Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧ-7 Харків
Services in repair of the washing and ironing equipment PKVCH-7 Kharkiv
Services in repair of the washing and ironing equipment PKVCH-7 Kharkiv
Очікувана вартість
8 398 800,00 UAH
UA-2020-06-26-000292-c ● 99408a7b0fcd4dbabd8fd38de7d0c39e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Молчан Андрій Вікторович +38 (05549) 7-33-58. |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Molchan Andrey Viktorovich +38 (05549) 7-33-58. |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 червня 2020 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2020 13:45 |
Очікувана вартість: | 8 398 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83 988,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 251964 UAH |
Publication date: | 26 червня 2020 10:06 |
Enquiries until: | 20 липня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 26 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 липня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 8 398 800 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 83 988 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 28.07.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути
Згорнути
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
. Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 28.07.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law. Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути
Згорнути
. Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 28.07.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law. Applied evaluation criteria - price.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧ-7 Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Services in repair of the washing and ironing equipment PKVCH-7 Kharkiv
CPV: 50530000-9
Період постачання:
по 25 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати: Протягом 30-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 28.07.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2020 18:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2020 18:00 |
ТД_332-20_зміни 2 нова редакція.doc | |
21 липня 2020 18:00 |
Перелік змін.doc | |
10 липня 2020 14:07 |
ТД_332-20_зміни 1 нова редакція.doc | |
10 липня 2020 14:07 |
Перелік змін.doc | |
26 червня 2020 10:03 |
ТД_332-20_Послуги з ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧ-7 Харків (1) (1).doc | |
26 червня 2020 10:03 |
Договір (1).doc | |
26 червня 2020 10:03 |
Оголошенння (2).doc | |
26 червня 2020 10:03 |
ADVERTISEMENT (2).docx |
21 липня 2020 18:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 липня 2020 18:00 |
ТД_332-20_зміни 2 нова редакція.doc
|
||||||
21 липня 2020 18:00 |
Перелік змін.doc
|
||||||
10 липня 2020 14:07 |
ТД_332-20_зміни 1 нова редакція.doc
|
||||||
10 липня 2020 14:07 |
Перелік змін.doc
|
||||||
26 червня 2020 10:03 |
ТД_332-20_Послуги з ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧ-7 Харків (1) (1).doc
|
||||||
26 червня 2020 10:03 |
Договір (1).doc
|
||||||
26 червня 2020 10:03 |
Оголошенння (2).doc
|
||||||
26 червня 2020 10:03 |
ADVERTISEMENT (2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виправлення невідповідності
Дата подання: 08 липня 2020 15:30
Дата відповіді: 10 липня 2020 14:06
У відповідності до умов технічного завдання, викладеного в додатку № 1 (де зазначено, що гарантія на надані послуги з ремонту прально-прасувального обладнання та на запасні частини має діяти не менше 12 місяців), просимо виправити помилку в п.2.5 проекту договору, а саме, просимо даний пункт викласти в наступній редакції: Гарантія на надані послуги з ремонту та запасні частини має діяти не менше 12 місяців з моменту підписання уповноваженими представниками сторін акту наданих послуг з ремонту (в чинній на момент подання запитання редакції проекту договору в п. 2.5 зазначено термін не менше 18 місяців).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше запитання опрацьовано та повідомляється наступне:
В тендерну документацію будуть внесені зміни для приведення у відповідність.
В тендерну документацію будуть внесені зміни для приведення у відповідність.
Просимо надати роз'яснення щодо Додатку 1 ТД
Дата подання: 16 липня 2020 13:15
Дата відповіді: 21 липня 2020 17:58
В Додатку 1 до тендерної документації в "Переліку послуг з ремонту прально-прасувального обладнання" вимагається:
п. 1.35 Заміна клапану складання 12 од.
п. 23.13 Заміна клапану складання 12 од.
ПРОСИМО НАДАТИ РОЗ'ЯСНЕННЯ: мається на увазі ЛИШЕ клапан складання? Чи клапан складання в комплекті з відповідним соленоїдом (котушкою)?
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни
Просимо надати роз'яснення щодо вимог Додатку 1 ТД
Дата подання: 16 липня 2020 13:28
Дата відповіді: 21 липня 2020 17:58
В Додатку 1 до тендерної документації в "Переліку послуг з ремонту прально-прасувального обладнання" вимагається: п. 2.4 Заміна підшипника барабану 2 од.; п. 3.18 Заміна підшипника барабану 2 од. В пральних машинах даного типу при виході з ладу підшипника може руйнуватися корпус (тримач) підшипника. ПРОСИМО НАДАТИ РОЗ'ЯСНЕННЯ: мається на увазі заміна ЛИШЕ підшипника барабану? Чи заміна підшипника барабану в комплекті з корпусом (маточиною) та сальником (армованою манжетою)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни
Просимо надати роз'яснення щодо вимог Додатку 1 ТД
Дата подання: 16 липня 2020 13:33
Дата відповіді: 21 липня 2020 17:59
В Додатку 1 до тендерної документації в "Переліку послуг з ремонту прально-прасувального обладнання" вимагається: п. 8.4 Заміна підшипника барабана 2 од. в пральній машині LH 165 №1, «IVC» Чехія, 2003р. (інв. № 4980417002475). ПРОСИМО НАДАТИ РОЗ'ЯСНЕННЯ: мається на увазі заміна ЛИШЕ підшипника барабана? Чи заміна підшипника барабана в комплекті зі спеціалізованим торцевим ущільненням?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни
Щодо надання уточнень до вимог тендерної документації
Дата подання: 16 липня 2020 14:19
Дата відповіді: 21 липня 2020 17:58
Додатком 1 до тендерної документації вимагається: 1) для "Установки для зварювання термопластичних полімерних матеріалів №1 м.Київ, 2008 р. (інв.. № 4980417002548) в п. 17.2 Заміна ніхромової стрічки запайки 32 од."; 2) для "Установки для зварювання термопластичних полімерних матеріалів №2 м.Київ, 2008 р. (інв. № 4980417002549) в п. 18.2 Заміна ніхромової стрічки запайки 32 од."; 3) для "Установки для зварювання термопластичних полімерних матеріалів №3 м.Київ, 2008 р. (інв. № 4980417002550) в п. 19.2 Заміна ніхромової стрічки запайки 32 од."; 4) для "Установки для зварювання термопластичних полімерних матеріалів №4 м.Київ, 2008 р. ( нв.. № 4980417002551) в п. 20.2 Заміна ніхромової стрічки запайки 32 од.". Проте, технічна документація по кожній з даних установок говорить про те, що в один прийом можливо замінити не більше трьох одиниць ніхромових стрічок запайки. Просимо уточнити, яким чином планується здійснювати заміну решти 29 одиниць ніхромових стрічок запайки? Це буде поступова заміна при необхідності упродовж гарантійного терміну з викликом сервісних працівників учасника-переможця, з яким буде укладено договір? Чи сервісні працівники учасника-переможця повинні виконати тільки першу заміну перших троьх одиниць, а решту 29 ніхромових стрічок запайки надати Замовнику для подальшої заміни силами Замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни
Вимагаємо привести у відповідність вимоги
Дата подання: 16 липня 2020 15:40
Дата відповіді: 21 липня 2020 17:58
У Дод. 1 до тенд. документації вимагається: 1) для "Установки для зварювання термопластичних полімерних матеріалів №1 м.Київ, 2008 р. (інв.. № 4980417002548) в п. 17.3 Заміна ножа різу пакетів 64 од."; 2) для "Установки для зварювання термопластичних полімерних матеріалів №2 м.Київ, 2008 р. (інв. № 4980417002549) в п. 18.3 Заміна ножа різу пакетів 64 од."; 3) для "Установки для зварювання термопластичних полімерних матеріалів №3 м.Київ, 2008 р. (інв. № 4980417002550) в п. 19.3 Заміна ножа різу пакетів 64 од."; 4) для "Установки для зварювання термопластичних полімерних матеріалів №4 м.Київ, 2008 р. ( нв.. № 4980417002551) в п. 20.3 Заміна ножа різу пакетів 64 од.". Однак, технічна документація по кожній з даних установок говорить про те, що в один прийом можливо здійснити заміну лише одного ножа різу пакетів. Вимагаємо: привести вимоги дод.1 тендерної документації у відповідність до технічної документаціїї на обладнання, яке підлягає ремонту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни
Вимагаємо привести у відповідність вимоги
Дата подання: 16 липня 2020 16:30
Дата відповіді: 21 липня 2020 17:58
У Дод. 1 до тенд. документації вимагається: 1) для "Установки для зварювання термопластичних полімерних матеріалів №1 м.Київ, 2008 р. (інв.. № 4980417002548) в п. 17.5 Заміна покриття тефлонового 32 од."; 2) для "Установки для зварювання термопластичних полімерних матеріалів №2 м.Київ, 2008 р. (інв. № 4980417002549) в п. 18.5 Заміна покриття тефлонового 32 од."; 3) для "Установки для зварювання термопластичних полімерних матеріалів №3 м.Київ, 2008 р. (інв. № 4980417002550) в п. 19.5 Заміна покриття тефлонового 32 од."; 4) для "Установки для зварювання термопластичних полімерних матеріалів №4 м.Київ, 2008 р. ( нв.. № 4980417002551) в п. 20.5 Заміна покриття тефлонового 32 од.". Однак, технічна документація по кожній з даних установок говорить про те, що в один прийом можливо здійснити заміну не більше трьох тефлонових захисних елементів різного розміру. Надайте роз'яснення: в яких одиницях вимірюється тефлонове покриття? Вимагаємо: привести вимоги дод.1 тендерної документації у відповідність до технічної документаціїї на обладнання, яке підлягає ремонту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВАЛІТЕТ ПРО" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОТЕНЦІАЛ-4" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ПРОФІТЕКС-СЕРВІС" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВАЛІТЕТ ПРО" | — | Документи | |
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» | — | Документи | |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОТЕНЦІАЛ-4" | — | Документи | |
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" | — | Документи | |
ТОВ "ПРОФІТЕКС-СЕРВІС" | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2020 10:29 |
Кінець періоду оскарження: | 08 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 08 вересня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 27.08.2020 встановлено необхідність застосування ч. 16 ст. 29 ЗУ «про публічні закупівлі» проте станом на 27.08.2020 не можливо розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель в зв’язку з тим що такий строк пропущено. Дане порушення неможливо усунути в зв’язку з неможливістю поновлення або продовження строку проведення розгляду. Також встановлено, що тендерна документація містить недоліки, які виправити на даному етапі неможливо. Відмінити процедуру закупівлі 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧ-7 Харків), UA-2020-06-26-000292-c на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути», а саме порушення ч. 16 ст. 29 ЗУ «про публічні закупівлі» та неможливо внести зміни до тендерної документації з метою виправлення недоліків. |
Документи:
28 серпня 2020 10:29
|
Електронний підпис |
28 серпня 2020 10:29
|
Протокол відміна.doc |
28 серпня 2020 10:29
|
ПОВ відміна.docx |