Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт м'якої покрівлі житлового будинку № 338 по вул.Шевченка у м.Львові
Очікувана вартість
775 889,20 UAH
UA-2020-06-26-008748-a 27e8a40dff5549e78e0d512317800c87
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 13:37
Очікувана вартість: 775 889,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт м'якої покрівлі житлового будинку № 338 по вул.Шевченка у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1 Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 17:34
dodatok_2_-договір.doc
26 червня 2020 17:33
dodatok_1_тех_вим.doc
26 червня 2020 17:33
ДКТ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Матеріали та технологія виконання робіт
Дата подання: 02 липня 2020 15:42
Дата відповіді: 03 липня 2020 08:43
Шановний Замовник! У технічних вимогах до Закупівлі зазначені такі найменування робіт як "улаштування покрівель з рулонних матеріалів, що наплавляються" та "розбирання покриттів покрівлі з рулонних матеріалів". Чи є припустимим можливість виконання робіт з ремонту покрівлі з використанням більш нових технологій та, відповідно, матеріалів, а саме улаштування покрівлі з ПВХ- мембрани чи ТПО/ФПО-мембрани, що дозволяє: - скоротити загальний час на виконання ремонтних робіт за рахунок відсутності необхідності виконання робіт з демонтажу старого покриття, відсутності робіт з улаштування стяжки; - зменшити загальну вартість закупівлі шляхом скорочення видатків на оплату праці; - використовувати більш сучасні технології та матеріали на відміну від морально застарілих бітумно-полімерних рулонних покриттів; - виконання робіт у безпечних умовах (без використання відкритого вогню); - більший гарантійний строк на виконані роботи (від 7 років); - відсутність необхідності демонтажу старого покриття унеможливлює проблеми з протіканням покрівлі у разі настання несприятливих погодних умов під час виконання покрівельних робіт. Заздалегідь дякую за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дану закупівлю оголошено відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», згідно оприлюднених умов, визначенх в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі розроблені балансоутримувачем будинку – об'єднанням співвласників багатоквартирного будинку та пройшли відповідну державну експертизу.
Таким чином заміна технології виконання робіт оголошеної закупівлі є неможливою.
Ваші пропозиції можуть бути враховані у майбутньому на етапі проектування нових об’єктів, для цього Ви можете звернутись в департамент із відповідним зверненням.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 липня 2020 15:51
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Наведено у протоколі, що додається
Документи:
06 липня 2020 15:50
Електронний підпис
06 липня 2020 15:47
Рішення.pdf