Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти комп'ютерного обладнання для кабінетів
Очікувана вартість
161 000,00 UAH
UA-2020-06-26-000469-a 6001fde4342e4ee39fee3c81c06e0f1c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Аштема

+380457651548 grup.cgo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42781137
Місцезнаходження: 07501, Україна , Київська обл., смт. Баришівка, провулок Банний, буд. 3
Контактна особа: Олександр Аштема
+380457651548
grup.cgo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 08:58
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 13:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 13:47
Початок аукціону: 09 липня 2020 14:52
Очікувана вартість: 161 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 805,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Комплекти комп'ютерного обладнання для кабінетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07501, Україна, Київська область, смт Баришівка, пров.Банний, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 08:33
Комплекти комп'ютерного обладнання для кабінетів.docx
01 липня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 08:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 08:33
Комплекти комп'ютерного обладнання для кабінетів.docx
26 червня 2020 14:49
Комплекти комп'ютерного обладнання для кабінетів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-000469-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 28 червня 2020 17:16
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2020 08:32
Зауваження прийняті, зміни внесено до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-06-26-000469-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 30 червня 2020 17:07
Щодо технічних характеристик
Шановний Замовнику, відповідно до Ваших вимог динамік проектору має бути не менше 20 Вт. Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" встановлює, що динамік проектору має бути 10 Вт, а також надає можливість запропонувати акустичну систему. Враховуючи це, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації та вказати наступне "Акустична система зовнішня або вбудована в проектор потужністю не менше 20 Вт".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2020 13:37
Шановний учасник, права та обов’язки, Замовника під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимоги встановлені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому. Документація для проведення цієї закупівлі, не містить умов чивимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, не обмежує право на участь інших учасників, а також не ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Враховуючи зазначене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики обладнання, яке закуповується. Необхідна замовнику потужність вбудованого динаміку не менше 20 Вт., замовник не має наміру закуповувати окрему акустичну систему. Враховуючи вищевикладене ваша вимога відхилена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 121 365,72
UAH з ПДВ
121 365,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 153 792,00
UAH з ПДВ
134 694,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР" 157 500,00
UAH з ПДВ
134 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВІ Україна 158 785,20
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 16:15
Електронний підпис
07 липня 2020 20:12
Електронний підпис
07 липня 2020 20:11
Проект договору.pdf
07 липня 2020 20:11
Виписка з ЄДР копія.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 09:27
ЛИСТ-ЗВЕРНЕННЯ
07 липня 2020 16:13
Електронний підпис
07 липня 2020 16:11
29. АВТОРИЗАЦІЯ.pdf
07 липня 2020 16:11
19. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
07 липня 2020 16:11
18. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 липня 2020 16:11
7. КОПІЯ СТАТУТУ.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 22:32
Цінова пропозиція.pdf
07 липня 2020 22:32
Статут.pdf
07 липня 2020 22:32
Проект договору.pdf
07 липня 2020 22:32
Лист згода.pdf
07 липня 2020 22:32
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 липня 2020 22:32
Витяг ПДВ.pdf
07 липня 2020 22:32
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР"

ТОВ НВІ Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 121 365,72
UAH з ПДВ
14 липня 2020 09:06
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 134 694,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 10:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР"
#39594603
Переможець 134 700,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 11:08

Документи

14 липня 2020 09:06
Електронний підпис
14 липня 2020 09:05
Протокол відмова-1.jpg
14 липня 2020 09:05
Протокол відмова-2.jpg

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

21 липня 2020 10:26
Електронний підпис
21 липня 2020 10:23
ЛИСТ-ЗВЕРНЕННЯ.pdf

Документи

21 липня 2020 11:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР"
#39594603
134 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2020 11:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 13:15
Договір мультимедія-1.jpg укладений
04 серпня 2020 13:14
Договір мультимедія-4.jpg укладений
04 серпня 2020 13:14
Договір мультимедія-5.jpg укладений
04 серпня 2020 13:14
Договір мультимедія-2.jpg укладений
04 серпня 2020 13:14
специфікація мультимедія.jpg укладений
04 серпня 2020 13:14
Договір мультимедія-3.jpg укладений
04 серпня 2020 13:14