Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Костопільської ЗОШ І ступеня № 9 в м. Костопіль, вул. К. Савури, 12 Костопільського району Рівненської області
Очікувана вартість
6 910 230,00 UAH
UA-2020-06-26-000246-b 703c56926f3341d6a01faf276bb520b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толочик Оксана Павлівна

+380365723154 osvitakost@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Костопільської райдержадміністрації Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 02145866
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., місто Костопіль, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: Толочик Оксана Павлівна
+380365723154
osvitakost@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 09:45
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 09:49
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 09:49
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:49
Очікувана вартість: 6 910 230,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 551,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 35000, Рівненська обл, Костопільський р-н, м. Костопіль, вул. Незалежності, 7. Категорія: Орган державної влади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи , що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція Костопільської ЗОШ І ступеня № 9 в м. Костопіль, вул. К. Савури, 12 Костопільського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, вул. К. Савури, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться у безготівковій формі поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 95
Виконання робіт Кінцеві розрахунки здійснюються після підписання акту приймання виконаних робіт останнього етапу згідно з календарним графіком роібт Пiсляоплата 20 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 09:45
2020_Додаток_2.doc
26 червня 2020 09:45
2020_Додаток_1 ЗОШ 9.doc
26 червня 2020 09:45
2020_ТД ЗОШ 9.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна специфікація
Дата подання: 03 липня 2020 11:37
Дата відповіді: 07 липня 2020 13:51
Доброго дня! У додатоку 1 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація)" в пункті "8.Обсяги робіт" вказаний перелік робіт та матеріалів для виконання будівельних робіт. Також у додатку 1 в пункті 9 зазначено, що "У складі тендерної пропозиції Учасник надає розрахунки відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва»", відповідно до якого, прямі витрати у вартості будівництва визначаються нормативними показниками, якими є ресурсні елементні кошторисні норми (РЕКН). В пункті "8.Обсяги робіт" переважна кількість робіт мать шифри, які закінчуються на И1,И2,И3.....И10 і т.д, що не відповідають державним РЕКН. Виходячи з цього, виникає запитання, чи це індивідуальні РЕКН? чи це державні РЕКН, але через використання програмного забезпечення для складання кошторисної документації з’явилися ці закінчення шифрів? І якщо це державні РЕКН, то чи буде помилкою, якщо закінчень И1,И2,И3.....И10 і т.д в шифрах на будівельні роботи не буде. Наприклад, в додотку 1 Обсяги робіт пункт 5. ЕН8-2-1-И2 Улаштування основи під фундаменти піщаної 23,75 м3 (закінчення шифру И2), відповідно до ДСТУ Б Д.2.2-8:2016 "Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Конструкції з цегли та блоків (Збірник 8)" (ст.12) Глава 2 "Улаштування основи під фундаменти" дана робота відповідає шифру ЕН8-2-1. А якщо це індивідальні РЕКН, то просимо надати проектну документацію з експертизою, в якій буде зазнечено: витрати праці робітників, зайнятих на ремонтних чи будівельних роботах, людино-години; середній розряд робіт, визначений для ланки робітників, зайнятих на ремонтних чи будівельних роботах; витрати праці машиністів, людино-години; час експлуатації та перелік будівельних машин, механізмів, механізованого виробничого знаряддя (механізованого інструменту), машино-години; норми витрат матеріалів, виробів і конструкцій у фізичних одиницях виміру, до кожного індивідуального РЕКН.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проєктно-кошторисна документація, на основі якої сформовано технічне завдання (Додаток 1 до тендерної документації) до закупівлі робіт: ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція Костопільської ЗОШ І ступеня № 9 в м. Костопіль, вул. К.Савури,12 Костопільського району Рівненської області), виготовлена суб’єктом підприємницької діяльності, що має спеціальні знання у відповідній сфері, на підставі договірних відносин.
Учасник надає розрахунки відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва».
Не буде вважатись помилкою, якщо закінчень И1,И2,И3.....И10 і т.д в шифрах на будівельні роботи не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 16:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство Модена 5 450 000,00
UAH з ПДВ
5 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛIССЯБУДСЕРВIС-ПОО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 5 595 987,86
UAH з ПДВ
5 561 436,71
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" 5 700 000,00
UAH з ПДВ
5 595 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД 5 806 732,61
UAH з ПДВ
5 806 732,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" 6 130 000,00
UAH з ПДВ
6 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
БЕРЕЗНІВСЬКИЙ "РАЙАГРОБУД" 6 598 510,20
UAH з ПДВ
6 598 510,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 6 799 798,80
UAH з ПДВ
6 799 798,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 11:46
Електронний підпис
23 липня 2020 11:08
Акт Квантум Фом 2.pdf
22 липня 2020 15:39
вольво тех паспорт.pdf
17 липня 2020 09:21
Електронний підпис
17 липня 2020 09:20
акти Колодязне.pdf
17 липня 2020 09:20
Договір_Кран.pdf
17 липня 2020 09:20
договір оренди .pdf
17 липня 2020 09:20
аналогічні договори.jpg
17 липня 2020 09:20
Проект договору (2).pdf
17 липня 2020 09:20
акт прийому склада.pdf
17 липня 2020 09:20
Оренда склад.pdf
17 липня 2020 09:20
Склад дод угода.pdf
17 липня 2020 09:20
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2020 09:20
локальні кошториси.pdf
17 липня 2020 09:20
Договірна ціна.pdf
17 липня 2020 09:20
розрахунок ЗВВ.pdf
17 липня 2020 09:20
довідки субпідряд.pdf
17 липня 2020 09:20
МТБ .pdf
17 липня 2020 09:20
ліцензія субпідряд.pdf
17 липня 2020 09:19
розрахунок зарплати.pdf
17 липня 2020 09:19
фін звіт 2020.pdf
17 липня 2020 09:19
фін звіт 2019.pdf
17 липня 2020 09:19
трудові.pdf
17 липня 2020 09:19
трудові1.pdf
17 липня 2020 09:19
накази1.pdf
17 липня 2020 09:19
Накази 2.pdf
17 липня 2020 09:19
накази 3.pdf
17 липня 2020 09:19
Витяг ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2020 09:19
оригінал ліцензія.pdf
17 липня 2020 09:19
Витяг оригінал ПДВ.pdf
17 липня 2020 09:19
код Хочай .pdf
17 липня 2020 09:19
Наказ антикорупція.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 10:29
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:23
Електронний підпис
30 липня 2020 08:50
Електронний підпис
15 липня 2020 15:18
Електронний підпис
15 липня 2020 15:13
Субпідрядники.pdf
15 липня 2020 15:13
тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2020 15:13
Фінансова звітність.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 09:14
Електронний підпис
17 липня 2020 09:14
Електронний підпис
17 липня 2020 09:10
Документи установчі.pdf
17 липня 2020 09:10
Довідки.pdf
17 липня 2020 09:10
обладнання.pdf
17 липня 2020 09:10
35.7z

