Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

коректор ленточний, мокалка для пальців, папір сірий, папір для ксероксу, файли, олівець простий, ручка 10 км, ластік, скрепки, бендери, папка з файлами, скоби, сегрегатор, папір для заміток, клей олівець
Очікувана вартість
3 122,00 UAH
UA-2020-06-26-001764-c 142a4f2d59ef4dfcb920cf670e9418c2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіндякова Тетяна Василівна

+380575252909 buhmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02002948
Місцезнаходження: 62602, Україна , Харківська обл., смт. Великий Бурлук, Великобурлуцький район, ВУЛИЦЯ ОСІЯНСЬКА, будинок 23
Контактна особа: Кіндякова Тетяна Василівна
+380575252909
buhmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
549 шт.
коректор ленточний, мокалка для пальців, папір сірий, папір для ксероксу, файли, олівець простий, ручка 10 км, ластік, скрепки, бендери, папка з файлами, скоби, сегрегатор, папір для заміток, клей олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62602, Україна, Харківська область, смт. Великий Бурлук, вул. Осіянська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата проводиться по факту отримання товару, але не пізніше 14 банківських днів з дня отримання товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

26 червня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Кривошеєв Григорій Васильович
#1814300152
Переможець 3 122,00
UAH
26 червня 2020 17:13

Документи

26 червня 2020 17:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 17:14