Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

картопля (різні найменування)
Очікувана вартість
818 670,00 UAH
UA-2020-06-26-008230-a 7f4ac9264ac844be8c1492e652e7eaa8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 13:14
Очікувана вартість: 818 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 093,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


строк поставки - з дати підписання договору до 31.12.2020 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
картопля (різні найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється відповідно до умов договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 16:19
Додаток 5. Проект договору товари.doc
26 червня 2020 16:19
картопля (червень).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович 769 300,00
UAH з ПДВ
674 315,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Стахов Григорій Федорович 780 600,00
UAH з ПДВ
680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 16:34
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:34
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:31
IMG-e73d7bb5eb6cf3764f4f97c8fa872db8-V.jpg
05 серпня 2020 18:55
Електронний підпис
05 серпня 2020 18:55
Електронний підпис
05 серпня 2020 18:52
001 ЦП (оновлена).pdf
05 серпня 2020 18:52
Dovidka_20205756720420679886.pdf
05 серпня 2020 18:52
pdf.pdf
05 серпня 2020 18:52
Довідка.pdf
05 серпня 2020 18:52
Dovidka_20205756720420679886.pdf.p7s
05 серпня 2020 18:51
Довідка.pdf.p7s
15 липня 2020 11:48
Електронний підпис
15 липня 2020 11:48
Електронний підпис
15 липня 2020 11:22
накладні.pdf
15 липня 2020 11:22
відгук.pdf
11 липня 2020 19:01
Електронний підпис
11 липня 2020 19:00
Електронний підпис
11 липня 2020 18:57
007-2 проект договору.pdf
11 липня 2020 18:57
008-2 договір ЛЕГІОН.pdf
11 липня 2020 18:57
002-6 договір КМКЛ 10.pdf
11 липня 2020 18:57
003 довідки ст17.pdf
11 липня 2020 18:57
005-2 Паспорт + ІПН.pdf
11 липня 2020 18:57
005-3 витяг ЄДРПОУ.pdf
11 липня 2020 18:57
004-1 хар-ка товару.pdf
11 липня 2020 18:57
001 ЦП.pdf
11 липня 2020 18:57
002-7 лист-відгук.pdf

Конфіденційні документи

11 липня 2020 18:57
012-2 звітність за рік (копія).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Річна фінансова звітність (податкова декларація) учасника не є документом публічного характеру, а викладені у ній відомості містять інформацію, яку суб'єкт господарської діяльності має право не розголошувати публічно. Таким чином вказані документи подаються учасником як конфіденційні.

11 липня 2020 18:57
012-3 квитанція про прийом звітності.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Річна фінансова звітність (податкова декларація) учасника не є документом публічного характеру, а викладені у ній відомості містять інформацію, яку суб'єкт господарської діяльності має право не розголошувати публічно. Таким чином вказані документи подаються учасником як конфіденційні.

11 липня 2020 18:57
012-1 звітність за рік.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Річна фінансова звітність (податкова декларація) учасника не є документом публічного характеру, а викладені у ній відомості містять інформацію, яку суб'єкт господарської діяльності має право не розголошувати публічно. Таким чином вказані документи подаються учасником як конфіденційні.

Публічні документи

10 липня 2020 00:52
Електронний підпис
10 липня 2020 00:50
Довідка з ДПС.pdf
10 липня 2020 00:50
Скан_20200710.pdf
07 липня 2020 23:18
Електронний підпис
07 липня 2020 23:16
Довідка корупція pdf.pdf
07 липня 2020 23:16
Dovidka_20178586150810977645.pdf
07 липня 2020 23:16
довідка про ан.дог..pdf
07 липня 2020 23:16
аналогічні договора.pdf
07 липня 2020 23:16
устан.доументи.pdf
04 липня 2020 00:12
Електронний підпис
04 липня 2020 00:12
Електронний підпис
04 липня 2020 00:10
установчі документи.pdf
04 липня 2020 00:10
право підпису.pdf
04 липня 2020 00:10
лист гарантія ст17.pdf
04 липня 2020 00:10
тех. специфікація.pdf
04 липня 2020 00:10
ЦП картопля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович

ФОП Стахов Григорій Федорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович
#3084821555
Переможець 674 315,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 14:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 17:25

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: невідповідність кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, визначеного згідно п.3 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VII (зі змінами) (далі – Закон) та п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації . У складі своєї тендерної пропозиції ФОП Супрун Максим Олександрович надав документи, що підтверджують виконання ним Договору поставки №987 від 02.10.2018 р. з Київською міською лікарнею №10 на поставку товару за кодом ДК 021-2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, зокрема, буряка, цибулі, капусти та моркви. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля (різні найменування)) (протокол №35ЦХ-1/035 від 25.06.2020 р.) на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям від учасників вимагалося документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Там же визначено, що аналогічним договором є договір про закупівлю протягом останніх трьох років, щодо постачання продукції, що відповідає коду ДК 021:2015 предмета даної закупівлі, тобто 03210000-6 Зернові культури та картопля. Таким чином, надані ФОП Супрун Максим Олександрович документи не підтверджують його відповідність як учасника процедури закупівлі UA-2020-06-26-008230-a щодо предмету закупівлі 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля (різні найменування)) кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, визначеного згідно п.3 ч.2 ст.16 Закону та п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ФОП Супрун Максим Олександрович повинен надати інформаційну довідку (форма довільна) про наявність досвіду виконання аналогічного договору (-ів). Аналогічним договором є договір про закупівлю протягом останніх трьох років, щодо постачання продукції, що відповідає коду ДК 021:2015 предмета даної закупівлі 03210000-6 Зернові культури та картопля. Учасник ФОП Супрун Максим Олександрович повинен підтвердити інформацію, зазначену у довідці, надавши у складі тендерної пропозиції документи, що засвідчують виконання, указаного ним договору(-ів), а саме надати повну копію цього договору(-ів), документи, що підтверджують виконання договору(-ів) згідно його умов, та відгук(и) замовника про результат виконання зазначених ним договору(-ів) з інформацією про його (їх) виконання у повному обсязі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович
#3084821555
674 315,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 17:52
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 15:49
К 75 ДУ 4.pdf зміни до договору
21 січня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:49
К75 ДУ №3.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 14:46
К 75 ДУ 2.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 11:00
2512_001.pdf укладений
19 серпня 2020 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: K 75
Договір:
Номер додаткової угоди: К 75 (Додаткова угода №2)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зменшення загальної ціни договору, викладення специфікації до договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: K 75
Договір:
Номер додаткової угоди: К 75 (Додаткова угода №3)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягу закупівлі та загальної суми Договору в межах 20% суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: K 75
Договір:
Номер додаткової угоди: К 75 (Додаткова угода №4)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 778 254,00
UAH