Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічний нагляд та виконання окремих функцій замовника по об’єкту: "Капітальний ремонт фасадів та вимощення опорного закладу «Великобагачанський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради» по провулку Шкільному, 7 в смт Велика Багачка Великобагачанського району Полтавської області"
Очікувана вартість
136 634,00 UAH
UA-2020-06-26-001701-b b1b93a0cea4d43b0bdd5bdadaebed045
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовк Алла Анатоліївна

+380534591394 alvovkan1972@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42640282
Місцезнаходження: 38300, Україна , Полтавська обл., Велика Багачка, вул. Каштанова, 20
Контактна особа: Вовк Алла Анатоліївна
+380534591394
alvovkan1972@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 15:13
Очікувана вартість: 136 634,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 683,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
технічний нагляд та виконання окремих функцій замовника по об’єкту: "Капітальний ремонт фасадів та вимощення опорного закладу «Великобагачанський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради» по провулку Шкільному, 7 в смт Велика Багачка Великобагачанського району Полтавської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, пров.Шкільний, 7, смт Велика Багачка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи по технічному нагляду проводяться щомісяця шляхом оплати Замовником фактично виконаних Виконавцем робіт на підставі Акту приймання-передачі виконаних робіт по даному Договору (далі - Акт) підписаного уповноваженими представниками Сторін, пропорційно вартості фактично виконаних обсягів будівельних робіт по Договору про закупівлю робіт за державні кошти на виконання будівельних робіт по об’єкту «капітальний ремонт фасадів та вимощення опорного закладу «Великобагачанський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради» по провулку Шкільному, 7 в смт Велика Багачка Великобагачанського району Полтавської області», прийнятих по Актах форми (КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) за звітний період, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту прийняття робіт та за результатом отримання рахунку на оплату Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 17:24
Документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 98 500,00
UAH з ПДВ
97 812,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 108 000,00
UAH з ПДВ
98 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 16:13
Електронний підпис
07 липня 2020 16:08
Статут завірено.pdf
07 липня 2020 16:08
Проект Договору.pdf
07 липня 2020 16:08
Цінова пропозиція.pdf
07 липня 2020 16:08
Наказ Кузьменко.pdf
07 липня 2020 16:08
Наказ Волков.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 02:40
Електронний підпис
07 липня 2020 02:39
Досвід договір СС3.pdf
07 липня 2020 02:39
Михайлюк Сетификат.pdf
07 липня 2020 02:39
Страховка Технагляд.pdf
07 липня 2020 02:39
СВIДОЦТВО__ФОП+++.pdf
07 липня 2020 02:39
паспорт.pdf
07 липня 2020 02:39
код.pdf
07 липня 2020 02:39
ДОВIДКА_податкiв+++.pdf
07 липня 2020 02:39
Диплом Сазонов В..pdf
07 липня 2020 02:39
Dovidka_20139637060920963116.pdf
07 липня 2020 02:39
Лист 1-23.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"
#38914550
Переможець 97 812,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 14:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" #38914550

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"
#38914550
97 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 10:51
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:05
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
15 грудня 2020 11:54
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 14:01
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 16:06
Договір.PDF зміни до договору
27 липня 2020 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п.4 частини 5 ст. 41 закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.3. Договору, в зв’язку з продовженням строку виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів та вимощення опорного закладу «Великобагачанський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради» по провулку Шкільному, 7 в смт Велика Багачка Великобагачанського району Полтавської області», сторони дійшли згоди викласти в новій редакції від 26 листопада 2020 року Додаток 2 до Договору № 155 про закупівлю організації технічного нагляду та виконання окремих функцій замовника на об’єкті від 27 липня 2020 р. (надалі - Договір) Календарний графік а саме продовжено термін виконання зобов'язань до 31.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності до п.5 частини 5 ст. 41 закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 2715,17 грн. з ПДВ та в зв’язку з цим внести зміни до п. 2.1. Договору № 155 про закупівлю організації технічного нагляду та виконання окремих функцій замовника на об’єкті від 27 липня 2020 р. (надалі - Договір) та викласти його в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає: 95 096 грн. 83 коп. (дев’яносто п’ять тисяч дев’яносто шість гривень 83 копійки) з ПДВ, в т.ч. ПДВ 20% 15 849 грн. 48 коп. (п'ятнадцять тисяч вісімсот сорок дев’ять тисяч 48 копійок). 2. У відповідності до п.5 частини 5 ст. 41 закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції від «15 » грудня 2020 року Додаток 1 до Договору Протокол погодження договірної ціни.
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п.5 частини 5 ст. 41 закону України «Про публічні закупівлі» зеншена сума договору на 300 грн. з ПДВ та в зв’язку з цим внесені зміни до п. 2.1. Договору № 155 від 27 липня 2020 р. та викладений редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає: 94796 грн. 83 коп. (дев’яносто чотири тисячі сімсот дев’яносто шість гривень 83 копійки) з ПДВ, в т.ч. ПДВ 20% 15 799, грн. 47 коп. (п'ятнадцять тисяч сімсот дев’яносто дев’ять грн. 47 копійок). У відповідності до п.5 частини 5 ст. 41 закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції від 21 грудня 2020 року Додаток 1 до Договору Протокол погодження договірної ціни.
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 94 796,83
UAH (в тому числі ПДВ 15 799,47 UAH)