Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-06-25-010846-a f968f1cc7c3e4058b1578269ffab3dc8
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

00000000000000

0000000000000 0000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 0000000000000000000000000
Контактна особа: 00000000000000
0000000000000
0000000000000000000
Додаткові контактні особи: 00000000000000000
0000000000000
0000000000000000000
000000000000000
0000000000000
0000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000
National ID: 00000000
Contact point: 0000000000000
0000000000000000000
Additional contacts: 00000000000000000
0000000000000
0000000000000000000
000000000000000
0000000000000
0000000000000000000

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 18:00
Publication date: 25 червня 2020 17:29
Enquiries until: 02 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 05 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 липня 2020 18:00

Information

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 payment-types.00000000000 Банківські

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 17:33
00000000
25 червня 2020 17:29
0000000000000000000000000000
25 червня 2020 17:29
000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-30-000026 ● 48eb1b69977d414bb0d2bccc7ab49c71
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.10.2020 № 212

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


В.о. начальника Леся ПИШНИК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.10.2020 № 212.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-25-010846-a, 25.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-09 14:16:16

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII), в межах проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2020-06-25-010846-a, яка здійснювалась Міністерством оборони України (Відділом підготовки та проведення закупівель за напрямком оперативного, технічного та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ), далі – Замовник, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу встановлено, що Замовником здійснено закупівлю за предметом «Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (32230000-4) (радіостанція ультракороткохвильова індивідуальна «MICRONET PSTR 0.04» або еквівалент)», яка проведена за переговорною процедурою для потреб оборони.
За нормою статті 40 Закону №922-VIII переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток. При цьому, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 зазначеного Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб оборони під час дії правового режиму воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях замовниками, визначеними у частині першій статті 2 Закону України від 12.05.2016 №1356-VIII «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон №1356-VIII).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Обгрунтування прийняття Замовником рішення про застосування переговорної процедури за ознакою «здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб оборони» з врахуванням вимог пункту 3 частини 2 статті 40 Закону №922-VIII, в тому числі інформацію щодо виникнення в Замовника нагальної потреби здійснити вищенаведену закупівлю.
Відповідно до вимог пункту 11 частини 12.3 затвердженого тендерним комітетом Оголошення для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про детальний опис, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що учасником ПрАТ «Інститут інформаційних технологій» у складі своєї пропозиції надано Довідку про надавача предмету закупівлі, детальний опис, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі (вих. №5/314/8 від 06.07.20200, яка не містить всієї інформації, встановленої Замовником (пункт 3.6 та 3.7 частини 3 Таблиці 1.2 Оголошення) щодо детального опису та характеристик предмету закупівлі, а саме: у вказаній довідці не зазначено, що ПТК ВПР ЦСК ЗС (мобільний) є новими, такими, що не були у експлуатації; всі складові частини ПТК ВПР ЦСК ЗС (мобільний) виготовлені/будуть виготовлені в країнах, на які не розповсюджуються обмеження в торговельних відносинах по торгових міжнародних договорах уряду України.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Чому не відхилено цінову пропозицію учасника ПрАТ «Інститут інформаційних технологій» відповідно до пункту 2 статті 4 Закону №1356-VIII.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-12 16:48:08

Пояснення на моніторинг

Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” надаємо пояснення та документальне підтвердження щодо проведення процедура закупівлі для потреб оборони Інформаційного обладнання (32580000-2) (Виріб спеціального призначення – програмно-технічний комплекс відокремленого пункту реєстрації Центру сертифікації ключів Збройних Сил (мобільний)).
1. Стосовно обґрунтування прийняття Замовником рішення про застосування переговорної процедури за ознакою «здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб оборони» з врахуванням вимог пункту 3 частини 2 статті 40 Закону “Про публічні закупівлі”, в тому числі інформацію щодо виникнення в Замовника нагальної потреби здійснити вищенаведену закупівлю, пояснюється наступне:
Вимоги статті 40 Закону “Про публічні закупівлі” замовником не застосовувалися.
Переговорна процедура закупівлі для потреб оборони Інформаційного обладнання (32580000-2) (Виріб спеціального призначення – програмно-технічний комплекс відокремленого пункту реєстрації Центру сертифікації ключів Збройних Сил (мобільний)) проведена відповідно до Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони”, з метою гарантованого забезпечення потреб оборони Міністерством оборони України, Генеральним штабом Збройних Сил України в особливий період, у період проведення операції об’єднаних сил, забезпечення військових частин та підрозділів, що виконують завдання в зоні проведення операції об’єднаних сил.
Потреба в закупівлі товару підтверджена експертним висновком щодо доцільності потреби у закупівлі Інформаційного обладнання (32580000-2) (Виріб спеціального призначення – програмно-технічний комплекс відокремленого пункту реєстрації Центру сертифікації ключів Збройних Сил (мобільний)) для гарантованого забезпечення потреб оборони в особливий період, у період проведення операції об’єднаних сил затверджено начальником Центрального управління охорони державної таємниці та захисту інформації Генерального штабу Збройних Сил України.
Згідно з Указом Президента України від 02 березня 2014 року № 189/2014 уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 01 березня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України" Збройні Сили України приведено у бойову готовність ПОВНА.
У державі виконується комплекс заходів щодо переведення діяльності державних органів на функціонування в умовах особливого періоду, а Збройних Сил України – на організацію і штати воєнного часу.
Довідково. Особливий період – період, що настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи з моменту введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях та охоплює час мобілізації, воєнний час і частково відбудовний період після закінчення воєнних дій.
У експертному висновку зазначено, що для гарантованого забезпечення потреб оборони Міністерством оборони України в особливий період, у період проведення операції об’єднаних сил (відповідно до вимог Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони”) та з метою скорочення часу на організацію процедури закупівлі, забезпечення проведення заходів нарощування боєздатності, оптимізації процесу надання кваліфікованих електронних довірчих послуг під час проведення операції об’єднаних сил, а також при проведенні заходів групової підготовки військ (сил) (навчань, тренувань) існує нагальна потреба у закупівлі Інформаційного обладнання (Виріб спеціального призначення – програмно-технічний комплекс відокремленого пункту реєстрації Центру сертифікації ключів Збройних Сил (мобільний)) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі, що забезпечить безперебійне функціонування системи розмежування доступу та аутентифікації службових осіб Збройних Сил України з використанням кваліфікованого електронного підпису, як в мирний час, так і в особливий період.

2. Стосовно надання Учасником Довідки про надавача предмету закупівлі, детальний опис, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі (вих. №5/314/8 від 06.07.20200, яка не містить всієї інформації, встановленої Замовником (пункт 3.6 та 3.7 частини 3 Таблиці 1.2 Оголошення) щодо детального опису та характеристик предмету закупівлі та чому не відхилено цінову пропозицію учасника ПрАТ «Інститут інформаційних технологій» відповідно до пункту 2 статті 4 Закону №1356-VIII, пояснюється наступне:
Замовником у Оголошенні про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони в пункті 11 частини 12.3 визначено, що учаснику необхідно було надати Довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про: надавача предмету закупівлі із зазначенням його адреси; детальний опис, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі; гарантійні терміни.
Учасник надав довідку від 06.07.20200 № 5/314/8 в якій у пункті 1 зазначено інформацію про надавача предмету закупівлі та його адресу, у пункті 7 зазначено детальний опис, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та у пункті 6 зазначено гарантійний термін.
Крім того, у довідці зазначена інформація про те, що ПТК ВПР ЦСК ЗС (мобільний) є новими та такими, що не були у експлуатації; всі складові частини ПТК ВПР ЦСК ЗС (мобільний) виготовлені в країнах, на які не розповсюджуються обмеження в торговельних відносинах по торгових міжнародних договорах уряду України.
Ураховуючи зазначене, учасником дотримано всі вимоги законодавства та умови затвердженого оголошення про проведення відбору учасників. Тому у Замовника відсутні законні підстави щодо відхилення цінової пропозиції ПрАТ "Інститут інформаційних технологій", так як документ (вищезазначену довідку) на підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасником надано у складі пропозиції (оприлюднено на вебпорталі уповноваженого органу).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департаментом державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України розглянуто висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі, оприлюдненого в електронній системі стосовно оголошеної переговорної процедури закупівлі Інформаційного обладнання (32580000-2) (Виріб спеціального призначення – програмно-технічний комплекс відокремленого пункту реєстрації Центру сертифікації ключів Збройних Сил (мобільний)). Зазначена процедура закупівлі проводилась відповідно до Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” (оголошення оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-25-010846-a). За результатами розгляду повідомляємо наступне. 1. Стосовно того, що річний план закупівель Замовника UA-P-2020-05-28-002980-b не містить інформації про категорію Замовника. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) річний план оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель. На дату – 28.05.2020 року при формуванні річного плану закупівель електронною системою “Prozorro” не було передбачено технічної можливості оприлюднення інформації про категорію замовника. Згідно з частиною 4 ст. 2 Закону передбачено такі категорії замовників, що використовуються у цьому Законі: 1.органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті; 2.органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 частини першої цієї статті; 3.підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті; 4.юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої цієї статті. Слід зазначити, що Міністерство оборони України розміщує річний план закупівель шляхом заповнення необхідної інформації, яка визначена електронним майданчиком, який підпорядковується Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та відповідає вимогам чинного законодавства України з питань публічних закупівель. Замовником до технічної реалізації необхідних пунктів у формі річного плану закупівель було зазначено інформацію про категорію Замовника у примітках до плану, а саме: Орган державної влади. Крім того, інформація щодо категорії Замовника зазначена в особистому кабінеті на веб-порталі Уповноваженого органу (майданчик Zakupki.prom.ua), а також в річному плані закупівлі (ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2020-05-28-002980-b). Тобто, будь-яким чином змінити інформацію в плані на ProZorro немає можливості. В зв’язку з оновленням функціоналу майданчику, в пізніше опублікованих планах, на сторінці ProZorro, вже відображається інформація про категорію Замовника. Таким чином, Замовник здійснив всіх можливих заходів щодо виконання норм оприлюднення інформації про категорію Замовника, в межах технічної можливості офіційного майданчику ProZorro, на момент публікації річного плану (28 травня 2020 року). 2. Стосовно надання у складі цінових пропозицій учасників довідки у довільній формі, яка повинна містити інформацію про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у пунктах 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону № 922-VIII. Міністерством оборони України буде проведено роботу щодо удосконалення оголошення про проведення відбору з урахуванням зазначених зауважень та будуть вжиті заходи щодо недопущення їх в подальшому. Виявлені порушення усунено шляхом виключення зазначених вимог в наступних процедурах закупівлі.

2020-11-19 13:49:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
0000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 16:23
00000000
16 липня 2020 16:18
000000000000000000000000000000000000000
16 липня 2020 16:18
00000000000000000000000000000000
13 липня 2020 15:27
00000000
13 липня 2020 15:15
000000000000000000000000000
13 липня 2020 15:15
00000000000000000000000000000
13 липня 2020 15:11
000000000000000000000000000
13 липня 2020 15:11
00000000000000000000000000000
13 липня 2020 12:04
0000000000000000000000
10 липня 2020 18:05
00000000
10 липня 2020 18:03
00000000000000000000000000
10 липня 2020 18:03
000000000000000000000000000000
08 липня 2020 15:37
00000000
07 липня 2020 14:29
00000000
07 липня 2020 14:22
00000000000000000000000000000000000000000
07 липня 2020 14:22
00000000000000000000000
07 липня 2020 14:22
00000000000000000000000000000000000
07 липня 2020 14:16
00000000000000000
07 липня 2020 14:16
0000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

0000000000000000000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
0000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 16:28

Документи

15 липня 2020 16:28
00000000
09 липня 2020 13:44
00000000
09 липня 2020 13:31
00000000000000000000000000
07 липня 2020 18:02
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
0000000000000000000000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2020 16:28
00000000
09 липня 2020 13:44
00000000
09 липня 2020 13:31
00000000000000000000000000
07 липня 2020 18:02
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
11 січня 2021 13:17
00000000000000000000 укладений
11 січня 2021 13:15
00000000 зміни до договору
30 жовтня 2020 13:14
000000000000000000000 зміни до договору
30 жовтня 2020 12:44
0000000000000000 зміни до договору
30 жовтня 2020 12:44
00000000 зміни до договору
03 серпня 2020 14:24
00000000000000000000000000 зміни до договору
03 серпня 2020 14:21
00000000000000000000000000 зміни до договору
03 серпня 2020 14:21
00000000 укладений
24 липня 2020 09:26
0000000000000000000000 укладений
24 липня 2020 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 0000000000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 0000000000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