Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматизоване робоче місце на базі персональної електронної обчислювальної машини разом з багатофункціональним пристроєм та програмним забезпеченням
Automated workstation based on a personal electronic computer together with a multifunctional device and software
Очікувана вартість
6 616 560,00 UAH
UA-2020-06-25-011233-a 487b710dd5224a659cc8e356e91cfd38
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Магро

+380962971440 v.magro@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Валентина Магро
+380962971440
v.magro@dniprorada.gov.ua
Додаткові контактні особи: Gavrikov Alexander Viktorovich
+380679249484
o.gavrikov@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Information Technologies of Dnipro City Council
National ID: 40429588
Contact point: Valentyna Magro
+380962971440
v.magro@dniprorada.gov.ua
Additional contacts: Gavrikov Alexander Viktorovich
+380679249484
o.gavrikov@dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2020 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 05 серпня 2020 12:18
Очікувана вартість: 6 616 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 082,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 198490 UAH
Publication date: 25 червня 2020 18:30
Enquiries until: 19 липня 2020 15:00
Complaints submission until: до 25 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 липня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 6 616 560 UAH including VAT
Minimal lowering step: 33 083 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
190 комплект
Автоматизоване робоче місце на базі персональної електронної обчислювальної машини разом з багатофункціональним пристроєм та програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 1. Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, а саме адреси згідно Додатку № 1 до Тендерної документації; 2.Лівобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, а саме адреси згідно Додатку № 1 до Тендерної документації; 3. Правобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, а саме адреси згідно Додатку № 1 до Тендерної документації.
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Automated workstation based on a personal electronic computer together with a multifunctional device and software
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 17:49
ДОДАТОК 3 НОВА РЕДАКЦІЯ 21.07.2020.docx
13 липня 2020 12:58
ДОДАТОК 3 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
10 липня 2020 15:55
ДОДАТОК 3 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
10 липня 2020 15:48
ДОДАТОК 3 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
25 червня 2020 18:30
ДОДАТОК 3.docx
21 липня 2020 17:49
Announcement new edition.docx
13 липня 2020 12:58
Announcement new edition.docx
10 липня 2020 15:48
Announcement new edition.docx
25 червня 2020 18:30
Announcement.docx
21 липня 2020 17:49
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ 21.07.2020.pdf
13 липня 2020 12:58
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ 13.07.2020.pdf
10 липня 2020 15:48
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
25 червня 2020 18:30
Тендерна документація.pdf
21 липня 2020 17:49
Оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
13 липня 2020 12:58
Оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
10 липня 2020 15:48
Оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
25 червня 2020 18:30
Оголошення.docx
21 липня 2020 17:49
ДОДАТОК 2 НОВА РЕДАКЦІЯ 21.07.2020.docx
13 липня 2020 12:58
ДОДАТОК 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
10 липня 2020 15:48
ДОДАТОК 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
25 червня 2020 18:30
ДОДАТОК 2.docx
21 липня 2020 17:49
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ 21.07.2020.docx
13 липня 2020 12:58
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
10 липня 2020 15:48
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
25 червня 2020 18:30
Додаток 4.docx
21 липня 2020 17:49
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ 21.07.2020.docx
13 липня 2020 12:58
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
10 липня 2020 15:48
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
25 червня 2020 18:30
Додаток 1.docx
21 липня 2020 17:49
Перелік змін 21.07.2020.docx
21 липня 2020 17:49
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ 21.07.2020.docx
13 липня 2020 12:58
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ 13.07.2020.docx
10 липня 2020 15:48
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
25 червня 2020 18:30
Тендерна документація.docx
13 липня 2020 12:58
Перелік змін 13.07.doc
10 липня 2020 15:48
Перелік змін.doc
13 липня 2020 12:58
Перелік змін 10.07.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 28 червня 2020 18:17
Дата відповіді: 02 липня 2020 09:50
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Учасником забезпечується виконання ним при поставці товару інсталяції обладнання, монтажу структурованих кабельних систем та електроживлення обладнання спеціалістами, що мають відповідні знання, досвід та сертифікати з монтажу структурованих кабельних систем. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
зміни до тендерної документації
Дата подання: 17 липня 2020 13:43
Дата відповіді: 21 липня 2020 14:39
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо сроку дії договора на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном, а саме офісні, складські приміщення та транспорт, вимога про виконання аналогічного договору на суму не менше 500 000,00 грн. та вимога стосовно наявності власного офіційного сервісного центра у м. Дніпро суттево зменшуе коло учасників та є дискримінаційними та неправомірними вимогами. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за задане питання!
Метою встановлення кваліфікаційних критеріїв є перевірка можливості виконання договору з боку потенційного переможця торгів.
1. Стосовно вимоги щодо сроку дії договора на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном, а саме офісні, складські приміщення та транспорт.
Зважаючи на великий обсяг поставки обладнання наявність договора на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном, а саме офісні, складські приміщення та транспорт є принциповою.
2. Стосовно інформації про виконання аналогічного договору на суму не менше 500 000,00 грн.
Згідно відповіді на запит № 111/2017 департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Аналогічними вважаються договори з аналогічними істотними умовами.
Відповідно до статті 180 Господарського Кодексу України ціна (вартість договору) є істотною умовою договору.
Замовником, з метою забезпечення достатнього рівня конкуренції, в кваліфікаційних критеріях не обмежено вартість аналогоічних договорів вартістю, тотожній очікуваній вартості предмету закупівлі (тобто близько 6 000 000,00 грн. – 7 000 000,00 грн.), а значно знижено цей поріг.
Зазначена вимога не є дискримінаційною.
3. Стосовно вимоги щодо наявності власного офіційного сервісного центра у м. Дніпро.
Додатком № 1 до Тендерної документації Замовника передбачена «обов’язкова наявність в Учасника власного офіційного сервісного центру на запропоноване обладнання у м. Дніпрі. Учасник повинен вказати в інформаційній довідці адресу та контактний телефон такого сервісного центру.
У разі якщо Учасник зареєстрований в іншому населеному пункті, Учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати:
- дійсний договір Учасника з офіційним сервісним центром, розташованим у м. Дніпрі.»
Тобто, у разі відсутності у потенційного переможця торгів власного офіційного сервісного центра у м. Дніпро, він має можливість укласти договір з офіційним сервісним центром, розташованим у м. Дніпрі.
Зазначена вимога не є дискримінаційною.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 липня 2020
UA-2020-06-25-011233-a487b710dd5224a659cc8e356e91cfd38
Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "КСС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 10:07
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:05
Документы победителя.pdf
29 липня 2020 11:08
Електронний підпис
29 липня 2020 11:08
Електронний підпис
29 липня 2020 11:06
Certificate IN-0026-2 Service.pdf
29 липня 2020 11:06
Certificate IN-0026-1 Service.pdf
29 липня 2020 11:06
Certificate IN-0026 Service.pdf
29 липня 2020 11:06
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2020 11:05
проект договора.pdf
29 липня 2020 11:05
Порівняльна таблиця.pdf
29 липня 2020 11:05
ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
29 липня 2020 11:05
ИНН Жукова цветной.pdf
29 липня 2020 11:05
Гос рег + ндс.pdf
29 липня 2020 11:05
гарантийний лист.pdf
29 липня 2020 11:05
Витяг завірений.pdf
29 липня 2020 11:05
Асер 2 СЭС.jpg
29 липня 2020 11:05
АСЕР 1 СЭС.jpg
29 липня 2020 11:05
428dw_fdw.pdf

