Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

опрацювання дозвільної та проектної документації, необхідної для оформлення Замовником контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення у зв'язку з виконанням наступних робіт «Реконструкція віадука (4 нитки сталевого трубопроводу Ду=1400 мм) через річку Либідь між КК 11 та КК 11А БСА по вул. Промисловій, 5/7 у Голосіївському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень ДК 021:2015).
Очікувана вартість
6 854,40 UAH
UA-2020-06-26-002343-a 68f90bf1e3e248a0a8ed1702931e58ad
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Комелева

+380442007310 komeleva.kvk.kapstroy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Ірина Комелева
+380442007310
komeleva.kvk.kapstroy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічні, якісні та інші характеристики роботи відповідно до умов договору.
Кількість товарів, виконання робіт чи надання послуг. 1 робота
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. За місцем знаходження об’єкту/виконавця 01013, Україна, м. Київ, Київ, вул. Промислова, 5/7, 03057, м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, кор. 2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 3-х днів з моменту підписання Договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 %
Назва предмета закупівлі. опрацювання дозвільної та проектної документації, необхідної для оформлення Замовником контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення у зв'язку з виконанням наступних робіт «Реконструкція віадука (4 нитки сталевого трубопроводу Ду=1400 мм) через річку Либідь між КК 11 та КК 11А БСА по вул. Промисловій, 5/7 у Голосіївському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень ДК 021:2015).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 31, кор. 2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов договору. 3.2. Замовник протягом 10-ти днів з моменту підписання Договору на підставі рахунку сплачує на розрахунковий рахунок Виконавця грошові кошти за надання послуг. 3.3. Датою оплати вважається дата зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний в реквізитах Договору. 3.4. Здавання послуг Виконавцем та прийняття їх результатів Замовником оформлюється Актом наданих послуг. Замовник протягом 3-х робочих днів зобов’язаний прийняти надані послуги та підписати Акт, або в той же термін надати Виконавцю письмову мотивовану відмову. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

26 червня 2020 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 10:47
Звіт авторський благ.doc
26 червня 2020 10:47
KVK зміни до РП_2020 with 26.06.2020_1_бла.xls

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
#26199708
Переможець 6 854,40
UAH з ПДВ
26 червня 2020 10:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 10:50
KVK зміни до РП_2020 with 26.06.2020_1_бла.xls укладений
26 червня 2020 10:49
Звіт авторський благ.doc укладений
26 червня 2020 10:49