Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення поточного ремонту міжпанельних швів у під’їзді № 2 житлового будинку за адресою: шосе Донецьке, 3
Очікувана вартість
35 500,00 UAH
UA-2020-06-26-005373-a 3d6a772e20b5442aa8e71d3c5acacdb8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Цукерман

+380675663262 osbb.d3@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБ’ЄДНАННЯ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ «ДОНЕЦЬКЕ ШОСЕ–3»
Код ЄДРПОУ: 40561817
Місцезнаходження: 49080, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Донецьке шосе, буд. 3
Контактна особа: Ірина Цукерман
+380675663262
osbb.d3@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління


Поточний ремонт міжпанельних швів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення поточного ремонту міжпанельних швів у під’їзді № 2 житлового будинку за адресою: шосе Донецьке, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49080, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Донецьке шосе, буд. 3, п.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: міський бюджет (на виконання доручень виборців депутатам Дніпровської міської ради). Оплата здійснюється за фактично надану послугу згідно Акту виконаних робіт форми КБ-2в шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 червня 2020 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕНТКОМ-ДНІПРО"
#41693600
Переможець 35 500,00
UAH
26 червня 2020 13:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 19:08
дш3.pdf укладений
16 липня 2020 18:58
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 13:40
Кошторис (додатки до договору 0623-8).pdf укладений
26 червня 2020 13:38
Договір 0623-8 від 26.06.2020 р..pdf укладений
26 червня 2020 13:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 500,00
UAH