Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Таблички та стенди
Очікувана вартість
258 000,00 UAH
UA-2020-06-25-011121-a f5e3ba8f4c20466e80f30b49753aecd3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Климчук

+380432673226 zsh_24@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГІМНАЗІЯ №24 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 43488871
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ АНАТОЛІЯ БОРТНЯКА, будинок 3
Контактна особа: Наталя Климчук
+380432673226
zsh_24@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 14:12
Очікувана вартість: 258 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
515 штуки
Таблички так стенди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 17:38
Тендерна документація.docx
25 червня 2020 18:03
Тендерна документація.docx
26 червня 2020 17:38
Оголошення.docx
25 червня 2020 18:03
Оголошення.docx
26 червня 2020 17:38
Додаток 5 Лист-згода.docx
25 червня 2020 18:03
Додаток 5 Лист-згода.docx
26 червня 2020 17:38
Додаток 4 Проект договору про закупівлю.docx
25 червня 2020 18:03
Додаток 4 Проект договору про закупівлю.docx
26 червня 2020 17:38
Додаток 3 Технічна специфікація предмета закупівлі.docx
25 червня 2020 18:03
Додаток 3 Технічна специфікація предмета закупівлі.docx
26 червня 2020 17:38
Додаток 2 Стаття 17.docx
25 червня 2020 18:03
Додаток 2 Стаття 17.docx
26 червня 2020 17:38
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
25 червня 2020 18:03
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
26 червня 2020 17:38
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013" 151 999,50
UAH з ПДВ
131 999,94
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДІДУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 160 000,00
UAH з ПДВ
132 000,00
UAH з ПДВ
Документи
"РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 196 215,21
UAH з ПДВ
183 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кондратьєв Андрій Валентинович 206 652,00
UAH з ПДВ
184 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 22:14
Електронний підпис
13 липня 2020 11:06
Електронний підпис
13 липня 2020 10:57
Тендерна пропозиція.pdf
13 липня 2020 10:57
Проект договору.pdf
13 липня 2020 10:57
Лист - погодження.pdf
13 липня 2020 10:57
Висновки СЕС.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 19:59
Електронний підпис
28 липня 2020 19:56
Додаткова угода.pdf
13 липня 2020 21:03
Електронний підпис
13 липня 2020 21:00
14. Сертификат ПВХ.pdf
13 липня 2020 21:00
ДОГОВІР 35 від 16 03 2018.pdf
13 липня 2020 21:00
Цінова попозиція.pdf
13 липня 2020 21:00
14. Сертификат пленка.pdf
13 липня 2020 21:00
Накладна дог.431.PDF
13 липня 2020 21:00
Договор 431.PDF
13 липня 2020 21:00
Відгук УЗ.pdf
13 липня 2020 21:00
Накладна дог. 35.PDF
13 липня 2020 21:00
Довідка ст.17.PDF
13 липня 2020 21:00
Відгук ХНУПС.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 20:49
Електронний підпис
13 липня 2020 20:48
Відкриття рахунку.pdf
13 липня 2020 20:45
Електронний підпис
13 липня 2020 20:44
Електронний підпис
13 липня 2020 20:43
2_2_Відгук.jpg
13 липня 2020 20:43
2_3_Фотозвіт.pdf
13 липня 2020 20:43
Проект договору.pdf
13 липня 2020 20:43
2_5_Паспорт КАВ.pdf
13 липня 2020 20:43
2_4_Идент_код.jpg
13 липня 2020 20:43
4_3_Висновок СЕС_ПВХ.pdf
13 липня 2020 20:43
Кваліфікація.pdf
13 липня 2020 20:43
Тендерна пропозиція.pdf
13 липня 2020 20:43
Відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013"

ФОП "ДІДУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

"РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО

ФОП Кондратьєв Андрій Валентинович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013"
#38676229
Відхилено 131 999,94
UAH з ПДВ
21 липня 2020 17:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2020 17:12
ФОП "ДІДУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3232908575
Відхилено 132 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 12:28
"РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
#25176958
Відхилено 183 998,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 14:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 17:15
ФОП Кондратьєв Андрій Валентинович
#2381710417
Відхилено 184 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 11:35

