Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації: «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О190305 автомобільної дороги Т-19-23-Іванівка-/Т-17-05/, км 9+250 с. Іванівка»
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2020-06-26-008875-a 6eb20842eb4f45d59ffe1908b3ff165d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

380503071577 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
380503071577
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 11:55
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
При цьому технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектної документації: «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О190305 автомобільної дороги Т-19-23-Іванівка-/Т-17-05/, км 9+250 с. Іванівка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється поетапно, на підставі підписаних Сторонами актів про виконані роботи за рахунок коштів обласного бюджету. Остаточний розрахунок здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів про виконані роботи протягом 10 днів, після отримання Замовником проектної документації та позитивного висновку експертизи проекту. Проходження експертизи проекту здійснюється Виконавцем за власні кошти. Пiсляоплата 10 Календарні 70
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та з урахуванням наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020 року № 42 «Про деякі питання здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 16:45
Перелік змін до ТД 23.07.2020.docx
23 липня 2020 16:44
ТД проект Іванівка зміни 23.07.docx
26 червня 2020 17:41
Проект договору Іванівка.docx
23 липня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 19:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 16:45
Перелік змін до ТД 23.07.2020.docx
20 липня 2020 19:13
Перелік змін до ТД 20.07.2020.docx
23 липня 2020 16:44
ТД проект Іванівка зміни 23.07.docx
20 липня 2020 19:13
ТД проект Іванівка зміни 20.07.docx
26 червня 2020 17:41
ТД проект Іванівка.docx
26 червня 2020 17:41
Проект договору Іванівка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного договору
Дата подання: 13 липня 2020 18:58
Дата відповіді: 15 липня 2020 08:57
Доброго дня! Відповідно до додатку 1 тендерної документації вимагається підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів). Під аналогічним договором необхідно завершені протягом останніх 5-ти років договори з розробки або коригування проектної документації (стадія «Проект» та/або стадія "Робочий проект» та/або стадія "Робоча документація») на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт великих мостів класу наслідків не нижче СС3. В той же час, відповідно до пункту 8 додатку 4 тендерної документації (Завдання на розробку проектної документації по об’єкту) загальна довжина мосту складає 72,65 м. Відповідно до пункту 1.2. ДБН В.2.3-22:2009 за довжиною мости поділяють на: - малі – до 25 м; - середні – від 25 м до 100 м; - великі – понад 100 м. Таким чином, об'єкт проектування не належить до "великих" мостів. У зв'язку з викладеним просимо привести у відповідність вимоги тендерної документації, зокрема, вилучити вимогу у визанченні аналогічного договору щодо "великих мостів" та викласти визначення аналогічного договору в наступній редакції. "Під аналогічним договором необхідно завершені протягом останніх 5-ти років договори з розробки або коригування проектної документації (стадія «Проект» та/або стадія "Робочий проект» та/або стадія "Робоча документація») на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт мостів (штучних споруд) класу наслідків не нижче СС3".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання. До тендерної документації будуть внесені зміни
Щодо обладнання
Дата подання: 15 липня 2020 14:39
Дата відповіді: 17 липня 2020 14:35
Доброго дня! Предметом закупівлі та вимогам згідно Завдання на розробку проєктної документації є капітальний ремонт мостового переходу. Таким чином, об'єкт проектування - мостова споруда. Просимо вилучити вимогу у довідці, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази спеціальне ліцензоване інформаційно-програмне забезпечення для проєктування автомобільних доріг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання. До тендерної документації будуть внесені зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об’єднання "Київбудіндустрія" 1 173 000,00
UAH з ПДВ
798 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР «ІНЖЕНЕРНІ СПОРУДИ» 1 495 000,00
UAH з ПДВ
799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВМЕТРОПРОЕКТ" 1 264 320,04
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 1 490 460,00
UAH з ПДВ
1 490 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 14:25
Електронний підпис
17 серпня 2020 14:20
pdf.pdf банкрутство.pdf
17 серпня 2020 14:20
Рейтинг_Скан.pdf
17 серпня 2020 14:20
Ліцензія_скан.pdf
17 серпня 2020 14:20
Лiцензiя.zip
17 серпня 2020 14:20
Довіреність_скан.pdf
17 серпня 2020 14:20
Рейтинг.zip
17 серпня 2020 14:20
Довiренiсть_Рижий.zip
17 серпня 2020 14:20
Гарантия-5469.zip
17 серпня 2020 14:17
Протокол 27 20.pdf
17 серпня 2020 10:40
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:38
public_doc.p7s.zip
14 серпня 2020 12:24
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:20
Dovidka_20202461150060971453.pdf.p7s
14 серпня 2020 11:56
Dovidka_20202461150060971453.pdf
14 серпня 2020 11:56
Dovidka_20202461150060971453.pdf.p7s
14 серпня 2020 11:48
Dovidka_20157591720130801992.pdf
07 серпня 2020 17:38
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:33
Наказ № 26.pdf
03 серпня 2020 17:44
Електронний підпис
29 липня 2020 18:06
Електронний підпис
29 липня 2020 18:04
Кваліфікація.rar
29 липня 2020 18:04
Відповідність.rar
29 липня 2020 18:04
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 11:16
Електронний підпис
22 липня 2020 10:48
Електронний підпис
22 липня 2020 10:46
Трудові книжки.pdf
22 липня 2020 10:46
Експертний звіт.pdf
22 липня 2020 10:45
Довідка ст17 ЗУ.pdf
22 липня 2020 10:45
Відгук об_єкта _2.pdf
22 липня 2020 10:45
Відгук об_єкта _1.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 18:26
Електронний підпис
30 липня 2020 18:22
Зведений кошторис.pdf
30 липня 2020 18:22
Рішення Учасника.pdf
30 липня 2020 18:22
Проект договору.pdf
30 липня 2020 18:22
Довідка МТБ.pdf
30 липня 2020 18:22
Накази працівники.pdf
30 липня 2020 18:22
Довідка ГІП.pdf
30 липня 2020 18:22
Інші довідки_ листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об’єднання "Київбудіндустрія"

ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР «ІНЖЕНЕРНІ СПОРУДИ»

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВМЕТРОПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об’єднання "Київбудіндустрія"
#30972437
Переможець
798 990,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 18:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 18:48
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 серпня 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані ТОВ Науково-виробниче об’єднання "Київбудіндустрія" у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг згідно закупівлі робіт Розробка проектної документації: «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О190305 автомобільної дороги Т-19-23-Іванівка-/Т-17-05/, км 9+250 с. Іванівка» На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ Науково-виробниче об’єднання "Київбудіндустрія" у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг згідно закупівлі робіт Розробка проектної документації: «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О190305 автомобільної дороги Т-19-23-Іванівка-/Т-17-05/, км 9+250 с. Іванівка», а саме: 1. Відповідно до п. 5.1.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати інформацію та Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Додатком 2 до тендерної документації вказано, що мінімально-необхідна кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі: -Інженер-проектувальник штучних споруд (головний інженер проекту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС2) - 1 особа; -Інженер-проектувальник штучних споруд - 3 особи; -Інженер-проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 3 років - 1 особа; -Інженер – проектувальник (Інженер-геодезист) (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років - 1 особа; -Інженер-проектувальник (напрямок - забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища) працівник сертифікований за вказаним напрямком - 1 особа; -Інженер – проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) працівник сертифікований за вказаним напрямком - 1 особа. В підтвердження наявності працівників учасником надаються накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу, зазначену в таблиці. У складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 27.07.2020 №3 в якій зазначено про залучення за угодами Тюленева І.Є. (інженер технічного нагляду, інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості), Міляєвої О.В. (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), Гронь Л.І. (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища), Ульянова Р.В. (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва), Примака О.В. (інженер-геодезист). На підтвердження залучення вказаних працівників у складі тендерної пропозиції надано копії угод на надання послуг. Натомість в положеннях вказаних угод не зазначено строк на який залучаються вказані працівники до виконання робіт, що унеможливлює встановити чинність угод на даний час та залучення вказаних працівників протягом строку дії договору про закупівлю робіт з розробки проектної документації: «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О190305 автомобільної дороги Т-19-23-Іванівка-/Т-17-05/, км 9+250 с. Іванівка». Варто зауважити, що відповідно до п. 1.1 угод вказано, що «відповідно до даної Угоди Замовник доручає, а Виконавець зобов’язується протягом дії даної Угоди надавати послуги з ….», а відповідно до п. 4.1 «в разі порушення однією з сторін зобов’язань за цією Угодою, інша сторона має право розірвати її в односторонньому порядку, попередивши про це письмово іншу сторону за 5 робочих днів до розірвання Угоди». Таким чином учасником не підтверджено залучення за угодами Тюленева І.Є. (інженер технічного нагляду, інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості), Міляєвої О.В. (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), Гронь Л.І. (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища), Ульянова Р.В. (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва), Примака О.В. (інженер-геодезист) протягом строку дії договору про закупівлю робіт з розробки проектної документації: «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О190305 автомобільної дороги Т-19-23-Іванівка-/Т-17-05/, км 9+250 с. Іванівка». 2. Відповідно до п. 5.1.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати інформацію та Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Додатком 2 до тендерної документації вказано про необхідність наявності у учасника інженера-проектувальника штучних споруд у кількості 3-х осіб. Натомість ні в довідці учасника ні в підтверджуючих наявність/залучення працівників не вказано про наявність/залучення саме інженерів-проектувальників штучних споруд у кількості 3-х одиниць. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» шляхом розміщення в електронній системі закупівель документів (угод, додаткових угод, тощо), що підтверджують залучення до виконання робіт Тюленева І.Є. (інженер технічного нагляду, інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості), Міляєвої О.В. (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), Гронь Л.І. (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища), Ульянова Р.В. (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва), Примака О.В. (інженер-геодезист) з зазначенням строку дії угод про надання послуг. 2. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» шляхом розміщення в електронній системі закупівель документів: наказів про призначення інженерів-проектувальників штучних споруд у кількості 3-х одиниць та Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт з зазначенням наявності у учасника інженерів-проектувальників штучних споруд у кількості 3-х одиниць.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 18:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об’єднання "Київбудіндустрія"
#30972437
798 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 16:51
ДУ Іванівка проект продовження строку.pdf зміни до договору
01 березня 2021 16:50
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:37
Дод.угода Іванівка.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 11:19
Дод.угода Іванівка.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 17:28
Договір розробка проектної документації Іванівка.pdf укладений
21 серпня 2020 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли: 1. Пункт 5.1. Договору викласти у редакції: « 5.1. Термін виконання робіт: до 21.12.2020». 2. Календарний план виконання робіт на розробку проектної документації: «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О190305 автомобільної дороги Т-19-23-Іванівка-/Т-17-05/, км 9+250 с. Іванівка» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 4 ПД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №2 від 30.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коригуванням проектних рішень за внесеними зауваженнями замовника та відтермінуванням строків проходження державної комплексної експертизи, на підставі пунктів 5.2 та 10.2 Договору та керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Пункт 5.1 Договору викласти у редакції: «5.1. Термін виконання робіт: до 01.03.2021». 2. Пункт 10.1 Договору викласти у редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31.12.2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. 3. Календарний план виконання робіт на розробку проектної документації: «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О190305 автомобільної дороги Т-19-23-Іванівка-/Т-17-05/, км 9+250 с. Іванівка» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 4 ПД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №3 від 24.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання робіт за договором, що підтверджується листом ТОВ НВО "Київбудіндустрія" від 23.02.2021 №022321/1, на підставі пунктів 5.2 та 10.2 Договору та керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Пункт 5.1 Договору викласти у редакції: «5.1. Термін виконання робіт: до 31.03.2021». 2. Календарний план виконання робіт на розробку проектної документації: «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О190305 автомобільної дороги Т-19-23-Іванівка-/Т-17-05/, км 9+250 с. Іванівка» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 4 ПД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 від 26.02.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 798 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 133 165,00 UAH)