Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Орлика в м. Старокостянтинові Хмельницької області
Очікувана вартість
6 900 067,80 UAH
UA-2020-06-30-001041-c 6bec56e6da6f40f0ba5b6673d7a5c99f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковеня Віктор Андрійович

+380385432359 krbshp@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне ремонтно-будівне шляхове підприємство
Код ЄДРПОУ: 32170306
Місцезнаходження: 31100, Україна , Хмельницька обл., Старокостянтинів, вул.Красовського,1
Контактна особа: Ковеня Віктор Андрійович
+380385432359
krbshp@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 13:51
Очікувана вартість: 6 900 067,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 500,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце знаходження: Комунальне ремонтно-будівне шляхове підприємство, 31100, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул. Красовського,1. Категорія замовника: відповідає п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлюються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вулиці Орлика в м. Старокостянтинові Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул. Орлика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва" №1764 від 27.12.201 року та Постанови КМУ "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році на строк не більше 90 календарних днів, але в будь-якому випадку до завершення бюджетного періоду. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" №117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім'я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ №КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ №КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:11
додаток.pdf
06 липня 2020 15:11
додаток 4.pdf
06 липня 2020 15:11
додаток 3.pdf
06 липня 2020 15:11
додаток 2.pdf
06 липня 2020 15:11
додаток 1.pdf
06 липня 2020 15:11
тендерна документація Орлика.pdf
30 червня 2020 15:29
тендерна документація вул Орлика.pdf
06 липня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:11
додаток.pdf
06 липня 2020 15:11
додаток 4.pdf
06 липня 2020 15:11
додаток 3.pdf
06 липня 2020 15:11
додаток 2.pdf
06 липня 2020 15:11
додаток 1.pdf
06 липня 2020 15:11
тендерна документація Орлика.pdf
30 червня 2020 15:29
тендерна документація вул Орлика.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-03-000053 ● 985d439613ee4630bcf799f7e5e92524
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 16:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
від 03.12.2020 № 71

м. Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 03.12.2020 № 71
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-30-001041-c 30.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; Шинкаренко Г. В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-07 10:50:24

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту вулиці Орлика в м. Старокостянтинові Хмельницької області за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-06-30-001041-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією була пропозиція учасника ТОВ "СТЛ+М".
Відповідно до вимог п.п 3.1.8. п.1 Розділу III тендерної документації Замовника на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції ( в т.ч. збирання, зберігання та поширення ). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, номер, ким і коли виданий ).
Протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 23.07.2020
№ 188 прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "СТЛ+М" на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону (учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства). Однією із підстав відхилення тендерної пропозиції стало те, що у складі пропозиції учасника надано документ «бухгалтерська довідка», який підписано директором підприємства і головним бухгалтером. Проте, на вимогу умов тендерної документації учасник не надав згоду на обробку персональних даних головного бухгалтера, оскільки вона являється підписантом документів пропозиції.
Водночас, протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 23.07.2020 № 189 прийнято рішення визнати переможцем торгів приватне підприємство "СТРОЙ-СЕРВІС-999" (далі – ПП "СТРОЙ-СЕРВІС-999") так як за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації та відсутні підстави відмови в участі у процедурі закупівлі.
Згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ПП «СТРОЙ-СЕРВІС-999» відповідно до вимог тендерної документації надано документ «інвентарна картка обліку основних засобів» ПП «СТРОЙ-СЕРВІС-999» по асфальтному заводу Д-158, який підписаний бухгалтером Дубенчук Ю. М.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «СТРОЙ-СЕРВІС-999» на вимогу п.п 3.5.5. п.5 Розділу III тендерної документації в підтвердження кваліфікаційних критеріїв надано документи: договори оренди рухомого майна №01/01-2020 від 01 січня 2020 року на строкове платне користування автомобілем самоскидом КАМАЗ 5511 та №01/01 від 01.01.2020 на строкове платне користування автомобілем самоскидом КАМАЗ 55102, які підписано головним енергетиком ПП «СТРОЙ-СЕРВІС-999» І. О. Войцешиним.
Проте, на вимогу п.п 3.1.8. п.1 Розділу III тендерної документації учасник ПП «СТРОЙ-СЕРВІС-999» не надав згоду на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання та поширення) – на бухгалтера Дубенчук Ю. М. та головного енергетика Войцешина І. О., які являються підписантами документів пропозиції.
Натомість, протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 23.07.2020 № 189 визначено переможця торгiв та прийнято рiшення про намір укласти договiр з ПП «СТРОЙ-СЕРВІС-999».
Враховуючи викладене, надайте пояснення: чому тендерну пропозицію учасника ПП «СТРОЙ-СЕРВІС-999»не відхилено на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону (учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-10 11:12:46

Відповідь

На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідні пояснення на Ваш запит.
1) Відповідно до п.п. 3.1.8. п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) ПОСАДОВИХ осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Згідно частини третьої статті 65 Господарського кодексу України для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) безпосередньо або через уповноважені органи чи наглядова рада такого підприємства (у разі її утворення) призначає (обирає) керівника підприємства, який є підзвітним власнику, його уповноваженому органу чи наглядовій раді. КЕРІВНИК ПІДПРИЄМСТВА, ГОЛОВНИЙ бухгалтер, члени наглядової ради (у разі її утворення), виконавчого органу та інших органів управління підприємства відповідно до статуту є ПОСАДОВИМИ особами цього підприємства. Статутом підприємства посадовими особами можуть бути визнані й інші особи.

Згідно умов Статуту затвердженого наказом ПП "СТРОЙ-СЕРВІС-999» №2 від 01.02.2016 року, посадовою особою підприємства являється Засновник (Керівник), інших посадових осіб статутом не передбачено.

Таким чином, проаналізувавши вимоги встановлені відповідно до п.п. 3.1.8. п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасники у складі пропозиції мають надати згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) саме - ПОСАДОВИХ осіб учасника, що підписали документи пропозиції, перелік ПОСАДОВИХ осіб визначено згідно частини третьої статті 65 Господарського кодексу України.

На виконання умов ТД, Учасником ПП "СТРОЙ-СЕРВІС-999", надано у складі пропозиції лист на обробку персональних даних осіб, що підписали документи пропозиції та являються ПОСАДОВИМИ особами учасника, а саме: Керівника - Хачатряна А.Г. та ГОЛОВНОГО бухгалтера Мартинюк Н.Г.
Враховуючи вищевикладене, оскільки посада бухгалтера згідно частини третьої статті 65 Господарського кодексу України не підпадає під розуміння ПОСАДОВИХ осіб учасника, (підпадає посада лише ГОЛОВНОГО бухгалтера) у Замовника не було законних підстав для відхилення його пропозиції на підставі не надання у складі пропозиції згоди на обробку персональних даних
Таким чином Учасником у повній мірі дотримано вимог п.п. 3.1.8. п.1 Розділу ІІІ тендерної документації та у Замовника не було законних підстав для відхилення його пропозиції.

Окрім того, повідомляємо Вас, що Замовником не встановлювалася вимога щодо надання у складі пропозицій Учасників наступного документу - «інвентарна картка обліку основних засобів», а тому Замовник не вправі був розглядати даний документ на відповідність вимогам ТД.



2) Відповідно до п.п. 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасниками у складі пропозиції має надаватися інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які залучаються до виконання робіт; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По техніці (транспортних засобах) до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування нею.
На виконання умов ТД, Учасником надано у складі пропозиції договори оренди рухомого майна №01/01-2020 від 01 січня 2020 року на строкове платне користування автомобілем самоскидом КАМАЗ 5511 та №01/01 від 01.01.2020 на строкове платне користування автомобілем самоскидом КАМАЗ 55102, які підписано ГОЛОВНИМ ЕНЕРГЕТИКОМ ПП «СТРОЙ-СЕРВІС-999» І. О. Войцешиним.

