Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 134+821 – км 136+589, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
74 724 483,27 UAH
UA-2020-06-26-002026-a 9bf57f023beb46d6845f361c279a9d28
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 12:32
Очікувана вартість: 74 724 483,27 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 373 622,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 373622.42 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 134+821 – км 136+589, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: _____, автомобільна дорога загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 134+821 – км 136+589, Житомирська область, 10029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 17:19
Електронний підпис
10 липня 2020 17:02
Електронний підпис
10 липня 2020 16:55
Електронний підпис
26 червня 2020 11:23
Електронний підпис
13 липня 2020 17:18
Проект договору 3.doc
13 липня 2020 17:18
ТД кап.ремонт М-21 км 134+821 - км 136+589 3.doc
13 липня 2020 17:18
Додатки до ТД 3.doc
13 липня 2020 17:18
Перелік змін до ТД 2.pdf
10 липня 2020 16:58
Додатки до ТД.doc
10 липня 2020 16:58
ТД кап.ремонт М-21 км 134+821 - км 136+589 (wecompress.com).doc
10 липня 2020 16:52
Проект договору.doc
10 липня 2020 16:52
оголошення.pdf
10 липня 2020 16:52
перелік змін.pdf
26 червня 2020 11:08
Додатки до ТД.doc
26 червня 2020 11:08
ТД кап.ремонт М-21 км 134+821 - км 136+589 (wecompress.com).doc
26 червня 2020 10:51
оголошення.pdf
26 червня 2020 10:51
підсумкова відомість км 134+821 - км 136+589 М-21.pdf
26 червня 2020 10:51
Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-03-000012 ● 4659fbe534974d18b50f919fe7b7a0da
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2020 15:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
03.11.2020 № 70
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 03.11.2020 № 70
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-06-26-002026-a 26.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 56 043 000,00
UAH з ПДВ
55 669 377,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 72 154 820,00
UAH з ПДВ
56 042 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 72 999 999,00
UAH з ПДВ
72 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 10:00
Електронний підпис
26 серпня 2020 09:57
Банківська гарантія.7z
19 серпня 2020 11:57
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:56
Документи переможця.7z
18 серпня 2020 19:28
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:13
Документи переможця.7z
11 серпня 2020 14:55
Електронний підпис
20 липня 2020 16:37
Електронний підпис
20 липня 2020 16:31
7._гарантiйний_лист.pdf
20 липня 2020 16:31
3.7._Транспортна_схема.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 18:54
Електронний підпис
20 липня 2020 18:45
7.17. ЦПД.rar
20 липня 2020 18:45
7.16. Накази2.rar
20 липня 2020 18:45
7.15. Накази1.rar
20 липня 2020 18:45
7.14. Дипломи.rar
20 липня 2020 18:45
7.13. Трудові.rar
20 липня 2020 18:45
7.12. Трудові.rar
20 липня 2020 18:45
7.11. Трудові.rar
20 липня 2020 18:45
7.10. Трудові.rar
20 липня 2020 18:45
7.9. Трудові.rar
20 липня 2020 18:45
7.8. Трудові.rar
20 липня 2020 18:45
7.7. Трудові.rar
20 липня 2020 18:45
7.3. Трудові.rar
20 липня 2020 18:45
7.6. Трудові.rar
20 липня 2020 18:45
7.2. Трудові.rar
20 липня 2020 18:45
7.5. Трудові.rar
20 липня 2020 18:45
4.13. Уніпром_ сівалка.rar
20 липня 2020 18:45
7.1. Трудові.rar
20 липня 2020 18:45
7.4. Трудові.rar
20 липня 2020 18:45
4.11. Розмітка_Есфіра.rar
20 липня 2020 18:44
4.7. ДСТМ.rar
20 липня 2020 18:44
4.5. Власна.rar
20 липня 2020 18:44
4.4. Віртген.rar
20 липня 2020 18:44
4.3. Бульдозер_Стецюра.rar
20 липня 2020 18:44
виписка 17072020.pdf
20 липня 2020 18:44
016-001-26268-2020.zip
20 липня 2020 18:44
дов.А_373622.pdf
20 липня 2020 18:44
Виписка 373622_42.pdf
20 липня 2020 18:44
016-001-25052-2020.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 55 669 377,50
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 09:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 16:05

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Інформація про перелік матеріально-технічної бази (вих. №1122/ТВ від 10.07.2020 р.) оформлена не згідно вимог тендерної документації, а саме: в п. 1 гр. 5 відсутній номер договору оренди земельної ділянки у державному реєстрі нотаріальних дій та в п. 2 гр.5 відсутній номер договору оренди земельної ділянки у державному реєстрі нотаріальних дій. 2) В інформації про наявність асфальтобетонного заводу (вих. №1124/ТВ від 10.07.2020 р.), в гр. 3 учасником не вказано тип АБЗ. Під таблицею (інформацією про наявність асфальтобетону), учасником вказано інформацію щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно, проте зазначено невірний строк виконання робіт за предметом закупівлі. 3) В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, учасником в п. 17, в гр. 2 не вірно вказано посаду працівника, в п. 52 в гр. 2 не вірно зазначено розряд машиніста екскаватора. 