Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "ЦРЛ ім.Д.І.Потєхіна |
Код ЄДРПОУ: | 01991731 |
Місцезнаходження: | 12500, Україна , Житомирська обл., Коростишів, вул. Героїв Небесної Сотні,58 м.Коростишів, Житомирська обл. |
Контактна особа: |
Шуневич Наталія Сергіївна +380413051000 NE-777-NE@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2020 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 14:18 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 12:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 12:44 |
tmp0.pdf | |
16 липня 2020 12:44 |
Перелік змін до тд компютерне обладнання 16.07.2020.docx | |
16 липня 2020 12:44 |
ТД КОПЮТЕРНА ТЕХНІКА 15.07.20.docx | |
13 липня 2020 17:01 |
ТД ).docx |
16 липня 2020 12:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 липня 2020 12:44 |
tmp0.pdf
|
||||||
16 липня 2020 12:44 |
Перелік змін до тд компютерне обладнання 16.07.2020.docx
|
||||||
16 липня 2020 12:44 |
ТД КОПЮТЕРНА ТЕХНІКА 15.07.20.docx
|
||||||
13 липня 2020 17:01 |
ТД ).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Системні блоки на базі процесора АMD розглядатись небудуть.Розглядаються лише системні блоки на базі процесорів Intel.Основні критерії зазначені в тендерній документації.Тобто системні блоки мають бути такі як зазначено або кращій еквівалент на базі процесорів Intel.
Дякую!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-07-000030 ● e7b8bb039b594fedb572887033f66654
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2020 14:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.08.2020
№53
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.08.2020 № 53.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-06-26-000579-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-14 14:36:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Компьютерне обладнання» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-26-000579-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) до наступних питань.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМЕЛ» на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «ЦРЛ ім. Д.І. Потєхіна» з наданням документального підтвердження (протоколу).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-17 16:33:00
пояснення
Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів ТОВ «Комел» при виявленні формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру, що описані ст.22 ч.2 п.19, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
В зв"зку з неможливістю усунути порушення ,замовник відміняє торги.
2020-08-25 16:05:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
2020-08-25 16:59:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
439 200,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
408 557,04
UAH з ПДВ
|
396 775,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" |
401 118,00
UAH з ПДВ
|
398 868,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 12:21
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2020 16:19 |
Кінець періоду оскарження: | 05 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 05 вересня 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | В звязку з неможливістю усунення порушень |
25 серпня 2020 16:19
|
Електронний підпис |
25 серпня 2020 16:10
|
протокол |