Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Розробка документації із землеустрою, подача на внесення до Державного земельного кадастру та отримання витягів з Державного земельного кадастру згідно розробленої документації землеустрою, подача на внесення до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та отримання витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на земельні ділянки під ПЛ 750 кВ «Запорізька АЕС – Каховська», обладнання та перетинів повітряних ліній електропередачі, інв № новий 71300000-1 Інженерні послуги
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-06-30-000155-c b1b9f6cb45cc4a1084d4188aa4552d3e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Харченко Андрій Анатолійович

(44) 249-1079 KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Харченко Андрій Анатолійович
(44) 249-1079
KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 12:00
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Розробка документації із землеустрою, подача на внесення до Державного земельного кадастру та отримання витягів з Державного земельного кадастру згідно розробленої документації землеустрою, подача на внесення до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та отримання витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на земельні ділянки під ПЛ 750 кВ «Запорізька АЕС – Каховська», обладнання та перетинів повітряних ліній електропередачі, інв № новий 71300000-1 Інженерні послуги
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71300000-1 — Інженерні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник у 20 денний строк з дати підписання договору зобов'язується здійснити авансовий платіж Виконавцю у розмірі __% (не більше 20%) вартості робіт Аванс 20 Банківські 20
Виконання робіт Подальша оплата здійснюється Замовником протягом 25 банківських днів з дня підписання акта приймання-передачі робіт (далі – Акт) по кожному з етапів, та за умов: - погашення суми авансового платежу в повному обсязі; - реєстрації Виконавцем податкової накладної Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вихідних даних
Дата подання: 30 червня 2020 15:43
Дата відповіді: 01 липня 2020 12:13
Доброго дня! Для аналіза необхідні державні акти ЯЯ № 113027 від 25.05.2005р., ЯЯ № 113028 від 25.05.2005р., ЯЯ № 113029 від 25.05.2005р., ЯЯ № 113030 від 25.05.2005р., ЯЯ № 113031 від 25.05.2005р., ЯЯ № 113032 від 25.05.2005р., ЯЯ № 113033 від 25.05.2005р., ЯЯ № 113034 від 25.05.2005р ? Чи є рішення щодо інших ділянок для відведення в постійне користування 54 шт? Чи є рішення щодо земельних ділянок, що підлягають поділу для подальшого викупу/вилучення – 16 шт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що Замовником внесені зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для ознайомлення з державними акти на право постійного користування земельною ділянкою. Щодо рішень на інші земельні ділянки, то у відповідності до вимог викладених в Додатку 3 до Оголошення, Учасник повинен їх отримати самостійно.
Просимо долучити додатки зазначені в п. 12.1 проекту Договору
Дата подання: 02 липня 2020 09:30
Дата відповіді: 02 липня 2020 16:28
В складі тендерної документації наявний ПРОЕКТ ДОГОВОРУ в п. 12.1. проекту зазначено Невід’ємною частиною Договору є наступні додатки: - Технічне завдання (додаток 1); - Календарний план виконання робіт (додаток 2); - Протокол погодження договірної ціни (додаток 3); - Кошторис на виконання робіт (додаток 4). Наразі додатки відсутні Просимо долучити додатки зазначені в п. 12.1 Договору
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. У відповідь на Ваше прохання повідомляємо, що в п.12.1. проекту Договору (Додаток 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) наведений перелік додатків, який носить інформативний характер та може корегуватись на етапі формування Договору з переможцем торгів по даній закупівлі. Замовник вважає недоцільним вносити зміни в проект Договору, оскільки як приклад, Технічне завдання (додаток 1) – повністю відображають вимоги вказані в Додатку 2 до Оголошення, можливі лише незначні зміни в його оформленні; Календарний план виконання робіт (додаток 2) – надає Переможець на етапі укладання договору; Кошторис на виконання робіт (додаток 4) – в разі його потреби, відповідно до чинного законодавства, також надає Переможець закупівлі.
Тендерна документація містить нереальні строки виконання договору
Дата подання: 04 липня 2020 15:16
Дата відповіді: 06 липня 2020 17:31
В тендерній документації зазначено інформацію про необхідність викупу/вилучення земельних ділянок приватної власності Строк виконання робіт (надання послуг, поставки товарів) зазначено до 31.12.2020 року (включно) Відносини, що виникають у процесі відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для суспільних потреб визначаються Законом України “Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності” Цим законом встановлені строки під час викупу/вилучення земельних ділянок приватної власності Тільки прийняття рішення та повідомлення власника про прийняття рішення щодо викупу становлять мінімум 4 місяці не рахуючі інші строки в тому числі строки щодо реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі і реєстрації прав на них строків необхідних відповідним органам для здійснення оплати вартості майна і т.п. За оптимістичним сценарієм процедура викупу займає 1,5 року. Враховуючи законодавство яке регулює державні закупівлі виконання договору буде можливим не раніше ніж з середини серпня 2020. Тобто на виконанння договору залишиться орієнтовно 4 місяці. Очевидно що встановлені в тендерній документації строки є нереальними так як не узгоджуються з чинним законодавством. Відповідно до вищевикладеного просимо узгодити строки з чинним законодавством та внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що в Вашому зверненні не зазначено посилання на пункти законодавчих актів, якими встановлені строки виконання, відповідних робіт, вказаних у тендерній документації та документації із землеустрою. Законодавством України встановлено граничні терміни розгляду поданих документів. Враховуючи вищезазначене, вважаємо що вказаний термін виконання робіт є прийнятний. Крім того, терміновість виконання робіт включена в очікуваний кошторис.
В чому саме полягає оформлення на землях приватної власності якшо право оформлено на усі опори
Дата подання: 06 липня 2020 11:49
Дата відповіді: 06 липня 2020 17:32
Згідно тендерної документації заплановано оформити земельні ділянки під 76 опорами. В публічні кадастровій карті та державних актах зазначені 76 опор. Тендерною документацією передбачено оформлення земель на землях приватної власності. Просимо пояснити в чому саме полягає оформлення і чому заплановане оформлення земельних ділянок опор на землях приватної власності тоді як усі 76 опор оформлені і мають правовстановлюючі документи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Робочим проектом на будівництво змінено тип опор, у зв’язку з чим площа земельних ділянок, на які оформленні правовстановлюючі документи, не відповідають нормам ДБН В.2.5-16.99 «Інженерне обладнання споруд, зовнішніх мереж. Визначення розмірів земельних ділянок для об’єктів електричних мереж» вступив у дію На заміну СН 465-74.
Чи передбачів замовник варіант відмови власника земельної ділянки від добровільного відчуження від земельної ділянки та наступного вирішення цього питання у судових органах?
Дата подання: 06 липня 2020 11:54
Дата відповіді: 06 липня 2020 17:32
Чи передбачів замовник варіант відмови власника земельної ділянки (в частині строків виконання договору) від добровільного відчуження від земельної ділянки та наступного вирішення цього питання у судових органах?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що у проекті договору на виконання робіт є право замовника на зменшення обсягів робіт, у разі надання завіреної письмової відмови власника земельної ділянки від добровільного відчуження - укладається додаткова угода на зменшення обсягів виконання робіт та, відповідно суми договору. Подальше примусове відчуження земельної ділянки займаються представники НЕКа
Чи будуть надані замовником нотаріально засвідчені довіреності?
Дата подання: 06 липня 2020 11:57
Дата відповіді: 06 липня 2020 17:33
Тендерна документація передбачає виконання реєстраційних дій, усі реєстраційні дії щодо реєстрації прав на цей час здійснюються виключно за наявності нотаріально засвідченої довіреності. Чи будуть надані замовником нотаріально засвідчені довіреності для здійснення вищезазначених дій?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення відповідаємо, що довіреності будуть надані за зверненням підрядної організації із наданням:
1. копії паспорту особи, відповідальної за оформлення цих документів;
2. документів, що підтверджують те, що особа, відповідальна за оформлення цих документів, працює на цій організації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" 2 800 000,00
UAH
2 800 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 11:54
Електронний підпис
13 липня 2020 11:37
28 Рейтинг_Скан.pdf
13 липня 2020 11:37
28 Рейтинг.zip
13 липня 2020 11:37
25 Гарантия_4530.zip
13 липня 2020 11:37
27 Довіреність_скан.pdf
13 липня 2020 11:37
27 Довiренiсть_Рижий.zip
13 липня 2020 11:37
25 Гарантия_4530.pdf
13 липня 2020 11:37
26 Ліцензія_скан.pdf
13 липня 2020 11:37
26 Лiцензiя.zip
13 липня 2020 11:37
18 Проект договору.pdf
13 липня 2020 11:37
09 Довідка ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕНД.КОМ"
#38922252
Переможець 2 800 000,00
UAH
17 липня 2020 13:10

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ"
#38922252
2 800 000,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2022 09:36
ДУ 1 ЛЕНДКОМ ЗАЕС-Каховська (1).pdf зміни до договору
09 вересня 2020 14:20
1_ДУ 1 ЛЕНДКОМ ЗАЕС-Каховська.pdf укладений
09 вересня 2020 14:19
Договір 01-091225-20.pdf укладений
05 серпня 2020 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 01-091225-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 2 795 000,00
UAH