Публічні документи

16 липня 2020 17:49
Електронний підпис
16 липня 2020 17:45
2_2.7z
16 липня 2020 17:45
2.7z
16 липня 2020 17:45
Євробуд.7z
16 липня 2020 17:45
2.imd
16 липня 2020 17:45
кошторис ч 2.pdf
16 липня 2020 17:45
5 проект договору.pdf
16 липня 2020 17:45
кошторис ч 1.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 19:35
Електронний підпис
16 липня 2020 19:34
ОЗ.PDF
16 липня 2020 19:34
Статут_2.pdf
16 липня 2020 19:34
Статут_1.pdf
16 липня 2020 19:34
Свідоцтво.pdf
16 липня 2020 19:34
Договір програма.pdf
16 липня 2020 19:34
Протокол зборів.pdf
16 липня 2020 19:34
ПДВ.pdf
16 липня 2020 19:33
Ліцензія.pdf
16 липня 2020 19:33
Виписка.pdf
16 липня 2020 19:33
Довідка_1.pdf
16 липня 2020 19:33
Витяг ЄДР.PDF
16 липня 2020 19:33
протокол.PDF
16 липня 2020 19:33
Перелік ОЗ.PDF
16 липня 2020 19:33
Лист-2.pdf
16 липня 2020 19:33
Лист-3.pdf
16 липня 2020 19:33
Лист-4.pdf
16 липня 2020 19:33
Лист 1.pdf
16 липня 2020 19:33
Баланс.PDF
16 липня 2020 19:33
Довідка обладнання.PDF
16 липня 2020 19:33
Лист 5.PDF
16 липня 2020 19:33
Довідка_2.pdf
16 липня 2020 19:33
Інженер ОП.pdf
16 липня 2020 19:33
Договір Рівбуд.pdf
16 липня 2020 19:33
Наказ Гоч.pdf
16 липня 2020 19:33
Дог Сірникова.pdf
16 липня 2020 19:33
Наказ Гурин.pdf
16 липня 2020 19:33
працівники.PDF
16 липня 2020 19:33
Проект Договору.pdf
16 липня 2020 19:33
Кошторис_9.pdf
16 липня 2020 19:33
Кошторис_8.pdf
16 липня 2020 19:33
Кошторис_7.pdf
16 липня 2020 19:33
Кошторис_6.pdf
16 липня 2020 19:33
Кошторис_5.pdf
16 липня 2020 19:33
Кошторис_4.pdf
16 липня 2020 19:33
Кошторис_3.pdf
16 липня 2020 19:33
Кошторис_2.pdf
16 липня 2020 19:33
Кошторис_1.pdf
16 липня 2020 19:33
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

17 липня 2020 09:39
Електронний підпис
17 липня 2020 09:36
кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство Модена

ТОВ "ПОЛIССЯБУДСЕРВIС-ПОО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"

ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД

ТОВ"ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА"

БЕРЕЗНІВСЬКИЙ "РАЙАГРОБУД"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство Модена
#31541926
Відхилено 5 450 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 14:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 11:48
ТОВ "ПОЛIССЯБУДСЕРВIС-ПОО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#37036823
Переможець 5 561 436,71
UAH з ПДВ
31 липня 2020 13:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 11:10

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Приватного підприємства «Модена» у процедурі UA-2020-06-26-000246-b від 22.07.2020 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає два аналогічних за предметом закупівлі договори, за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листів-підтверджень від контрагентів щодо належного виконання цих договорів. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником надано: - договір підряду № 115 від 23.10.2017 із листом-відгуком та актами приймання виконаних будівельних робіт і довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати не на всю суму договору; - договір підряду № 1510/17 від 15.10.2017 із листом-відгуком та актами приймання виконаних будівельних робіт і довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати не на всю суму договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити акти приймання виконаних будівельних робіт і довідки про вартість виконаних будівельних робіт на всю суму наданих договорів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник надає довідку, складену у довільній формі, із зазначенням переліку транспортних засобів, обладнання та складових матеріально-технічної бази, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо для підтвердження можливості виконання робіт за предметом закупівлі, із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують відповідні права (договори, правовстановлюючі документи тощо). Зміст підтверджуючих документів повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожного об’єкту техніки, обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначений учасником як фактично наявний в останнього. Перелік виявлених невідповідностей. Довідкою № 940 від 16.07.2020 учасник повідомив про наявність майна, але не підтвердив документально наявність власного майна. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити документи про наявність у власності майна, зазначеного у довідці № 940 від 16.07.2020.

Документи

27 липня 2020 14:30
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ПОЛIССЯБУДСЕРВIС-ПОО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ» у процедурі UA-2020-06-26-000246-b від 29.07.2020 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає два аналогічних за предметом закупівлі договори, за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листів-підтверджень від контрагентів щодо належного виконання цих договорів. Перелік виявлених невідповідностей. До Договору № 15-10-2 від 09.10.2015 не долучено акти приймання виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт на всю суму договору. До Договору № 139 від 31.08.2019 не долучено додатки та всі додаткові угоди (UA-2017-07-27-001876-b). Договір подано не в повному обсязі. До Договору № 139 від 31.08.2019 не долучено акти приймання виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт на всю суму договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити до поданих договорів акти приймання виконаних будівельних робіт і довідки про вартість виконаних будівельних робіт на всю суму наданих договорів. До Договору № 139 від 31.08.2019 долучити всі додатки та додаткові угоди (UA-2017-07-27-001876-b). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник надає довідку, складену у довільній формі, із зазначенням переліку транспортних засобів, обладнання та складових матеріально-технічної бази, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо для підтвердження можливості виконання робіт за предметом закупівлі, із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують відповідні права (договори, правовстановлюючі документи тощо). Зміст підтверджуючих документів повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожного об’єкту техніки, обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначений учасником як фактично наявний в останнього. Перелік виявлених невідповідностей. Довідкою № 205 від 09.07.2020 учасник повідомив про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Документи, долучені на підтвердження наявності зазначеного у довідці майна, подані не в повному обсязі. До Договору оренди державного майна № 865-2010 від 28.10.2010 не долучені додатки (Акт прийому-передачі, розрахунок орендної плати, звіт про незалежну оцінку), а також додаткові угоди про продовження строку дії договору на період листопада 2013 року – жовтня 2019 року, які є його невід’ємною частиною. До Договору оренди транспортних засобів № 20-03/1 від 11.03.2020 не долучено Акт прийому-передачі, що згідно із п. 2.1.1. свідчить про передачу в користування транспортних засобів. Відомість 4.3 аналітичного обліку нематеріальних активів не містить підпису посадової особи учасника, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити: - додатки та додаткові угоди до Договору оренди державного майна № 865-2010 від 28.10.2010; - Акт прийому-передачі до Договору оренди транспортних засобів № 20-03/1 від 11.03.2020; - підписану директором учасника Відомість 4.3 аналітичного обліку нематеріальних активів. 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає довідку, складену у довільній формі, із зазначенням переліку працівників, їх кваліфікації та досвіду, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, що знаходяться у штаті Учасника або виконують роботи на інших законних засадах (у тому числі інформацію щодо інженерно-технічних працівників і робітників), із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують працевлаштування чи виконання робіт на інших законних засадах. Перелік виявлених невідповідностей. Трудові книжки працівників подані не в повному обсязі (окремі сторінки). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити трудові книжки працівників в повному обсязі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛIССЯБУДСЕРВIС-ПОО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#37036823
5 561 436,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 16:38
Угода розірвання договору укладений
25 січня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 12:19
Договір укладений
13 серпня 2020 12:01
Договір укладений
13 серпня 2020 12:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 265 479,45
UAH
Причини розірвання договору: Припинення юридичної особи публічного права відділу освіти Костопільської РДА (02145866)