4) В інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) наданій учасником у складі тендерної пропозиції: - п. 5. Автогрейдер ГС-14.02, не вірно зазначена дата реєстрації транспортного засобу; - п. 8. Екскаватор Caterpillar 428D, не вірно вказано рік випуску транспортного засобу; - п. 12. Коток дорожній самохідний гладковальцевий HAMM DV 6.42, не вірно вказано рік випуску транспортного засобу; - п. 14. Коток дорожній самохідний ґрунтовий BOMAG BW 219 DH-3, не вірно зазначена дата реєстрації транспортного засобу. 5) Копію договору про надання послуг №11/02/2020 від 11.02.2020 р., укладеного з ПП «Єврошляхстандарт», надано не в повному обсязі. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо). У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці 2: Таблиця 2 ІНФОРМАЦІЯ про перелік матеріально-технічної бази № з/п Найменування Місцезнаходження Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** (назва документу, номер, дата) * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці. В підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2 або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 2) Згідно пункту 5 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 5 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням. Таблиця 5 ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) №з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип/марка/модель АБЗ Потужність АБЗ, тон/годину Вид асфальтобетону та/або ЩМАС (по типах та марках) Зазначення приналежності * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці 5 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням продовження до протоколу №281 від 07.08.2020 року можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. 3) Згідно пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменува-ння учбового закладу/спе-ціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємс-тві, (роки)* Штатний/цивільно-правова угода Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) 4) Згідно пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів - (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - на виконання вимог пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану інформацію про перелік матеріально-технічної бази; - на виконання вимог пункту 5 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану інформацію про наявність асфальтобетонного заводу та відкориговану інформацію щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду (типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі; - на виконання вимог пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт; - на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати: • відкориговану інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо); • в повному обсязі копію договору про надання послуг №11/02/2020 від 11.02.2020 р., укладеного з ПП «Єврошляхстандарт» (з обов'язковим додатком – Розрахунком вартості послуг).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
55 669 377,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 18:32
договір 98 від 28.08 134-136.pdf укладений
01 вересня 2020 18:30
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 14:11
98_5_18 від 04.02.2022 км 134+821 - км 136+589.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 14:08
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 12:47
98_4_371 від 24.12.21.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 12:46
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 16:03
98_3_267 від 18.11.21 М-21 134-136.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 13:21
98_2_45 від 17.03.21.pdf зміни до договору
17 березня 2021 13:20
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 08:31
98_1_231 від 23.12.20 М-21 134-136.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 08:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 118 000,00 грн. (сто вісімнадцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 19 666,67 грн. (дев’ятнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та Плану фінансування (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 55 669 377,50 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 98/1/231
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 93 000,00 грн. (дев’яносто три тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 15 500,00 грн. (п’ятнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 55 669 377,50 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 98/2/45
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 7 000,00 грн. (сім тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 166,67 грн. (одна тисяча сто шістдесят шість гривень 67 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 16 666,67 грн. (шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Сума договору після внесення змін: 55 669 377,50 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 98/3/267
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору по 31.12.2022 року. Сума договору після внесення змін: 55 669 377,50 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 98/4/371
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 грудня 2022 року. Сума договору після внесення змін: 55 669 377,50 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 98/5/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML