Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
1 800,00 UAH
UA-2020-06-26-008041-a 86607ae2543c45669c8d886f56f71605
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Левковська

+380974672835 lisova_kazka2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЛІСОВА КАЗКА" БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39251040
Місцезнаходження: 07403, Україна , Київська обл., м. Бровари, вул. Онікієнка Олега, буд. 14А
Контактна особа: Галина Левковська
+380974672835
lisova_kazka2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


5.1. Відходи за даним Договором передаються Виконавцю в маркірованій неушкодженій тарі, яка забезпечує локалізоване зберігання, виключає можливість їх втрати (розсипання, розливання) на шляху їх транспортування та забруднення навколишнього середовища, а також забезпечує зручність при перевантаженні.
5.2. Замовник самостійно здійснює упаковку відходів, якщо не існує домовленості між Сторонами, стосовно надання відповідних послуг. Вартість зазначених послуг визначається за домовленістю Сторін.
5.3. Відходи повинні бути упаковані в тару/упаковку відповідно до вимог чинного законодавства України.
5.4. У випадку, якщо в одній одиниці тари/упаковки знаходиться декілька видів відходів, найменувань однієї групи відходів, Замовник забезпечує наявність пакувального листа, в якому вказується вміст цієї тари/упаковки, із зазначенням підпису та печатки Замовника.
5.5. Інші особливості тари/упаковки, у разі необхідності, можуть зазначатися в Додаткових угодах.
5.6. У разі невідповідності тари/упаковки та /або маркування відходів, Сторони складають акт невідповідності. У разі незгоди Замовника з таким актом, Замовник на місці зобов’язаний надати мотивовану відповідь. У разі відмови підписання акту та надання мотивованої відповіді, такий акт складений одноособово. Виконавцем є дійсним та несе за собою правові наслідки. Сторони здійснюють фото- та/або відео-фіксацію відходів для підтвердження невідповідності тари/упаковки та/або маркування. Замовник зобов’язується відшкодувати Виконавцеві понесені збитки (перепакування, перезатарення та інше) шляхом оплати згідно рахунку фактури. Виконавець залишає за собою право не приймати відходи, які не відповідають даним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Надання послуг у сфері поводження з відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Онікієнка Олега, 14-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Тендерна документація

26 червня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 16:06
Договір Відходи.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕИ БРОВАРИ"
#39817807
Переможець 1 800,00
UAH
26 червня 2020 16:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 09:54
Додаткова угода.docx зміни до договору
17 грудня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.1. Загальна вартість послуг узгоджується протоколом договірної ціни (Додаток №1) та складає 1392,00 грн (одна тисяча триста дев’яносто дві гривні 00 копійок) в тому числі ПДВ 232,00 грн. (двісті тридцять дві гривні 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 0106/з-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML