Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень
Очікувана вартість
91 782,98 UAH
UA-2020-06-30-000597-c 4b47c167c51b43dea5832a203433ebc7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічник Людмила Віталівна

+380685292549 buhgalter.kzk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Хмельницький обласний краєзнавчий музей
Код ЄДРПОУ: 02224063
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Подільська, 12
Контактна особа: Пасічник Людмила Віталівна
+380685292549
buhgalter.kzk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 91 782,98 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 917,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Забезпечення пропозиції не вимагається. Інформація про мову, якою повинно бути складена пропозиція - пропозиція для участі в спрощеній закупівлі складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад має бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Подільська, будинок 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює платежі за виконані роботи (надану послугу) на підставі підписаних актів за формою КБ-2 в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 протягом 5 робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок замовника. Замовник може відстрочити платежі на 10 календарних днів. Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Забезпечення пропозиції не вимагається. Інформація про мову, якою повинно бути складена пропозиція - пропозиція для участі в спрощеній закупівлі складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад має бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 17:00
таблиця змiн.doc
03 липня 2020 17:00
Змінене оголошення сигналізація від 03.07.2020 року.doc
30 червня 2020 12:46
Додаток 3.docx
30 червня 2020 12:46
Додаток 2.docx
30 червня 2020 12:46
Додаток 1.docx
03 липня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 17:00
таблиця змiн.doc
03 липня 2020 17:00
Змінене оголошення сигналізація від 03.07.2020 року.doc
30 червня 2020 12:46
Оголошення_сигналізація.doc
30 червня 2020 12:46
Додаток 3.docx
30 червня 2020 12:46
Додаток 2.docx
30 червня 2020 12:46
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 03 липня 2020 12:19
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:55
В тендерній документації встановлена вимога щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, їх чисельність (не менше 50-ти). Для підтвердження інформації про наявність достатньої кількості працівників Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію штатного розкладу учасника). Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі- Умови) встановлено вичерпний перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання, а саме: - Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; - стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. - Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. - Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Тобто для надання послуг за даним предметом закупівлі достатньо наявності 3 (трьох осіб). Вимагаємо виключити дану вимогу з документації. В іншому випадку буде подаватися скарга до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою прийнято рішення встановлення в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі обов’язкової наявності в учасника головного бухгалтера, бухгалтера, та не менше 10-ти електромонтерів з монтажу засобів охоронного призначення не нижче 4-го кваліфікаційного розряду та не менше 1-го налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 5-го кваліфікаційного розряду, не менше 1-го інженера з проектно-кошторисної роботи (досвід роботи за фахом працівників визначених в п. 5.1. має бути не менше 2-ох років). Електромонтери з монтажу засобів охоронного призначення мають мати допуск до робіт з електроустаткуванням напругою до 1000 В., підтвердженням цього, в пропозиції Учасника, обов’язково надаються скановані копії зазначених посвідчень.
Крім того, з метою відповідності вимогам замовника в учасників є можливість залучити працівника (ів), відповідної кваліфікації, (по трудовому договору, договору про надання послуг, тощо) які мають необхідний досвід та знання для своєчасного та якісного надання послуг, а тому підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Дискримінація учасників
Дата подання: 03 липня 2020 12:21
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:55
В тендерній документації встановлена вимога щодо обов’язкової наявності в учасника головного бухгалтера, бухгалтера, та не менше 10-ти електромонтерів з монтажу засобів охоронного призначення не нижче 4-го кваліфікаційного розряду та не менше 1-го налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 5-го кваліфікаційного розряду, не менше 1-го інженера з проектно-кошторисної роботи (досвід роботи за фахом зазначених працівників має бути не менше 2-ох років).Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі- Умови) встановлено вичерпний перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання, а саме: - Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; - стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. - Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. - Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Тобто для надання послуг за даним предметом закупівлі достатньо наявності 3 (трьох осіб). Вимагаємо виключити дану вимогу з документації. В іншому випадку буде подаватися скарга до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою прийнято рішення встановлення в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі обов’язкової наявності в учасника головного бухгалтера, бухгалтера, та не менше 10-ти електромонтерів з монтажу засобів охоронного призначення не нижче 4-го кваліфікаційного розряду та не менше 1-го налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 5-го кваліфікаційного розряду, не менше 1-го інженера з проектно-кошторисної роботи (досвід роботи за фахом працівників визначених в п. 5.1. має бути не менше 2-ох років). Електромонтери з монтажу засобів охоронного призначення мають мати допуск до робіт з електроустаткуванням напругою до 1000 В., підтвердженням цього, в пропозиції Учасника, обов’язково надаються скановані копії зазначених посвідчень.
Крім того, з метою відповідності вимогам замовника в учасників є можливість залучити працівника (ів), відповідної кваліфікації, (по трудовому договору, договору про надання послуг, тощо) які мають необхідний досвід та знання для своєчасного та якісного надання послуг, а тому підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Невідповідність умов
Дата подання: 03 липня 2020 12:24
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:56
У тендерній документації встановлено: Предмет закупівлі: «код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А - 92, бензин А – 92, дизельне паливо)» По закінченню монтажних та пусконалагоджувальних робіт засобів охоронного призначення Учасником за власний рахунок здійснює відповідну здачу під спостереження на пульт підрозділу національної поліції України. Дані вимоги є незрозумілими. Надайте роз'яснення з даних вимог, адже предметом закупівлі є послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Уповноважена особа, уважно вивчила Ваше питання, та вирішила внести зміни в Оголошення.
Роз'яснення
Дата подання: 03 липня 2020 12:25
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:57
В тендерній документації встановлена вимога щодо надання копії діючого сертифікату на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем ОХОРОННОЇ сигналізації виданий акредитованим органом сертифікації Державного центру сертифікації. Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень. Як пов'язаний даний сертифікат з предметом закупівлі незрозуміло? Надайте роз'яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Уповноважена особа, уважно вивчила Ваше питання, та вирішила внести зміни в Оголошення.
Аналогічний договівр
Дата подання: 03 липня 2020 12:26
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:57
В тендерній документації встановлена вимога щодо для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції повинен надати копії договорів за 2018-2019 роки разом з копіями усіх додатків які є невід’ємною їх частиною (не менше двох договорів за кожний рік які зазначені в довідці) з копіями позитивних відгуків відповідно до наданих копій аналогічних договорів. аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Уповноважена особа, уважно вивчила Ваше питання, та вирішила внести зміни в Оголошення.
Аналогічний договір!
Дата подання: 03 липня 2020 12:29
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:58
В тендерній документації встановлена вимога що для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції повинен надати копії договорів за 2018-2019 роки разом з копіями усіх додатків які є невід’ємною їх частиною (не менше двох договорів за кожний рік які зазначені в довідці) з копіями позитивних відгуків відповідно до наданих копій аналогічних договорів. аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. Звертаємо, що відповідно до поняття "аналогія", а також в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" анологічним договором може бути будь-який договір з надання послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень. Код ДК може відрізнятися, залежно від вибору Замовника, крім цього аналогічним договором може бути договір укладений з комерційними організаціями, для яких визначення Коду ДК взагалі не потрібно. Вимагаємо виключити дану вимогу і внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Окрім того, відповідно до пункту 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15 квітня 2020 року предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою прийнято рішення встановлення кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів» - Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічного договору*
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції повинен надати копії договорів за 2018-2019 роки разом з копіями усіх додатків які є невід’ємною їх частиною (не менше двох договорів за кожний рік які зазначені в довідці) з копіями позитивних відгуків відповідно до наданих копій аналогічних договорів
-* аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів.
Вказаний кваліфікаційний критерій повністю відповідає вимогам та потребам Замовника та жодним чином не порушує права потенційний Учасників
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-30-000597-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 03 липня 2020 12:20
Дискримінаційна вимога
В тендерній документації встановлена вимога щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, їх чисельність (не менше 50-ти). Для підтвердження інформації про наявність достатньої кількості працівників Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію штатного розкладу учасника). Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі- Умови) встановлено вичерпний перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання, а саме: - Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; - стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. - Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. - Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Тобто для надання послуг за даним предметом закупівлі достатньо наявності 3 (трьох осіб). Вимагаємо виключити дану вимогу з документації. В іншому випадку буде подаватися скарга до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 липня 2020 16:56
Згідно Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою прийнято рішення встановлення в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі обов’язкової наявності в учасника головного бухгалтера, бухгалтера, та не менше 10-ти електромонтерів з монтажу засобів охоронного призначення не нижче 4-го кваліфікаційного розряду та не менше 1-го налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 5-го кваліфікаційного розряду, не менше 1-го інженера з проектно-кошторисної роботи (досвід роботи за фахом працівників визначених в п. 5.1. має бути не менше 2-ох років). Електромонтери з монтажу засобів охоронного призначення мають мати допуск до робіт з електроустаткуванням напругою до 1000 В., підтвердженням цього, в пропозиції Учасника, обов’язково надаються скановані копії зазначених посвідчень.
Крім того, з метою відповідності вимогам замовника в учасників є можливість залучити працівника (ів), відповідної кваліфікації, (по трудовому договору, договору про надання послуг, тощо) які мають необхідний досвід та знання для своєчасного та якісного надання послуг, а тому підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 91 782,98
UAH з ПДВ
91 782,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 16:47
Електронний підпис
10 липня 2020 16:45
Цінова пропозиція.PDF
10 липня 2020 16:45
Труд книжк.zip
10 липня 2020 16:45
сертиф обладнання.zip.zip
10 липня 2020 16:45
Примірник договору.PDF
10 липня 2020 16:45
Посв ел. монт до 1000v.zip.zip
10 липня 2020 16:45
положення УПО 21.10.19.pdf
10 липня 2020 16:45
Дог Мд-5942+Лист.PDF
10 липня 2020 16:45
Дог Мд-3745+Лист.PDF
10 липня 2020 16:45
Дог Вл-2261+Лист.PDF
10 липня 2020 16:45
Дог Вл-1194+Лист.PDF
10 липня 2020 16:45
Довір на Замовника.PDF
10 липня 2020 16:45
Дов про наявн обладн.PDF
10 липня 2020 16:45
Дов підписант.PDF
10 липня 2020 16:45
Дов відповність ТТХ.PDF
10 липня 2020 16:45
Гар лист погод з дог.PDF
10 липня 2020 16:45
Гар лист здачу на ПЦС.PDF
10 липня 2020 16:45
Витяг з ЄДР.PDF
10 липня 2020 16:45
Витяг з реєстр ПДВ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108929
Переможець 91 782,98
UAH з ПДВ
13 липня 2020 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108929
91 782,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:29
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 16:48
Підписаний договір укладений
16 липня 2020 16:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 91 782,98
UAH (в тому числі ПДВ 14 937,30 UAH)