Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Очікувана вартість
306 393,00 UAH
UA-2020-06-26-001820-c 7f314e849e2540a9bac118f42d60cd37
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі було проведено закупівлю за процедурою відкриті торги за кодом 021-2015: 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні (лабораторні дослідження піску на наявність яєць гельмінтів; лабораторний контроль показників мікроклімату (температура, вологість); лабораторний контроль рівня освітленості; лабораторний контроль питної води; лабораторний контроль води в басейні (чаша)), та двічі тендер було відмінено через відсутність достатньої кількості учасників. Враховуючи частину 1, пункту 2, статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIIІ (зі змінами) (далі - Закон), Замовник, як виняток, має право провести переговорну процедуру.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 11:07
Оскарження наміру укласти договір: 11 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
162 послуга
лабораторні дослідження піску на наявність яєць гельмінтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, навчальні заклади Московського району м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
1945 послуга
лабораторний контроль показників мікроклімату (температура, вологість)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, навчальні заклади Московського району м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
1681 послуга
лабораторний контроль рівня освітленості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, навчальні заклади Московського району м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
70 послуга
лабораторний контроль питної води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, навчальні заклади Московського району м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
91 послуга
лабораторний контроль води в басейні (чаша))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, навчальні заклади Московського району м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

26 червня 2020 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство САНЕПІДСЕРВІС
#38385772
Переможець 306 393,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 11:07

Документи

30 червня 2020 11:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 11:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство САНЕПІДСЕРВІС
#38385772
306 393,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2020 11:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:30
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 11:48
ДУ _ 2 санепідсервіс.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 11:43
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 11:28
ДУ 1 Договір КП Санепідсервіс.jpg зміни до договору
24 липня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 09:34
Договір КП Санепідсервіс.pdf укладений
16 липня 2020 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 9.3. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до додатків до договору та вважати Графік виконання послуг Додатком 3 до Договору про закупівлю від 15.07.2020 № Р-893/16.
Номер договору про закупівлю: Р-893/16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: Р-893/16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 246 606,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 101,00 UAH)