Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

автобуси спеціалізовані шкільні призначені для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування
dedicated school bus services intended to facilitate the safest way to transport disabled school students
Очікувана вартість
9 733 224,00 UAH
UA-2020-06-30-000457-c dc338ad64ce7433dada5e9716954f986
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Палагно Ілона Миколаївна

+380645254873 osvita.loda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти і науки Луганської ОДА
Код ЄДРПОУ: 02141791
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 10
Контактна особа: Палагно Ілона Миколаївна
+380645254873
osvita.loda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Lugansk Regional State Administration, the Department of Education and Science
National ID: 02141791
Contact point: Palagno Ilona Nikolaevna
+380645254873
osvita.loda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 червня 2020 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 12:46
Очікувана вартість: 9 733 224,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 666,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 30 червня 2020 11:45
Enquiries until: 21 липня 2020 13:00
Complaints submission until: до 27 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 липня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 9 733 224 UAH including VAT
Minimal lowering step: 48 666 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 од
автобуси спеціалізовані шкільні призначені для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93411, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 10
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

dedicated school bus services intended to facilitate the safest way to transport disabled school students
CPV: 34120000-4
Період постачання: по 30 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться порядком перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок „Виконавця” в національній валюті України шляхом оплати, яка здійснюється „Замовником” протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акта приймання-передачі між „Виконавцем” та „Замовником”, який складається на підставі видаткової накладної. Категорія замовника: аб.3.ч.4 ст.2 - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 11:45
ТД Автобус.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-13-000032 ● 231e386dd7bf4cc38c9203cdbea22811
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2022 13:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

12.01.2022 10
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 12.01.2022 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-30-000457-c 30.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-13 13:38:00

запит про надання пояснень

запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі, автобуси спеціалізовані шкільні призначені для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування, проведеної Департаментом освіти і науки Луганської ОДА (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-30-000457-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, а саме В ході проведення моніторингу встановлено, що Департаментом освіти і науки Луганської ОДА (далі – Замовник) за результатами проведення процедури закупівлі з приватним підприємством «Автомобільна компанія «Укравтоснаб» (далі – ПП «Автомобільна компанія «Укравтоснаб») укладено договір від 03.09.2020 № 1, строком дії до 31.12.2020 року, а в частині поставки товару та здійснення розрахунків - до остаточного виконання Сторонами умов дого-вору.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати інформацію щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з ПП «Автомобільна компанія «Укравтоснаб» за договором від 03.09.2020 № 1. Також, повідомити чи укладались додаткові угоди до вищевказаного договору.
.Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вимог абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-30-000457-c, оприлюднений в електронній системі закупівель 20 січня 2022 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Департамент освіти і науки Луганської ОДА повідомляє наступне. У розділі ІІ КОНСТАТУЮЧОЇ ЧАСТИНИ ВИСНОВКУ зазначено наступне. І. Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону № 922 оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Департамент освіти і науки Луганської ОДА просить звернути увагу на те, що інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції оприлюднена в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-06-30-000457-c у ДВОХ місцях: -У розділі «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» (в описі). Розрахунки проводяться порядком перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок „Виконавця” в національній валюті України шляхом оплати, яка здійснюється „Замовником” протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акта приймання-передачі між „Виконавцем” та „Замовником”, який складається на підставі видаткової накладної. Категорія замовника: аб.3.ч.4 ст.2 - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою; - У формі оголошення про проведення відкритих торгів, розміщена у форматі PDF. Ураховуючи викладене, заперечуємо щодо висновку про наявність відповідного порушення в оголошенні про проведення відкритих торгів. ІІ. На порушення пункту 4 частини 6 статті 40 Закону № 922 повідомлення про намір укласти договір не містить інформацію про ідентифікаційний код учасника. У повідомленні про намір укладення договору про закупівлю, яке формується електронною системою закупівель автоматично, після вчинення Замовником відповідних дій, електронною системою закупівель оприлюднено інформацію про ідентифікаційний код учасника - переможця Приватного підприємства «Автомобільна Компанія «Укравтоснаб» - 35856355: Ураховуючи викладене, повідомлення про намір укласти договір містить інформацію про ідентифікаційний код учасника - переможця Приватного підприємства «Автомобільна Компанія «Укравтоснаб». ІІІ. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у тендерній документації, а саме підпунктом 1 пункту 5 розділу III Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації, не установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 12 частини першої статті 17 Закону № 922, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922. У Підпункті ІІ пункту 5 розділу III Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації (на сторінці 11 Тендерної документації) зазначено наступне: Підпункт ІІ. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. У Підпункті ІІ пункту 5 розділу III Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації ( на сторінці 11 Тендерної документації) (на сторінці 12 Тендерної документації) встановлена наступна вимога: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Ураховуючи викладене, заперечуємо щодо висновку про наявність відповідного порушення у Тендерній документації. ІV. За результатами торгів переможцем визначено ПП ««Автомобільна Компанія «Укравтоснаб», з яким укладено договір від 03.09.2020 №1 (далі – Договір). Відповідно до п. 5.1 Договору строк поставки товару до 30.11.2020 року. Строк дії договору з моменту його підписання і діє до 31.12.2020, а в частині поставки товару та здійснення розрахунків – до остаточного виконання Сторонами умов договору За даними офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA. GOV.UA (https://spending.gov.ua) оплата за договором проведена у 2020 році в сумі 8740000,00 гривень, що свідчить повне виконання зобов’язань за вказаним договором. Проте, Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання, чим порушено вимоги пункту 12 частини 1 статті10 Закону № 922. На виконання Вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі повідомляємо про вжиття заходів недопущення наведених порушень вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону № 922 в подальшому шляхом проведення роз’яснювальної роботи. V. На порушення вимог частини 5 статті 8 Закону № 922 Замовником відповідні пояснення (інформація, документи) на Запит Управління не надано. На виконання Вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі повідомляємо про вжиття заходів недопущення наведених порушень вимог частини 5 статті 8 Закону № 922 в подальшому шляхом проведення роз’яснювальної роботи.

2022-01-24 11:59:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 січня 2022
Кінцевий строк оскарження: 04 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 серпня 2020
UA-2020-06-30-000457-cdc338ad64ce7433dada5e9716954f986
Найменування: Департамент освіти і науки Луганської ОДА
Код ЄДРПОУ: 02141791
Місцезнаходження: 93400, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 10
Учасник Документи Рішення
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 10:21
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:19
Стаття 17 додатково.pdf
20 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:33
ч.2 Ст.17.pdf
20 серпня 2020 10:33
Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 10:33
п.12 ч. 1 Ст.17.pdf
20 серпня 2020 10:33
МВС.pdf
20 серпня 2020 10:33
ДФС.pdf
20 серпня 2020 10:33
ДФС.p7s
24 липня 2020 18:22
Електронний підпис
24 липня 2020 18:22
Електронний підпис
24 липня 2020 18:21
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 18:21
Формуляр оригінал.pdf
24 липня 2020 18:21
Стаття 17.pdf
24 липня 2020 18:21
Проект договору.pdf
24 липня 2020 18:21
Повноваження.pdf
24 липня 2020 18:21
НАСТАНОВА оригінал.pdf
24 липня 2020 18:21
Кваліфікація.pdf
24 липня 2020 18:21
Інші документи.pdf

Документи

Публічні документи

30 липня 2020 12:01
Електронний підпис
30 липня 2020 12:01
Електронний підпис
30 липня 2020 12:01
Фото креслення D093S4.pdf
30 липня 2020 12:01
Формуляр.pdf
30 липня 2020 12:00
Тендерна пропозиція.PDF
30 липня 2020 12:00
СТАТУТ 24.05.19.pdf
30 липня 2020 12:00
Сертифікат типу D093.pdf
30 липня 2020 12:00
Рішення Д-30 2020.PDF
30 липня 2020 12:00
Протокол 1.pdf
30 липня 2020 12:00
наказ директор.PDF
30 липня 2020 12:00
МВС.pdf
30 липня 2020 12:00
Лист-відгук Клесів.pdf
30 липня 2020 12:00
Інші документи.pdf
30 липня 2020 12:00
Дог Акт Вид Клесів 2019.pdf
30 липня 2020 12:00
Дил_дог 2020.pdf
30 липня 2020 12:00
Відповідність ст. 17.PDF
30 липня 2020 12:00
Авторизация.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"

ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП"

ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" 9 400 000,00
UAH з ПДВ
8 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" 9 733 224,00
UAH з ПДВ
9 395 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" 9 733 224,00
UAH з ПДВ
9 684 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 10:21
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:19
Стаття 17 додатково.pdf
20 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:33
ч.2 Ст.17.pdf
20 серпня 2020 10:33
Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 10:33
п.12 ч. 1 Ст.17.pdf
20 серпня 2020 10:33
МВС.pdf
20 серпня 2020 10:33
ДФС.pdf
20 серпня 2020 10:33
ДФС.p7s
24 липня 2020 18:22
Електронний підпис
24 липня 2020 18:22
Електронний підпис
24 липня 2020 18:21
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 18:21
Формуляр оригінал.pdf
24 липня 2020 18:21
Стаття 17.pdf
24 липня 2020 18:21
Проект договору.pdf
24 липня 2020 18:21
Повноваження.pdf
24 липня 2020 18:21
НАСТАНОВА оригінал.pdf
24 липня 2020 18:21
Кваліфікація.pdf
24 липня 2020 18:21
Інші документи.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 12:01
Електронний підпис
30 липня 2020 12:01
Електронний підпис
30 липня 2020 12:01
Фото креслення D093S4.pdf
30 липня 2020 12:01
Формуляр.pdf
30 липня 2020 12:00
Тендерна пропозиція.PDF
30 липня 2020 12:00
СТАТУТ 24.05.19.pdf
30 липня 2020 12:00
Сертифікат типу D093.pdf
30 липня 2020 12:00
Рішення Д-30 2020.PDF
30 липня 2020 12:00
Протокол 1.pdf
30 липня 2020 12:00
наказ директор.PDF
30 липня 2020 12:00
МВС.pdf
30 липня 2020 12:00
Лист-відгук Клесів.pdf
30 липня 2020 12:00
Інші документи.pdf
30 липня 2020 12:00
Дог Акт Вид Клесів 2019.pdf
30 липня 2020 12:00
Дил_дог 2020.pdf
30 липня 2020 12:00
Відповідність ст. 17.PDF
30 липня 2020 12:00
Авторизация.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"

ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП"

ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"
#35856355
Переможець 8 740 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 17:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"
#35856355
8 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 12:09
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 13:20
договір укладений
03 вересня 2020 13:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 740 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 456 666,67 UAH)