Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Файли для документів А4, дирокол, папір для нотаток, біндери, скріпки, кулькові ручки, папір А4)
Очікувана вартість
9 100,00 UAH
UA-2020-06-26-007199-a ● c0ea56e0ebc84948ab111aaa9b2897d6
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА" |
Код ЄДРПОУ: | 02071100 |
Вебсайт: | https://pntu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, ПРОСПЕКТ ПЕРШОТРАВНЕВИЙ, будинок 24 |
Контактна особа: |
ЛЕВКОВА РУСЛАНА МИКОЛАЇВНА 0682471534 LEVKOVARUSLANA94@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2020 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2020 11:44 |
Очікувана вартість: | 9 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 273,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товару: 36011, м. Полтава, просп.. Першотравневий, 24.
Строк поставки товару: не більше 20 днів з моменту підписання договору.
Оцінка пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100 %. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 2282.
Розгорнути
Згорнути
Строк поставки товару: не більше 20 днів з моменту підписання договору.
Оцінка пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100 %. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 2282.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 пач.
Файл для документів А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт.
Дирокол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт.
Папір для нотаток 80*80 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт.
Папір для нотаток 90*90 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пач.
Біндер 51 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пач.
біндер 32 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пач.
Скріпки 28 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 пач.
Скріпки 50 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пач.
кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 пач.
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та накладної на відпуск товарно-матеріальних цінностей зобов’язаний зареєструвати фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2020 15:13 |
Проект договору.docx |
26 червня 2020 15:13 |
Оголошення папір.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2020 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
7 400,00
UAH з ПДВ
|
6 854,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
8 554,26
UAH з ПДВ
|
7 126,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
9 068,04
UAH з ПДВ
|
7 308,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017" |
7 780,60
UAH з ПДВ
|
7 780,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
8 441,10
UAH з ПДВ
|
8 441,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Відхилено |
6 854,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 09:07
|
|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
7 126,68
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 14:18
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
7 308,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 17:14
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017" #41756217 |
Відхилено |
7 780,60
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 18:28
|
|
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" #24389020 |
Відхилено |
8 441,10
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 18:27
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій