Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт м'якої покрівлі житлового будинку № 338 по вул.Шевченка у м.Львові
Очікувана вартість
775 889,20 UAH
UA-2020-06-26-008748-a ● 27e8a40dff5549e78e0d512317800c87
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34814670 |
Вебсайт: | http://city-adm.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422 |
Контактна особа: |
Возняк Андрій Степанович 380322975954 inzhlmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2020 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 13:37 |
Очікувана вартість: | 775 889,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт м'якої покрівлі житлового будинку № 338 по вул.Шевченка у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1 Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2020 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2020 17:34 |
dodatok_2_-договір.doc | |
26 червня 2020 17:33 |
dodatok_1_тех_вим.doc | |
26 червня 2020 17:33 |
ДКТ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Матеріали та технологія виконання робіт
Дата подання: 02 липня 2020 15:42
Дата відповіді: 03 липня 2020 08:43
Шановний Замовник!
У технічних вимогах до Закупівлі зазначені такі найменування робіт як "улаштування покрівель з рулонних матеріалів, що наплавляються" та "розбирання покриттів покрівлі з рулонних матеріалів". Чи є припустимим можливість виконання робіт з ремонту покрівлі з використанням більш нових технологій та, відповідно, матеріалів, а саме улаштування покрівлі з ПВХ- мембрани чи ТПО/ФПО-мембрани, що дозволяє:
- скоротити загальний час на виконання ремонтних робіт за рахунок відсутності необхідності виконання робіт з демонтажу старого покриття, відсутності робіт з улаштування стяжки;
- зменшити загальну вартість закупівлі шляхом скорочення видатків на оплату праці;
- використовувати більш сучасні технології та матеріали на відміну від морально застарілих бітумно-полімерних рулонних покриттів;
- виконання робіт у безпечних умовах (без використання відкритого вогню);
- більший гарантійний строк на виконані роботи (від 7 років);
- відсутність необхідності демонтажу старого покриття унеможливлює проблеми з протіканням покрівлі у разі настання несприятливих погодних умов під час виконання покрівельних робіт.
Заздалегідь дякую за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дану закупівлю оголошено відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», згідно оприлюднених умов, визначенх в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі розроблені балансоутримувачем будинку – об'єднанням співвласників багатоквартирного будинку та пройшли відповідну державну експертизу.
Таким чином заміна технології виконання робіт оголошеної закупівлі є неможливою.
Ваші пропозиції можуть бути враховані у майбутньому на етапі проектування нових об’єктів, для цього Ви можете звернутись в департамент із відповідним зверненням.
Таким чином заміна технології виконання робіт оголошеної закупівлі є неможливою.
Ваші пропозиції можуть бути враховані у майбутньому на етапі проектування нових об’єктів, для цього Ви можете звернутись в департамент із відповідним зверненням.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 липня 2020 15:51 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Наведено у протоколі, що додається |
Документи:
06 липня 2020 15:50
|
Електронний підпис |
06 липня 2020 15:47
|
Рішення.pdf |