Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі їдальні Хацьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Степанківської сільської ради Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаської області
Очікувана вартість
1 859 656,00 UAH
UA-2020-06-26-003068-a 36b1fbeb531e4836885cc6188d27c83c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Замирайло Наталія Василівна

380677140372 stepanki.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СТЕПАНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04408844
Місцезнаходження: 19632, Україна , Черкаська обл., село Степанки, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 124
Контактна особа: Замирайло Наталія Василівна
380677140372
stepanki.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 11:10
Очікувана вартість: 1 859 656,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 298,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі їдальні Хацьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Степанківської сільської ради Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19632, Україна, Черкаська область, с. Хацьки, вул. Тищенка, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі погодження Замовником сплати попередньої оплати (авансу), перерахування коштів здійснюється протягом 15 робочих днів із дати виставлення рахунку Підрядником. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Оплата робіт (крім суми авансу) здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Тендерна документація додається окремим додатком. Пропозиції готуються українською мовою. Вид закупівлі - процедура закупівлі для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Гарантія надається згідно Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 та повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПМ-Арсенал" 1 606 090,00
UAH з ПДВ
1 606 090,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" 1 857 468,00
UAH з ПДВ
1 857 468,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 14:48
Електронний підпис
24 липня 2020 14:42
Dovidka_20199597720280156763.pdf
13 липня 2020 18:04
Електронний підпис
13 липня 2020 17:52
досвід 1.rar
13 липня 2020 17:52
досвід 2.rar
13 липня 2020 17:52
досвід 3.rar
13 липня 2020 17:52
Працівники.rar
13 липня 2020 17:52
МТБ.rar
13 липня 2020 17:52
Субпідряд.rar
13 липня 2020 17:52
ПМ-АРСЕНАЛ 19780 p7s.zip
13 липня 2020 17:52
Паспорт Мамчур.pdf
13 липня 2020 17:52
Протокол 11.pdf
13 липня 2020 17:52
ліцензія ПМ Арсенал.pdf
13 липня 2020 17:52
Довідки з банку.rar
13 липня 2020 17:52
35 ХАЦЬКИ.imd
13 липня 2020 17:52
Накази директора.pdf
13 липня 2020 17:52
довідка довкілля.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 18:10
Електронний підпис
13 липня 2020 18:06
Електронний підпис
13 липня 2020 18:01
Фінансова звітність.pdf
13 липня 2020 18:01
Довідка ДПС.pdf
13 липня 2020 18:01
Інформаційний лист.pdf
13 липня 2020 18:01
Довідка укргазбанк.pdf
13 липня 2020 18:01
Хацьки.zip
13 липня 2020 18:01
Копія паспорту.pdf
13 липня 2020 18:01
Повноваження.pdf
13 липня 2020 18:01
Витяг копія завірена.pdf
13 липня 2020 18:01
Довідка код Кузнєцов.pdf
13 липня 2020 18:01
Акти Білозіря.pdf
13 липня 2020 18:01
Довідка працівників.pdf
13 липня 2020 18:01
обладнення.pdf
13 липня 2020 18:01
Довідка про досвід.pdf
13 липня 2020 18:01
Відгук.pdf
13 липня 2020 18:01
Захист довкілля.pdf
13 липня 2020 18:01
лист про санкції.pdf
13 липня 2020 18:01
Дозвіл та декларації.pdf
13 липня 2020 18:01
Ст. 17 ч.1 , 2.pdf
13 липня 2020 18:01
Ліцензія.pdf
13 липня 2020 18:01
ст 17ч. 1 п.5,6,12,13 та ч.2.pdf
13 липня 2020 18:01
Опис копія завірена.pdf
13 липня 2020 18:01
ПДВ.pdf
13 липня 2020 18:01
ст.17.pdf
13 липня 2020 18:01
Ст. 17 п.12 ч. 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПМ-Арсенал"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПМ-Арсенал"
#38447702
Переможець 1 606 090,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 14:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПМ-Арсенал" #38447702

№ рішення у справі

60/12-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПМ-Арсенал"
#38447702
1 606 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:24
ДУ6.pdf укладений
31 грудня 2020 09:23
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 15:23
Додаткова угода 5 від 30.11.2020 до дог. 418 (кап.рем. їдальні).zip зміни до договору
02 грудня 2020 08:18
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 16:48
ДУ 4.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 07:54
ДУ 3.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 07:53
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 16:56
ДУ 2.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 17:59
ДУ 1.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 17:57
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 08:34
Локальні кошториси.pdf укладений
30 липня 2020 08:31
Пiдсумкова_вiдомiст__ресурсiв.pdf укладений
30 липня 2020 08:31
Договір.pdf укладений
30 липня 2020 08:31
Договiрна_цiна.pdf укладений
30 липня 2020 08:31
Зведений кошторисний розрахунок.pdf укладений
30 липня 2020 08:31
Календарний_графiк.pdf укладений
30 липня 2020 08:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 523 517,93
UAH (в тому числі ПДВ 253 919,65 UAH)