Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
101 700,00 UAH
UA-2020-06-25-009880-a dd85728426fa4d4ca9ed1260be1ba1d5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Великородна

+380505926926 ryzptdf@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38531043
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРА ПОЛЯ, будинок 2
Контактна особа: Юлія Великородна
+380505926926
ryzptdf@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 16:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 16:19
Початок аукціону: 09 липня 2020 11:11
Очікувана вартість: 101 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 017,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Придбання та встановлення технічного комплексу геоінформаційної системи та геопорталу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Олександра Поля 2, каб 228
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:32
ДОДАТОК 2 Якість товару.doc
25 червня 2020 16:32
ДОДАТОК 1 Технічні вимоги.docx
25 червня 2020 16:32
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 28 червня 2020 20:59
Дата відповіді: 29 червня 2020 13:34
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Тільки поставка товару

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-009880-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 26 червня 2020 06:44
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 16:19
Вимога щодо надання учасником авторизаційного листа від виробника системного блоку не є дискримінаційною в даному випадку, оскільки нами не зазначено конкретного виробника або торговельну марку даного товару. На ринку присутні багато виробників товару, який закуповується, і всі вони можуть брати участь. Також, можуть брати участь представники різних організаційно-правових форм господарювання (наприклад ФОП), які продають товари виробників системних блоків. Авторизаційний лист унеможливлює закупівлю підробки або неякісної продукції.
Номер вимоги: UA-2020-06-25-009880-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:41783730
Дата подання: 15 липня 2020 12:10
ВИМОГА
Шановний Замовнику!
Протоколом № 3 про затвердження рішення уповноваженої особи від 14 липня 2020 року, Вами, як Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ». Однак, у Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙВЕР КОНСАЛТ» є вагомі підстави вважати, що рішення Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Відповідно до Додатку 1 «Технічні вимоги до товару» на підтвердження відповідності характеристик запропонованого товару учасник повинен надати посилання на офіційні веб-сторінки виробника системного блоку, монітору, модуля пам’яті для сервера, модуля пам’яті для комп’ютера та мережевого сховища з детальними характеристиками. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ «ДОВІДКА з посиланнями на офіційний сайт виробника» в якій наявне посилання на Блок системний персонального комп’ютера (3 2200G/ A320/ DDR4 8GB/1TB HDD/DVD±RW/400W) ТОВ «ПРИВАТУМ» https://privatum.net/uk/pc-2200G. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що Оголошенням не було передбачено окремої вимоги щодо надання посилань на запропоновані комплектуючі у складі системного блоку. Окрім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» наявна довідка «Технічні вимоги до товару» в котрій детально зазначено опис технічних характеристик запропонованого товару. Наголошуємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік джерел документального підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації що є доступною в електронній системі закупівель. Офіційний сайт виробника до цього переліку не належить. Додатково повідомляємо, що офіційний сайт виробника містить інформацію виключно рекламного характеру та не може бути підтвердженням технічних характеристик, оскільки продукція може вироблятися на замовлення. Відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена набільш економічно вигідною. Замовник приймає рішення виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом, дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
З огляду на усе вищевикладене та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Вас скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» затвердженого Протоколом № 3 про затвердження рішення уповноваженої особи від 14 липня 2020 року.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2020 14:18
Шановний Учасник, у документі тендерної документації "ДОДАТОК 1 Технічні вимоги.docx" чітко визначено "на підтвердження відповідності характеристик запропонованого товару учасник повинен надати посилання на офіційні веб-сторінки виробника системного блоку, монітору, модуля пам’яті для сервера, модуля пам’яти для комп’ютера та мережевого сховища з детальними характеристиками". У разі , якщо Ви не мали змогу надати посилання на запропонований Вами системний блок на офіційну веб-сторінку виробника з детальним описом характеристик, то Ви мали можливість задати запитання на етапі періода уточнення. У документації чітко визначено "Аналоги не пропонувати". На веб-сторінці виробника запропонованого Вами системного блоку відсутня інформація з конкретними моделями вказаних нами комплектуючих, а також, що найбільш важливо, відстуня інформація про наявність програмного забезпечення Windows 10 Pro та його версія. На підставі цього Вашу пропозицію було відхилено. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 93 000,00
UAH з ПДВ
93 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 101 520,00
UAH з ПДВ
101 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Відхилено 93 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 10:29
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 101 520,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 13:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
101 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 12:35
ДОДАТКОВА УГОДА №1.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 12:31
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 14:42
дог 10 30_07_20.pdf укладений
30 липня 2020 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі положення «пункт 3 частини 5 ст.41 ЗУ ”Про Публічні закупівлі” Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме викласти у новій редакції: - розділ І. «Предмет договору» пункт 1.2 Найменування (специфікація) товару наведено у Додатку 1 (кількість товару чотири одиниці); - розділ IV. «Порядок здійснення оплати» пункт 4.2 Фінансування здійснюється за рахунок коштів загального та спеціального фонду обласного бюджету на виконання заходів Програми «Створення та ведення містобудівного кадастру Дніпропетровської області на 2013-2022 роки» (зі змінами) в рамках додатку до річного плану закупівель на 2020 рік. - розділ V. «Постачання товару» пункт 5.2 Строк (термін) постачання товару з 31.12.2020 року відповідно до Календарного плану постачання товару (Додаток 3 до доного Договору); - Додаток 3 «Календарний план постачання товару» строки постачання до 31.12.2020 року; 2. Сторони домовились доповнити розділ XIV. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» у платіжні реквізити Замовника додати: р/р№UA058201720344240002000085079 ДКСУ у м.Київ;
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 101 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 920,00 UAH)