Разом з тим, відповідно до п.п. 3.1.8. п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) ПОСАДОВИХ осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Згідно частини третьої статті 65 Господарського кодексу України для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) безпосередньо або через уповноважені органи чи наглядова рада такого підприємства (у разі її утворення) призначає (обирає) керівника підприємства, який є підзвітним власнику, його уповноваженому органу чи наглядовій раді. КЕРІВНИК ПІДПРИЄМТВА, ГОЛОВНИЙ бухгалтер, члени наглядової ради (у разі її утворення), виконавчого органу та інших органів управління підприємства відповідно до статуту є ПОСАДОВИМИ особами цього підприємства. Статутом підприємства посадовими особами можуть бути визнані й інші особи.
Враховуючи вищевикладене, оскільки посада головного енергетика згідно частини третьої статті 65 Господарського кодексу України не підпадає під розуміння ПОСАДОВИХ осіб учасника, у Замовника не було законних підстав для відхилення його пропозиції на підставі не надання у складі пропозиції згоди на обробку персональних даних.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М" 6 401 791,72
UAH з ПДВ
6 401 791,72
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999" 6 896 186,44
UAH з ПДВ
6 896 186,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОМАГІСТРАЛЬБУД" 6 898 642,57
UAH з ПДВ
6 898 642,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 14:59
Електронний підпис
15 липня 2020 14:56
техніка договора 2.pdf
15 липня 2020 14:56
техніка договора 1.pdf
15 липня 2020 14:56
Тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2020 14:56
Статут.pdf
15 липня 2020 14:56
Проект договору.pdf
15 липня 2020 14:56
Ліцензія.pdf
15 липня 2020 14:56
Лабалаторія довідка.pdf
15 липня 2020 14:56
Згода із умовами ТД.pdf
15 липня 2020 14:56
Звіт із праці.pdf
15 липня 2020 14:56
довіреність.pdf
15 липня 2020 14:56
Довідка техніка.pdf
15 липня 2020 14:56
довідка працівники.pdf
15 липня 2020 14:56
Довідка довкілля.pdf
15 липня 2020 14:56
відгук замовника 2.pdf
15 липня 2020 14:56
відгук замовника 1.pdf
15 липня 2020 14:56
ISO.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 16:18
Електронний підпис
28 липня 2020 16:10
Довідка Хачатрян.PDF
28 липня 2020 16:10
Довідка МВС Мартинюк.PDF
28 липня 2020 16:10
Довідка МВС Хачатрян.PDF
16 липня 2020 11:06
Електронний підпис
16 липня 2020 11:02
Довідки СТ 14 (1).rar
16 липня 2020 10:20
Електронний підпис
16 липня 2020 10:07
12.1. Дипломи (1).rar
16 липня 2020 09:59
6. Про наявність АБЗ .rar
16 липня 2020 09:06
Електронний підпис
15 липня 2020 16:57
Тендерна пропозиція.PDF
15 липня 2020 16:57
Договірна ціна.PDF
15 липня 2020 16:57
Довідки Орлика 18.rar
15 липня 2020 16:57
Сертифікат ISO.PDF
15 липня 2020 16:57
Ліцензія.PDF
15 липня 2020 16:57
Довідки СТ 14.rar
15 липня 2020 16:57
Відомість ЄДРПОУ.PDF
15 липня 2020 16:57
8. Статут.rar
15 липня 2020 16:57
12.1. Дипломи.rar
15 липня 2020 16:57
7.3 Звіт 1-ДФ.PDF
15 липня 2020 16:57
6. Про наявність АБЗ.rar

Публічні документи

16 липня 2020 10:39
Електронний підпис
16 липня 2020 10:38
Договірна ціна.pdf
16 липня 2020 10:38
Довідки.pdf
16 липня 2020 10:38
Транспорт.pdf
16 липня 2020 10:38
Працівники.pdf
16 липня 2020 10:38
Документи МТБ.pdf
16 липня 2020 10:38
АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999"

ТОВ "ЄВРОМАГІСТРАЛЬБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
Відхилено 6 401 791,72
UAH з ПДВ
23 липня 2020 15:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999"
#36397204
Переможець 6 896 186,44
UAH з ПДВ
23 липня 2020 16:00

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

23 липня 2020 15:56
Електронний підпис
23 липня 2020 15:54
протокол
23 липня 2020 15:54
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999"
#36397204
6 896 186,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:26
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:00
угода Орлика.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 16:19
договір укладений
05 серпня 2020 16:17
договір укладений
05 серпня 2020 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 889 582,74
UAH (в тому числі ПДВ 1 148 263,79 UAH)