Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технiчне переоснащення шляхом модернiзацiї "ПС 110/35/10 кВ Васищево" (інв. № 00503595/01), з прокладанням ЛЕП 10 кВ., Технiчне переоснащення шляхом модернiзацiї "ПС 110/35/10 кВ Васищево" (інв. № 00503595/01), з прокладанням ЛЕП 10 кВ для зовнішнього електропостачання об'єкта "здійснення несільськогосподарської підприємницької діяльності" за адресою: вул. Промислова, б. 12, смт. Васищеве, Харківський р-н, Харківська обл., Україна
Очікувана вартість
11 219 899,00 UAH
UA-2020-06-26-001528-c aa662bd3301348a7b89d34f4da310d10
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковенко Олег Валерійович

057-740-13-75 yakovenko.oleg@obl.kh.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131954
Вебсайт: https://www.oblenergo.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149
Контактна особа: Яковенко Олег Валерійович
057-740-13-75
yakovenko.oleg@obl.kh.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 15:43
Очікувана вартість: 11 219 899,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Технiчне переоснащення шляхом модернiзацiї "ПС 110/35/10 кВ Васищево" (інв. № 00503595/01), з прокладанням ЛЕП 10 кВ., Технiчне переоснащення шляхом модернiзацiї "ПС 110/35/10 кВ Васищево" (інв. № 00503595/01), з прокладанням ЛЕП 10 кВ для зовнішнього електропостачання об'єкта "здійснення несільськогосподарської підприємницької діяльності" за адресою: вул. Промислова, б. 12, смт. Васищеве, Харківський р-н, Харківська обл., Україна
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 90 Календарні 70
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 16:38
Тендерна документація додаток № 2 зміни.doc
26 червня 2020 15:32
Тендерна документація додаток № 2.doc
06 липня 2020 16:38
Перелік внесених змін.doc
26 червня 2020 15:32
Проект.pdf
26 червня 2020 15:32
Тендерна документація.doc
26 червня 2020 15:32
Тендерна документація додаток № 4.doc
26 червня 2020 15:32
Тендерна документація додаток № 3.doc
26 червня 2020 15:32
Тендерна документація додаток № 1.doc
26 червня 2020 15:32
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту кошторису
Дата подання: 01 липня 2020 12:05
Дата відповіді: 06 липня 2020 12:03
Доброго дня! Прохання уточнити можливість надання проекту в форматах .imd або .ims або .bdcu або .bdsr, чи інформацію ,яким чином її можливо отримати? Дякую!
Відповідь: Доброго дня. Проект кошторису не надається Учасникам, у складі тендерної документації міститься робочий проект.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-26-001528-c.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ІНТЕРГО", Код ЄДРПОУ:38384627
Скарження на дискваліфікацію
Скарга в порядку ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

03 серпня 2020 10:58
Скарга.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-21-000049 ● 037c4bc25ad94602abda652b2cb8a13e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.07.2020 № 144
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 20.07.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.07.2020 № 144

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
2.UA-2020-06-26-001528-c 26.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРГО" 11 219 899,00
UAH з ПДВ
9 560 791,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТПК "ЕНЕРГІЯ" 10 445 227,08
UAH з ПДВ
10 112 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП" 11 190 650,84
UAH з ПДВ
11 190 650,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИРЕНЕРГОКОМ" 11 219 800,00
UAH з ПДВ
11 219 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 09:12
Електронний підпис
24 липня 2020 09:11
Документи.pdf
13 липня 2020 15:49
Електронний підпис
13 липня 2020 15:45
Проект договору.pdf
13 липня 2020 15:45
стр. 125-147.pdf
13 липня 2020 15:45
стр. 33 - 80.pdf
13 липня 2020 15:45
стр. 81-124.pdf
13 липня 2020 15:45
Реєстр, стр 1-32.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 15:41
Електронний підпис
13 липня 2020 15:40
Квал часть 485-605.pdf
13 липня 2020 15:40
Квал часть 284-484.pdf
13 липня 2020 15:40
Квал часть 123-283.pdf
13 липня 2020 15:40
Квал часть 3-122.pdf
13 липня 2020 15:40
Реестр.pdf
13 липня 2020 15:40
КП.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 15:05
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:05
Dovidka_від МВД.pdf
05 серпня 2020 14:28
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:51
Електронний підпис
13 липня 2020 14:32
Електронний підпис
13 липня 2020 14:23
27 Дозвіл.pdf
13 липня 2020 14:23
21 Довідка МВС.pdf
13 липня 2020 14:23
20 Паспорт, іпн.pdf
13 липня 2020 14:23
19 Статут.pdf
13 липня 2020 14:23
18 Протокол №2.pdf
13 липня 2020 14:23
17 Протокол №1.pdf
13 липня 2020 14:23
14 Фінансовий звіт.pdf
13 липня 2020 14:23
12 ЛистВідгук Солар.pdf
13 липня 2020 14:23
11 ЛистВідгук АРІС.pdf
13 липня 2020 14:23
10 ЛистВідгукМонолит.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 16:18
Електронний підпис
13 липня 2020 16:13
МИР_compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРГО"

ТОВ "ТПК "ЕНЕРГІЯ"

ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИРЕНЕРГОКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНТЕРГО"
#38384627
Рішення скасоване 9 560 791,36
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:39
ТОВ "ІНТЕРГО"
#38384627
Відхилено 9 560 791,36
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:45
ТОВ "ТПК "ЕНЕРГІЯ"
#37458645
Відхилено 10 112 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 16:38
ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП"
#40169080
Переможець 11 190 650,84
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 16:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 16:11

Документи

24 липня 2020 15:45
Електронний підпис

Документи

30 липня 2020 16:38
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник закупівлі у складі своєї пропозиції надає відгук АТ “Харківобленерго” від 09.07.2020 за № 08-42/6597 в якому відсутня інформація про належне виконання в повному обсязі аналогічного договору Ф3843 від 17.01.2020 стосовно якості, кількості та строків виконання. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток №1 тендерної документації: 1. Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів, копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами та листи-відгуки із зазначенням дати і номеру договору з інформацією про належне його виконання в повному обсязі стосовно якості, кількості та строків виконання. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених недоліків: Учасник закупівлі повинен усунути недоліки та надати лист-відгук із зазначенням дати і номеру договору Ф3843 від 17.01.2020, з інформацією про належне його виконання в повному обсязі стосовно якості, кількості та строків виконання.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП"
#40169080
11 190 650,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 13:31
Допугода 4 (1).pdf зміни до договору
20 листопада 2020 13:31
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 13:52
Допугода 3 (1).pdf зміни до договору
19 листопада 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 13:41
Допугода 2 (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2020 13:41
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 13:31
Допугода 1 (1).pdf зміни до договору
19 серпня 2020 13:31
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 10:27
Х4911 від 17.08.2020.pdf укладений
18 серпня 2020 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розміру забезпечення виконання договору
Номер договору про закупівлю: Х4911
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення
Номер договору про закупівлю: Х4911
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: Х4911
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в частину розрахунків за договором.
Номер договору про закупівлю: Х4911
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 9 560 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 593 333,33 UAH)