом України від 19.05.2011 № 3392-VI «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», визначено необхідність отримання дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами (надалі – Дозвіл).
Дозвіл є документом дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, який дозвільний орган зобов’язаний видати суб’єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб’єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Пунктом 3 Прикінцевих положень Закону України від 09.04.2014 № 1193-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру» Кабінету Міністрів України доручено у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом забезпечити видання нормативно-правових актів, передбачених цим Законом та привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом. Проте, на даний час це питання не врегульоване.
Отже, на сьогоднішній день не визначено лише процедуру отримання Дозволу, тому назва закупівлі залишається коректною, а в Технічних вимогах (Додаток 4 до тендерної документації) чітко прописано перелік документів, які повинен розробити учасник. Далі на підставі розроблених документів замовник зможе отримати Дозвіл, коли в силу вступить порядок його отримання.
ПРОДОЛЖЕНИЕ
Дата подання: 06 липня 2020 15:58
Дата відповіді: 09 липня 2020 13:27
ИЗМЕНИТЕ ПРЕДМЕТ ДОГОВОРА В ТЕНДЕРНОЙ ДОКУМЕНТАЦИИ !!! НЕ ВОЗМОЖНО ЗАКАЗЫВАТЬ ТО ЧЕГО НЕ СУЩЕСТВУЕТ !!! http://www.drs.gov.ua/permit_system/perelik-dokumentiv-dozvilnogo-harakteru-u-sferi-gospodarskoyi-diyalnosti-2/
Відповідь: Законом України «Про відходи» від 05.03.1998 №187/98-ВР передбачено, що суб’єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов’язані мати дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами, якщо їхня діяльність призводить до утворення відходів, для яких Показник загального утворення відходів перевищує 1000 й декларацію, якщо показник менше 1000.
Пунктом 40 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого Законом України від 19.05.2011 № 3392-VI «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», визначено необхідність отримання дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами (надалі – Дозвіл).
На сьогоднішній день процедура отримання Дозволу залишається не визначеною, тому назва закупівлі залишається коректною, в Технічних вимогах (Додаток 4 до тендерної документації) чітко прописано перелік документів, які повинен розробити учасник. Далі на підставі розроблених документів замовник зможе отримати Дозвіл, коли в силу вступить порядок його отримання.
Підстави для зміни назви чи предмету закупівлі відсутні. Відповідно до Технічних вимог (Додаток 4 до тендерної документації) та умов, що зазначені у тендерній документації учаснику не потрібно отримувати Дозвіл, а лише розробити та погодити технічну документацію в сфері поводження з відходами.
ЗМІНІТЬ ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІІ !!!
Дата подання: 15 липня 2020 12:09
Дата відповіді: 20 липня 2020 10:07
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/118-2016-%D0%BF#Text ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ ЩО ВТРАТИЛИ СВОЮ ЧИННІСТЬ !!! ЗМІНІТЬ ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІІ !!! НЕ НАЗВА ДОКУМЕНТАЦІІ А ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ П.1
Відповідь: Доброго дня!
Законом України “Про відходи” від 05.03.1998 №187/98-ВР передбачено, що суб’єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов’язані мати дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами, якщо їхня діяльність призводить до утворення відходів, для яких Показник загального утворення відходів перевищує 1000 й декларацію, якщо показник менше 1000.
Пунктом 40 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого Законом України від 19.05.2011 № 3392-VI «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», визначено необхідність отримання дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами (надалі – Дозвіл).
На сьогоднішній день процедура отримання Дозволу залишається не визначеною, тому назва закупівлі та п. 1 Проєкту договору залишаються коректними.
В Технічних вимогах, що є невід’ємною частиною Проєкту договору чітко прописано, що результатом надання послуги є передача Учасником Замовнику документації погодженої з державними органами в установленому порядку, згідно із чинним законодавством України:
- звіт з інвентаризації відходів;
- паспорти відходів;
- реєстрові карти об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів (у паперовому та електронному вигляді).


Відповідь надано згідно з протоколом засідання Тендерного Комітету МФ ДП "АМПУ" (адміністрації Миколаївського МП) від 20.07.2020.
Цікавить об'єм виконання робіт, а саме кількість видів відходів підприємства
Дата подання: 21 липня 2020 10:57
Дата відповіді: 23 липня 2020 16:59
Доброго дня, з приводу даної закупівлі цікавить кількість видів відходів, що утворюються на підприємстві. В даній Технічній документації питання з приводу переліку видів відходів не надано.
Відповідь: Доброго дня.
У п. 3 додатку 4 “Технічні вимоги” до Тендерної документації на закупівлю послуги, чітко вказано очікувані обсяги надання послуги Учасником, а саме:
- зведення матеріально-сировинного балансу замовника;
- складання звіту з інвентаризації відходів;
- розрахунок показника загального утворення відходів (Пзув);
- визначення кількості і складу відходів виробництва;
- складання паспортів відходів;
- розробка реєстрових карт;
- узгодження документації з державними органами в установленому порядку, згідно із чинним законодавством України.

Відповідь надано згідно з Протоколом засідання Тендерного комітету від 23.07.2020
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 серпня 2020
UA-2020-06-30-001101-b049dc68612684ba69aac374cdc505a0e
Найменування закупівельника: Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728444
Місцезнаходження закупівельника: 54020, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23
Учасник Документи Рішення Додатково
ФОП "ПЕРОВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 08:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 08:45

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП Перова Л.О.: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1 – у довідці про наявність у учасника матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг, що є предметом закупівлі відсутній код ЄДРПОУ юридичної особи, яка надає в оренду офісні приміщення; 2 – не надано не менше однієї копії договору (з додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами) з договорів, які зазначені у довідці про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1 – п. 1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації; 2 – п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1 – у довідці про наявність у учасника матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг, що є предметом закупівлі вказати код ЄДРПОУ юридичної особи, яка надає в оренду офісні приміщення; 2 – надати не менше однієї копії договору (з додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами) з договорів, які зазначені у довідці про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 09:53
Електронний підпис
09 вересня 2020 09:51
Довідка з ДПС.pdf
09 вересня 2020 09:51
Dovidka_20246577650430515368.pdf.p7s
09 вересня 2020 09:51
Dovidka_20246577650430515368.pdf
03 вересня 2020 15:18
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:15
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:52
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:47
Копія Договору № 79.04.pdf
31 липня 2020 11:48
Електронний підпис
31 липня 2020 11:48
Електронний підпис
31 липня 2020 10:25
Акти виконаних робіт.pdf
31 липня 2020 10:25
паспорт Перова Л.О.pdf
31 липня 2020 10:25
Свідоцтво Перова ОВД.pdf
31 липня 2020 10:25
диплом Перова Л.О.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «НП «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР»: 1) перелік виявлених невідповідностей: не надано не менше однієї копії акта наданих послуг/виконаних робіт до кожного наданого договору, які зазначені у довідці про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оформленого належним чином, згідно з вимогами діючого законодавства України. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати не менше однієї копії акта наданих послуг/виконаних робіт до кожного наданого договору, які зазначені у довідці про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оформленого належним чином, згідно з вимогами діючого законодавства України.

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:12
public_doc.pdf
28 серпня 2020 17:12
public_doc.p7s
28 серпня 2020 17:12
Dovidka_20238515360430266212.pdf.p7s
28 серпня 2020 17:12
Dovidka_20238515360430266212.pdf
28 серпня 2020 17:12
Довідка.pdf.p7s
28 серпня 2020 17:12
Довідка.pdf
28 серпня 2020 17:12
Довідка стаття 17.pdf
21 серпня 2020 13:23
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:54
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:54
Акт мария.pdf
31 липня 2020 11:34
Електронний підпис
31 липня 2020 11:34
Електронний підпис
31 липня 2020 11:34
Технічні вимоги.pdf
31 липня 2020 11:34
Стаття 17.pdf
31 липня 2020 11:34
Проект Договору.pdf
31 липня 2020 11:34
Довідка про санкції.pdf
31 липня 2020 11:34
Довідка ЗУ.pdf
31 липня 2020 11:34
Гарантійний лист.pdf
31 липня 2020 11:34
Витяг_ПДВ_1826584501490.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕРОВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" 61 000,00
UAH
60 000,00
UAH
Документи
ФОП "ПЕРОВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" 64 800,00
UAH
60 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:12
public_doc.pdf
28 серпня 2020 17:12
public_doc.p7s
28 серпня 2020 17:12
Dovidka_20238515360430266212.pdf.p7s
28 серпня 2020 17:12
Dovidka_20238515360430266212.pdf
28 серпня 2020 17:12
Довідка.pdf.p7s
28 серпня 2020 17:12
Довідка.pdf
28 серпня 2020 17:12
Довідка стаття 17.pdf
21 серпня 2020 13:23
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:54
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:54
Акт мария.pdf
31 липня 2020 11:34
Електронний підпис
31 липня 2020 11:34
Електронний підпис
31 липня 2020 11:34
Технічні вимоги.pdf
31 липня 2020 11:34
Стаття 17.pdf
31 липня 2020 11:34
Проект Договору.pdf
31 липня 2020 11:34
Довідка про санкції.pdf
31 липня 2020 11:34
Довідка ЗУ.pdf
31 липня 2020 11:34
Гарантійний лист.pdf
31 липня 2020 11:34
Витяг_ПДВ_1826584501490.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 09:53
Електронний підпис
09 вересня 2020 09:51
Довідка з ДПС.pdf
09 вересня 2020 09:51
Dovidka_20246577650430515368.pdf.p7s
09 вересня 2020 09:51
Dovidka_20246577650430515368.pdf
03 вересня 2020 15:18
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:15
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:52
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:47
Копія Договору № 79.04.pdf
31 липня 2020 11:48
Електронний підпис
31 липня 2020 11:48
Електронний підпис
31 липня 2020 10:25
Акти виконаних робіт.pdf
31 липня 2020 10:25
паспорт Перова Л.О.pdf
31 липня 2020 10:25
Свідоцтво Перова ОВД.pdf
31 липня 2020 10:25
диплом Перова Л.О.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР"

ФОП "ПЕРОВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР"
#41665505
Рішення скасоване 60 000,00
UAH
31 серпня 2020 15:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР"
#41665505
Відхилено 60 000,00
UAH
31 серпня 2020 15:32
ФОП "ПЕРОВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3272121187
Переможець 60 500,00
UAH
31 серпня 2020 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕРОВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3272121187
60 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:23
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 16:11
138-В-МИФ-20 Перова.pdf укладений
18 вересня 2020 16:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 60 500,00
UAH