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У «Довідці щодо наявності в ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013" обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 09.07.2020 № 285, поданій Учасником у складі тендерної пропозиції, вказана інформація щодо орендованих офісних та виробничих приміщень в кількості 6 шт., однак Учасником надано п’ять скан-копій Договорів оренди. Крім того, у наданій Учасником довідці відсутня інформація строку дії договору, а саме Договір оренди індивідуального визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності № 12/02-5649-ОД від 06 листопада 2014 р.. Також Учасником у складі тендерної пропозиції надано скан –копії Договорів оренди: 1) Договір оренди індивідуального визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності № 12/02-5649-ОД від 06 листопада 2014 р.; Договір оренди індивідуального визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності № 12/02-6566-ОД від 05 травня 2018 р.; Договір оренди індивідуального визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності № 12/02-6698-ОД від 08 листопада 2018 р.; Договір оренди індивідуального визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності № 12/02-6717-ОД від 22 листопада 2018 р.; у розділі 11 «ДОДАТКИ» даних Договорів зазначено, що Додатки до цього Договору є його невід’ємною і складовою частиною, однак, додатку - Звіт про оцінку Майна, що передається в оренду, не було надано у складі тендерної пропозиції Учасника; 2) Договір оренди індивідуального визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності № 12/02-6998-ОД від 27 грудня 2019 р. у розділі 11 «ДОДАТКИ» даного Договору зазначено, що Додатки до цього Договору є його невід’ємною і складовою частиною, однак, додатків - Звіт про оцінку Майна, що передається в оренду та Висновку про технічний стан Майна, яке передається в оренду не було надано у складі тендерної пропозиції Учасника. А отже Договора оренди надані не у повному обсязі. 2.1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано скан-копію рекомендаційного листа (Вих. № 917/02-0020 від «02» червня 2020 року), виданого ТОВ «Комфі Трейд», дата надання якого суперечить вимозі тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пп. 5.1. п. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасник подає документи, що підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, відповідно до статті 16 Закону, а саме: 2.1. пп. 5.1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження учасник подає довідку у формі таблиці із зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити інформацію про найменування одиниці МТБ, одиницю виміру, кількість, технічний стан та форму власності (власне, орендується або ін.). Якщо учасник використовує МТБ згідно договору оренди, лізингу, транспортного експедирування тощо, у довідці додатково зазначається інформація про найменування контрагента (орендодавця) та реквізити (№, дата укладання, строк дії) таких договорів. Також учасником у складі тендерної пропозиції подаються скан-копії таких договорів разом із додатками та актами до них. 2.2. п. 5.1.3.4. Скан-копію позитивного відгуку від контрагенту по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. Задля відображення актуального досвіду виконання учасниками договірних зобов’язань, такий відгук повинен бути виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Приведену у відповідність до вимог тендерної документації довідку у формі таблиці із зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити інформацію про найменування одиниці МТБ, одиницю виміру, кількість, технічний стан та форму власності (власне, орендується або ін.). Якщо учасник використовує МТБ згідно договору оренди, лізингу, транспортного експедирування тощо, у довідці додатково зазначається інформація про найменування контрагента (орендодавця) та реквізити (№, дата укладання, строк дії) таких договорів. Також учасником у складі тендерної пропозиції подаються скан-копії таких договорів разом із додатками та актами до них. 3.2. Приведений у відповідність до вимог тендерної документації документ, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, відповідно до пп. 5.1.3.4. п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації.

