Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мило рідке, 5 л
Очікувана вартість
6 687,60 UAH
UA-2020-06-26-007267-a 63647fe869784653a82669fbff472c14
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Сергіївна Міценко

+380442878181 mitsenko@ukc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Урядовий контактний центр
Код ЄДРПОУ: 36521731
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10
Контактна особа: Ганна Сергіївна Міценко
+380442878181
mitsenko@ukc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 11:50
Очікувана вартість: 6 687,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,75%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Мило рідке, 5 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:17
Вимоги до учасників.docx
26 червня 2020 15:17
Вимоги до предмета закупівлі.docx
26 червня 2020 15:17
Проект договору_мило рідке.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чому У разі затримки надання Товару або надання його не в повному обсязі, Продавець сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, діючої у період, за який сплачується пеня, від суми ненаданих Товару за кожний день затримки.
Дата подання: 26 червня 2020 15:39
Дата відповіді: 30 червня 2020 15:36
ТД передбачена оплата товару після його поставки. При цьому п.7.3 договору передбачена пеня з Постачальника за порушення строку поставки. При цьому жодної відповідальності покупця за несвоєчасну оплату отриманого товару нема. Що є дуже несправедливим. Тому просимо проект договору доповнити п.7.5. наступного змісту: "7.5. За порушення строку оплати Товару Покупець сплачує за кожний день затримки оплати пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ (яка діяла у період, за який сплачується пеня), від несплаченої в строк суми оплати за Товар .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 6.2.1 проекту договору про закупівлю передбачено зобов’язання покупця своєчасно та в повному обсязі сплатити кошти продавцю за поставлений товар, з урахуванням особливостей бюджетного фінансування.
Також звертаємо увагу на пукти 4.3 та 4.4 проекту договору про закупівлю.
Пунктом 7.1 проекту договору про закупівлю передбачено відповідальність сторін відповідно до чинного законодавства та договору у разі невиконання або неналежного виконання ними своїх зобов'язань за договором.
Відповідно до частини 1 статті 691 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) покупець зобов`язаний оплатити товар за ціною, встановленою у договорі купівлі-продажу. Відповідно до частини 1 статті 692 ЦК України покупець зобов`язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару.
Частиною 1 статті 216 Господарського кодексу України передбачено, що учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором.
Відносини сторін регулюються нормами Цивільного, Господарського, Господарського процесуального кодексів України, Міжнародними правилами тлумачення комерційних термінів «Інкотермс», Положенням про постачання продукції виробничо-технічного призначення, затвердженого постановою Ради Міністрів СРСР від 25 липня 1988 року № 888.
Таким чином, за порушення термінів оплати, визначених умовами договору, установа чи підприємство, що фінансується з Державного бюджету України, несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства і укладеного договору. Ані Цивільний кодекс України, ані Господарський кодекс України при визначенні відповідальності за укладеними договорами не виділяють бюджетні установи в окрему категорію і не встановлюють для них будь-які окремі правила. Якщо бюджетна установа не здійснить оплату за товар, роботи, послуги в установлені договором строки, вона несе таку саму відповідальність, як і будь-який інший суб’єкт господарювання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-007267-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 26 червня 2020 16:14
Дискримінаційна умова щодо форми документів тендерної пропозиції
Шановний Замовнику !
У файлі ТД "Вимоги до учасників" встановлена протизаконна умова, щодо можливості подання тендерної пропозиції лише в формі електронних документів - "Документи повинні бути надані в електронному вигляді і підписані із застосуванням ЕЦП/КЕП"
Відповідно до п.4) ч.1, ч.4 ст. 5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник, у т.ч. при допорогових закупівлях, повинен дотримуватися принципів закупівель, зокрема принципу «недискримінації учасників», який включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та включати до тендерної документації вимоги, які призводять до дискримінації учасників.

Відповідно до ч.5 ст.22 Закону України "Про Публічні закупівлі" учасники мають право подавати документи тендерної пропозиції, у 2-х формах: 1) засвідчені печаткою та підписом уповноваженої особи, або 2) у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. При цьому замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Протизаконність вимагання лише документів з ЕЦП підтверджується рішенням колегії у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України від 18.04.2017 № 2166.

На підставі викладеного, керуючись ст.22 Закону "Про публічні закупівлі", вимагаємо у файлі ТД "Вимоги до учасників" речення "Документи повинні бути надані в електронному вигляді і підписані із застосуванням ЕЦП/КЕП" замінити на "Учасники мають право не засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису."

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 червня 2020 15:48
Шановний Учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом.
Згідно з роз’ясненнями, наданими у листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 5 травня 2020 року № 3304-04/28729-06 «Щодо спрощених закупівель», у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель. У разі прийняття замовником рішення про використання електронної системи закупівель для таких закупівель, він керується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону, затвердженою наказом державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19 березня 2019 року № 10 (далі – Інструкція).
Відповідно до частини 5 Інструкції усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій, подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а у частині 8 цієї ж статті Закону зазначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 частини 9 статті 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
У «Вимогах до учасників закупівлі», які встановлені замовником при оголошенні даної спрощеної закупівлі зазначено, що документи повинні бути надані в електронному вигляді і підписані із застосуванням ЕЦП/КЕП.
Відповідно до частини 4 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Згідно зі статтею 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Статтею 12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» передбачено, що перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-26-007267-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 01 липня 2020 11:12
Дискримінаційна вимога надання зразку
Шановний Замовнику!
Відповідно до ч.3 ст.3 Закону замовники повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені п.4) ч.1, ч.4 ст. 5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та включати до тендерної документації вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У файлі «Вимоги до учасників закупівлі» вказано обов’язок учасника «Переможець, за вимогою Замовника, до моменту укладення договору надає контрольну партію окремого товару в кількості однієї одиниці для перевірки на відповідність заявленим Переможцем характеристикам товару. У разі невідповідності заявленим характеристикам товару, Замовник відхиляє пропозицію та повертає контрольну партію товару, яка залишилася (підстави відхилення оприлюднюються в електронній системі закупівель протягом 1 робочого дня з дня прийняття такого рішення Замовником).» Дана умова є дискримінаційною та підлягає виключенню з тендерної документації керуючись наступним:
1. Рішенням Постійно діючої комісії Антимонопольного комітету України № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. та № 7381-р/пк-пз від 19.10.2017р. вимагання зразків визнано дискримінаційною вимогою. РІШЕННЯ АМКУ ОБОВ’ЯЗКОВІ ДЛЯ ВСІХ ЗАМОВНИКІВ, у т.ч. ЗАМОВНИКІВ ДОПОРОГОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
2. Жоден Закон України не дозволяє замовнику встановлювати додаткові умови кваліфікації переможця. Відповідно до ст. 16 Закону замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимагати подання зразку Закон НЕ ДОЗВОЛЯЄ.
Невідповідність товару по кількості або якості встановлюється ПІД ЧАС ПОСТАВКИ ТОВАРУ за договором. І при виявленні невідповідної якості замовник має право відмовитися від прийняття товару.
3. Статтею 31 Закону встановлений ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції. У вказаному переліку підстав ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ як «у разі невідповідності заявленим характеристикам товару».
4. Законодавством України не передбачено право замовників вимагати БЕЗОПЛАТНОГО НАДАННЯ зразків чи «контрольних партій) товару. Замовник же встановив умову про надання йому однієї одиниці товару, тобто 5л товару, «для перевірки». Невже для перевірки потрібно аж 5л !
5. Замовник не є експертною установою, тому не має кваліфікації та повноважень на перевірку якості товару.
Керуючись вищевикладеним вимагаємо - виключити з Тендерної документації вимогу про надання контрольної партії товару як дискримінаційну та протизаконну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2020 11:04
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом.
Згідно з роз’ясненнями, наданими у листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 5 травня 2020 року № 3304-04/28729-06 «Щодо спрощених закупівель», у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель. У разі прийняття замовником рішення про використання електронної системи закупівель для таких закупівель, він керується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону, затвердженою наказом державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19 березня 2019 року № 10 (далі – Інструкція).
Відповідно до пункту 2 Розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщується інформація, зокрема про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. У «Вимогах до учасників закупівлі» зазначено, що переможець, за вимогою Замовника, до моменту укладення договору надає контрольну партію окремого товару в кількості однієї одиниці для перевірки на відповідність заявленим Переможцем характеристикам товару. У разі невідповідності заявленим характеристикам товару, Замовник відхиляє пропозицію та повертає контрольну партію товару, яка залишилася (підстави відхилення оприлюднюються в електронній системі закупівель протягом 1 робочого дня з дня прийняття такого рішення Замовником). Тобто, одиниця товару об’ємом 5 літрів (відповідно до вимог до предмету закупівлі) не буде використана замовником у повному обсязі, про що свідчать слова: «…повертає контрольну партію товару, яка залишилася…». Замовником встановлено можливість такої вимоги з метою пересвідчитися у відповідності характеристикам, заявленого переможцем товару.
Інформація про можливе, за вимогою замовника, надання зразків товару не суперечить порядку проведення спрощених закупівель і не є дискримінаційною вимогою.
Усі інші наведені у цій вимозі приклади, підстави та норми законодавства стосуються процедур публічних закупівель, які не є спрощеними закупівлями.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 4 154,40
UAH з ПДВ
2 779,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "КААПРІ" 5 760,00
UAH з ПДВ
2 808,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА" 4 968,00
UAH з ПДВ
3 312,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Б-777" 3 805,20
UAH з ПДВ
3 589,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС" 3 960,00
UAH з ПДВ
3 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "НАУЧНО-ПРОИЗВОДСТВЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "АТЛАНТИС ХИМ" 5 700,00
UAH з ПДВ
3 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ" 5 032,80
UAH з ПДВ
5 032,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 6 519,60
UAH з ПДВ
5 936,40
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАРФОЛОМЄЄВА ІРИНА АРКАДІЇВНА 5 940,00
UAH з ПДВ
5 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 16:00
Електронний підпис
07 липня 2020 15:59
цп.pdf
07 липня 2020 15:59
технічні вимоги.pdf
07 липня 2020 15:59
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 липня 2020 15:59
Протокол.pdf
07 липня 2020 15:59
Протокол №19.pdf
07 липня 2020 15:59
проект договору.pdf
07 липня 2020 15:59
Наказ.pdf
07 липня 2020 15:59
Звітність на 24.04.2020р..pdf
07 липня 2020 15:58
довідка про досвід.pdf
07 липня 2020 15:58
Довідка ЄДРПОУ.pdf
07 липня 2020 15:58
Витяг ПДВ Ромус.pdf
07 липня 2020 15:58
Виписка.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 21:51
Статутні документи.pdf
07 липня 2020 21:51
Пропозиція.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 16:07
Згода-персон дані.pdf.p7s
03 липня 2020 16:07
Згода-персон дані.pdf
03 липня 2020 16:07
Згода з договором.pdf.p7s
03 липня 2020 16:07
Згода з договором.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 17:35
Електронний підпис
07 липня 2020 17:34
Згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "ФІРМА "КААПРІ"

ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА"

ТОВ "Б-777"

ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"

ООО "НАУЧНО-ПРОИЗВОДСТВЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "АТЛАНТИС ХИМ"

ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАРФОЛОМЄЄВА ІРИНА АРКАДІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 2 779,20
UAH з ПДВ
09 липня 2020 15:50

Документи

09 липня 2020 15:50
Електронний підпис
09 липня 2020 15:49
Протокол №16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
2 779,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2020 15:50
Електронний підпис
09 липня 2020 15:49
Протокол №16.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 16:12
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 10:41
52.Договір Ромус-Поліграф.pdf укладений
27 липня 2020 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 779,20
UAH (в тому числі ПДВ 463,20 UAH)