Документи

Публічні документи

29 липня 2020 13:31
Електронний підпис
29 липня 2020 13:31
Електронний підпис
29 липня 2020 13:21
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
29 липня 2020 13:21
Сертифікат СКС Лось.pdf
29 липня 2020 13:21
Проект договору.PDF
29 липня 2020 13:20
Висновок СЕС Lenovo.pdf
29 липня 2020 13:20
Висновок СЕС HP.pdf
29 липня 2020 13:20
Висновок СЕС Acer.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ТОВ "КСС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 6 612 000,00
UAH з ПДВ
6 577 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КСС" 6 614 280,00
UAH з ПДВ
6 581 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 10:07
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:05
Документы победителя.pdf
29 липня 2020 11:08
Електронний підпис
29 липня 2020 11:08
Електронний підпис
29 липня 2020 11:06
Certificate IN-0026-2 Service.pdf
29 липня 2020 11:06
Certificate IN-0026-1 Service.pdf
29 липня 2020 11:06
Certificate IN-0026 Service.pdf
29 липня 2020 11:06
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2020 11:05
проект договора.pdf
29 липня 2020 11:05
Порівняльна таблиця.pdf
29 липня 2020 11:05
ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
29 липня 2020 11:05
ИНН Жукова цветной.pdf
29 липня 2020 11:05
Гос рег + ндс.pdf
29 липня 2020 11:05
гарантийний лист.pdf
29 липня 2020 11:05
Витяг завірений.pdf
29 липня 2020 11:05
Асер 2 СЭС.jpg
29 липня 2020 11:05
АСЕР 1 СЭС.jpg
29 липня 2020 11:05
428dw_fdw.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 13:31
Електронний підпис
29 липня 2020 13:31
Електронний підпис
29 липня 2020 13:21
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
29 липня 2020 13:21
Сертифікат СКС Лось.pdf
29 липня 2020 13:21
Проект договору.PDF
29 липня 2020 13:20
Висновок СЕС Lenovo.pdf
29 липня 2020 13:20
Висновок СЕС HP.pdf
29 липня 2020 13:20
Висновок СЕС Acer.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ТОВ "КСС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 6 577 800,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 20:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 20:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
6 577 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 15:21
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 19:52
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 25.08.2020.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 19:51
ДОДАТКОВА УГОДА № 1 від 25.08.2020.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 19:51
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 19:16
Договір від 25.08.2020 № 25-08-1.pdf укладений
27 серпня 2020 19:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону внесено зміни в п. 9.1 та 9.2 договору від 25.08.2020 № 25/08-1, а саме: альтернативне постачання замість багатофункціональних пристроїв HP LaserJet Pro V428dw інших багатофункціональних пристроїв HP LaserJet Pro V428fdn, які мають кращі характеристики, а саме: мають вбудований факс та дуплекс з двосторонньою автоматичною подачею. Всі інші параметри ідентичні. При цьому ціна договору залишається без змін, а покращення предмета закупівлі не призведе до її збільшення.
Номер договору про закупівлю: 25-08/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 577 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 096 300,00 UAH)