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 13 липня 2020 р. вих. №15, поданій Учасником у складі тендерної пропозиції, зазначено інформацію про Договір оренди нежитлового приміщення №2/06 від 14 червня 2019 р., зі строком дії до 13 червня 2020 р. ( з автоматичною пролонгацією). Однак, пп.4.2 розділу 4 даного Договору оренди передбачено, що у разі, якщо жодна зі сторін не заявить про припинення Договору за 14 днів до закінчення терміну, то складається Додаткова угода до Договору на визначений термін. Дана Додаткова угода не надана у складі тендерної пропозиції Учасника, а отже Договір оренди наданий не у повному обсязі. Також у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня скан–копія Акта прийому-передачі до Договору оренди нежитлового приміщення №2/06 від 14 червня 2019 р.. Натомість Учасником подано скан-копію Акта прийому-передачі до Договору Оренди нежитлового приміщення №01/06 від «14» червня 2018 р.. Крім того, у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 13 липня 2020 р. вих. №15 , поданій Учасником, зазначена інформація щодо друкуючого та підрізаючого плотера Roland XC540 і друкуючого та підрізаючого плотера Roland SC540, однак, це пристрої, в яких використовуються екосольвентні чорнила, які не є екологічними та суперечать вимогам Замовника щодо Технічної специфікації предмету закупівлі. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасником надано скан-копію відгуку про роботу (Вих. № ДН-5-01-11/60 від 26.05.2020р), виданого «АТ «Українська Залізниця» Регіональна філія «Південно-західна Залізниця» Виробничий підрозділ Конотопська дирекція залізничних перевезень», дата надання якого суперечить вимозі тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пп. 5.1. п. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасник подає документи, що підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, відповідно до статті 16 Закону, а саме: 2.1. пп. 5.1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження учасник подає довідку у формі таблиці із зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити інформацію про найменування одиниці МТБ, одиницю виміру, кількість, технічний стан та форму власності (власне, орендується або ін.). Якщо учасник використовує МТБ згідно договору оренди, лізингу, транспортного експедирування тощо, у довідці додатково зазначається інформація про найменування контрагента (орендодавця) та реквізити (№, дата укладання, строк дії) таких договорів. Також учасником у складі тендерної пропозиції подаються скан-копії таких договорів разом із додатками та актами до них. Згідно пп. 6.1. п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією та Додатком 3 до тендерної документації. Відповідно до додаткових технічних вимог до Товару, передбачених Додатком 3 до тендерної документації, щодо здійснення латексного друку із високою розподільчою якістю, чорнила, які використовуються при такому друці повинні відповідати медичним критеріям безпеки\показникам, встановленим відповідно до вимог «Гранично допустимих концентрацій хімічних і біологічних чинників в атмосферне повітря населених місць», затверджених 03.03.2015 р.. 2.2. пп. 5.1.3.4. Скан-копію позитивного відгуку від контрагенту по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. Задля відображення актуального досвіду виконання учасниками договірних зобов’язань, такий відгук повинен бути виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати через електронну систему закупівель: - скан-копії Додаткової угоди до Договору оренди нежитлового приміщення №2/06 від 14 червня 2019 р.; - скан-копію Акту прийому-передачі до Договору Оренди нежитлового приміщення №2/06 від 14 червня 2019 р.; - приведену у відповідність до вимог тендерної документації довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, у формі таблиці із зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю (здійснення латексного друку). Довідка повинна містити інформацію про найменування одиниці МТБ, одиницю виміру, кількість, технічний стан та форму власності (власне, орендується або ін.). Якщо учасник використовує МТБ згідно договору оренди, лізингу, транспортного експедирування тощо, у довідці додатково зазначається інформація про найменування контрагента (орендодавця) та реквізити (№, дата укладання, строк дії) таких договорів. Також учасником у складі тендерної пропозиції подаються скан-копії таких договорів разом із додатками та актами до них. 3.2. Надати через електронну систему закупівель скан-копію відгуку про роботу згідно наданої скан-копії Аналогічного Договору № ПЗ/ДН-5-191328/НЮ від 20.11.2019 року, виданого «АТ «Українська Залізниця» Регіональна філія «Південно-західна Залізниця» Виробничий підрозділ Конотопська дирекція залізничних перевезень», приведеного у відповідність до вимог тендерної документації, а саме - скан-копію позитивного відгуку від контрагенту по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. Задля відображення актуального досвіду виконання учасниками договірних зобов’язань, такий відгук повинен бути виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі.

Інформація про відміну

Дата відміни
03 серпня 2020 11:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі