Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компьютерне обладнання
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-06-26-000579-c df8e8219a0504b74b902e948643d3766
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуневич Наталія Сергіївна

+380413051000 NE-777-NE@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "ЦРЛ ім.Д.І.Потєхіна
Код ЄДРПОУ: 01991731
Місцезнаходження: 12500, Україна , Житомирська обл., Коростишів, вул. Героїв Небесної Сотні,58 м.Коростишів, Житомирська обл.
Контактна особа: Шуневич Наталія Сергіївна
+380413051000
NE-777-NE@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 14:18
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 шт
Компьютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12501, Україна, Житомирська область, Коростишів, Героїв Небесної Сотні,58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 12:44
tmp0.pdf
16 липня 2020 12:44
Перелік змін до тд компютерне обладнання 16.07.2020.docx
16 липня 2020 12:44
ТД КОПЮТЕРНА ТЕХНІКА 15.07.20.docx
13 липня 2020 17:01
ТД ).docx
16 липня 2020 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 12:44
tmp0.pdf
16 липня 2020 12:44
Перелік змін до тд компютерне обладнання 16.07.2020.docx
16 липня 2020 12:44
ТД КОПЮТЕРНА ТЕХНІКА 15.07.20.docx
13 липня 2020 17:01
ТД ).docx
26 червня 2020 11:14
ТД компютери.docx
13 липня 2020 17:01
ТД ).docx
13 липня 2020 11:15
ТД компютери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 30 червня 2020 22:15
Дата відповіді: 02 липня 2020 15:14
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник.!
Системні блоки на базі процесора АMD розглядатись небудуть.Розглядаються лише системні блоки на базі процесорів Intel.Основні критерії зазначені в тендерній документації.Тобто системні блоки мають бути такі як зазначено або кращій еквівалент на базі процесорів Intel.
Дякую!

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-07-000030 ● e7b8bb039b594fedb572887033f66654
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020 14:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.08.2020
№53

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.08.2020 № 53.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-06-26-000579-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-14 14:36:52

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Компьютерне обладнання» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-26-000579-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) до наступних питань.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМЕЛ» на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «ЦРЛ ім. Д.І. Потєхіна» з наданням документального підтвердження (протоколу).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-17 16:33:00

пояснення

Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів ТОВ «Комел» при виявленні формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру, що описані ст.22 ч.2 п.19, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

В зв"зку з неможливістю усунути порушення ,замовник відміняє торги.

2020-08-25 16:05:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни торгів.

2020-08-25 16:59:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 439 200,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 408 557,04
UAH з ПДВ
396 775,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 401 118,00
UAH з ПДВ
398 868,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 18:01
Електронний підпис
24 липня 2020 11:28
Електронний підпис
24 липня 2020 11:25
Доручення ЕЦП.pdf
24 липня 2020 11:25
Витяг Комел 21.04.2020.pdf
24 липня 2020 11:24
S0100113 Ф1. Баланс.pdf
24 липня 2020 11:24
803910024083083S010021310028077032020.pdf
24 липня 2020 11:24
803910024083083S010011310028076032020.pdf
24 липня 2020 11:23
Накази працівники.pdf
24 липня 2020 11:23
Висновок СЕС ТУ.pdf
24 липня 2020 11:23
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
24 липня 2020 11:23
КОМЕЛ 9001 укр.pdf
24 липня 2020 09:52
Декларация_НВО_2020.pdf
24 липня 2020 09:52
Декларация_ЕМС_2020.pdf
24 липня 2020 09:52
Авторизація ноутбук.pdf
24 липня 2020 09:52
Авторизація БФП.pdf
24 липня 2020 09:52
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
24 липня 2020 09:52
250 G7 HP TR RED (TPN-C135) 23_11_2018.pdf
24 липня 2020 09:52
135w.pdf
24 липня 2020 09:52
11 Лист виробника.pdf
24 липня 2020 09:52
10 Гарантійний лист.pdf
24 липня 2020 09:52
08 Лист гарантія.pdf
24 липня 2020 09:52
01 Згода з договором.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 10:54
Електронний підпис
17 липня 2020 12:33
Електронний підпис
17 липня 2020 12:33
Електронний підпис
17 липня 2020 12:31
Проект договору.pdf
17 липня 2020 12:31
Витяг з ЄДР.pdf
17 липня 2020 12:30
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2020 12:30
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 09:53
Електронний підпис
15 липня 2020 13:33
Електронний підпис
15 липня 2020 13:32
Проект договору.pdf
15 липня 2020 13:32
копія Статуту_2020.pdf
15 липня 2020 13:32
Копія витягу ПДВ.PDF
15 липня 2020 13:32
копія витягу ЄДР.pdf
15 липня 2020 13:32
Довідки з банку.pdf
15 липня 2020 13:32
Гарантійний лист.pdf
15 липня 2020 13:32
Авторизаційний лист.pdf
15 липня 2020 13:32
CAS-4637515-C9L2B9.pdf
15 липня 2020 13:32
Authorized_letter_MMD_COMPANY_09072020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 390 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 12:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 16:19
Кінець періоду оскарження: 05 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 05 вересня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: В звязку з неможливістю усунення порушень
Документи:
25 серпня 2020 16:19
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:10
протокол