Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (комплекти комп’ютерної техніки для оснащення кабінетів початкової школи)
Очікувана вартість
717 318,00 UAH
UA-2020-06-26-002985-a b67e38d3a8e84ee3986e0a55ba856c5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Губін

+380973030014 vag88@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАГДАЛИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142454
Місцезнаходження: 51100, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Магдалинівка, вул. Центральна, буд. 21
Контактна особа: Віктор Губін
+380973030014
vag88@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:38
Очікувана вартість: 717 318,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 586,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплект
Комп’ютерне обладнання (комплекти комп’ютерної техніки для оснащення кабінетів початкової школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівка, Центральна 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 14:30
ТД документація компи НУШ нова.doc
10 липня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 14:30
ТД документація компи НУШ нова.doc
01 липня 2020 15:28
ТД документація компи НУШ нова.doc
26 червня 2020 11:19
ТД документація компи НУШ нова.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 29 червня 2020 09:36
Дата відповіді: 30 червня 2020 09:10
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до розділу 1 статті 1 пункту 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Так, в тендерній документації зазначено наступне : Додаток 5 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ в Примітках: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Тендер
Дата подання: 29 червня 2020 09:36
Дата відповіді: 30 червня 2020 08:54
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний учасник ! У додатку 5 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" в п.10 зазначено : "У вартість товару необхідно включити монтажні комплекти, монтаж обладнання, сплату податків та інших зборів та обов’язкових платежів в т.ч. ПДВ, тобто вказати ціну товару, за якою він відпускається Замовнику".
Тендер
Дата подання: 01 липня 2020 12:06
Дата відповіді: 01 липня 2020 15:41
Шановний Замовнику! У Додатку №5 після технічних характеристик, в темі «Запропонований учасником товар відповідає таким вимогам», є пункт 4, в якому зазначено, що із метою підтвердження якості Спеціалізованого програмного забезпечення учасник у складі тендерної пропозиції надає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на дидактичний мультимедійний контент. У технічних характеристиках до ноутбука не вказані характеристики дидактичного мультимедійного контенту. Уточніть, що ви розумієте під цим значенням, та які технічні характеристики повинні бути. Також у технічних характеристик до ноутбука по два рази вказано, що потрібна Операційна система, та два рази вказано що потрібен преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення, два рази вказано що потрібен антивірус. Виправте будь ласка технічні характеристики, щоб не було задвоєння запитів. Бо якщо сприймати буквально то вам потрібен ноутбук з двома операційними системами, двома антивірусами, двома офісами, і з незрозумілим мультимедійним контентом. Відредагуйте, будь-ласка, коректно, що Ви маєте на увазі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник ! Було внесено зміни в додаток №5 . Дякуємо за звернення
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 570 996,00
UAH з ПДВ
570 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 716 040,00
UAH з ПДВ
716 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 716 400,00
UAH з ПДВ
716 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 13:04
Електронний підпис
17 липня 2020 13:04
Електронний підпис
10 липня 2020 18:10
Електронний підпис
10 липня 2020 18:06
Microsoft Windows10P EV.pdf.zip
10 липня 2020 18:06
ISO9001_переклад.pdf.zip
10 липня 2020 18:06
ISO14001_переклад.pdf.zip
10 липня 2020 18:06
Epson L3100, L3101, L3110.PDF.zip
10 липня 2020 18:06
Статут.pdf.zip
10 липня 2020 18:06
Спину О.В. паспорт.pdf.zip
10 липня 2020 18:06
Сертифікат СЕС.pdf.zip
10 липня 2020 18:06
Проект договору.pdf.zip
10 липня 2020 18:06
Принтеры Epson.pdf.zip
10 липня 2020 18:06
ОСВ ОЗ 105_1кв2020 (ІТІ).pdf.zip
10 липня 2020 18:06
ОСВ ОЗ 104_1кв2020 (ІТІ).pdf.zip
10 липня 2020 18:06
Лист-згода ПД.pdf.zip
10 липня 2020 18:06
К-36_2019 від 02.12.2019.pdf.zip
10 липня 2020 18:05
Витяг ПДВ 15.01.2018.pdf.zip
10 липня 2020 18:05
Виписка_ЄДР_02.07.2020.pdf.zip

Публічні документи

30 липня 2020 18:37
Електронний підпис
30 липня 2020 18:36
документи переможця.pdf
17 липня 2020 22:47
Електронний підпис
17 липня 2020 22:46
технічна частина.pdf
17 липня 2020 22:46
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 17:32
ціна.pdf
02 липня 2020 17:32
стаття 17.pdf
02 липня 2020 17:32
стаття 17 2.pdf
02 липня 2020 17:32
про надання гарантії.pdf
02 липня 2020 17:32
працівники.pdf
02 липня 2020 17:32
пояснення свідоцтво.pdf
02 липня 2020 17:32
пояснення 4опп.pdf
02 липня 2020 17:32
Паспортні дані.pdf
02 липня 2020 17:32
мтб.pdf
02 липня 2020 17:32
Ідент.код.pdf
02 липня 2020 17:32
Витяг платника.pdf
02 липня 2020 17:32
виписка.pdf
02 липня 2020 17:32
аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Відхилено 570 996,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 09:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 716 040,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 13:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
716 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 13:53
Додаткова угода 3 Комп.PDF зміни до договору
04 вересня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 16:55
додаткова угода 2 комп.PDF зміни до договору
26 серпня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 16:53
додаткова угода 1 комп.PDF зміни до договору
26 серпня 2020 16:52
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 14:35
додаткова угода 12.08.PDF зміни до договору
12 серпня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 16:59
Договір комп.PDF укладений
10 серпня 2020 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 10-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 12.08К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 10-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 10-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 10-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML