Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації 2 Лоти
Очікувана вартість
1 632 955,00 UAH
UA-2020-06-26-009323-a bcb20d6c2094414bab39daa441a7d8cd
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лащів Володимир Іванович

380322368161 ekonomist.oh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ"
Код ЄДРПОУ: 01996728
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Лисенка, 31
Контактна особа: Лащів Володимир Іванович
380322368161
ekonomist.oh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 22:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 21:00
Очікувана вартість: 1 632 955,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону;
Місцезнаходження: м.Львів, вул.Лисенка,31, 79008
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції :Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником товару, встановленій в Технічній специфікації, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділ(и), та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською, або російською мовами без перекладу) в якому міститься ця інформація разом з додаванням цих документів.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

26 червня 2020 23:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 22:52
Тендерна документація.doc
26 червня 2020 22:52
Тенхнічна специфікація.docx
26 червня 2020 22:52
Проект договору.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 841 668,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 164,78 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 15 липня 2020 13:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Лот №1 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул.Лисенка,31
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 13 липня 2020 14:55
Кінець періоду оскарження: 24 липня 2020 00:00
Дата відміни: 24 липня 2020 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Dідповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме замовник відміняє торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг за даними технічними характеристиками та в тому числі наявність необхідності здійснити закупівлю товарів, робіт чи послуг відповідно до Постанови КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України».
Документи:
13 липня 2020 14:50
Електронний підпис
13 липня 2020 14:40
Протокол 20.pdf