Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення геоінформаційної системи ведення містобудівного кадастру та містобудівного моніторингу
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-06-25-009644-a 390b34a8d58b45b79fc6365a16c7f39c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стародубець Олег Миколайович

380442852870 oblarchitektura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02498487
Вебсайт: http://koda.gov.ua/departament_mistobuduvannja_ta_arhitekturi
Місцезнаходження: 01196, Україна , Київська обл., Київ, площа Лесі Українки, 1
Контактна особа: Стародубець Олег Миколайович
380442852870
oblarchitektura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 13:58
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення геоінформаційної системи ведення містобудівного кадастру та містобудівного моніторингу (ДК 021:2015-72260000-5 «Послуги пов’язані з програмним забезпеченням»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:06
ГІС-2020 нова редакція.doc
13 липня 2020 15:06
Перелі змін до тендерної документації ГІС.doc
25 червня 2020 16:23
ГІС -2020 (ОК).doc
13 липня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:06
ГІС-2020 нова редакція.doc
13 липня 2020 15:06
Перелі змін до тендерної документації ГІС.doc
25 червня 2020 16:23
ГІС -2020 (ОК).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Переглянути зазначений пункт тендерної документації по відношенню посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі
Дата подання: 01 липня 2020 13:27
Дата відповіді: 03 липня 2020 13:42
Як будуть розглядатись пропозиції до тендеру, якщо СПЗ буде представлене програмними засобами не ідентичними (однойменними), а еквівалентними до зазначених у пункті 2.1 розділу 2 Додатку 3, (Технічні вимоги)? У відповідності до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому, у відповідності до п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника (виділено лапками далі по тексту); у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Відповідно, за наявності дискримінаційних умов учасник, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», може подати скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель з метою стимулювати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до вимогів зазначеного законодавства. Зважаючи на вищенаведене, прошу уточнити як кореспондується пункт 2.1 розділу 2 Базові вимоги до програмних засобів Додатку № 3 до тендерної документації (Технічне завдання) із зазначеним вимогам де викладено: «Спеціальне програмне забезпечення (далі СПЗ) повинне будуватися на програмних засобах, що мають відповідати наступним базовим вимогам: програмне забезпечення повинно бути реалізовано за клієнт-серверною та сервіс-орієнтованою архітектурою, ядром якої є сервер сховища геопросторових даних, документів та інших даних в середовищі обєктно-реаліційної системи керування базами даних (ОР СКБД) з функціональними розширеннями для підтримки зберігання і опрацювання геопросторових даних на основі дотримання стандарту «SQL 2008» (базово – SQL 3). На сервері повинна використовуватись операційна система типу UNIX. Інші компоненти системи повинні створюватись переважно шляхом інтегрування програмних продуктів з відкритим кодом (OpenSource) та розроблення на їх основі додаткових прикладних програмних модулів; серверна компонента сховища даних повинна бути реалізована на основі відкритої СКБД «PostgreSQL» (версії не нижче релізу 9.5.4) з функціональним розширенням для роботи з геопросторовими даними «PostGIS» (версії не нижче релізу 2.3), яка досить широко та успішно використовується в практичних реалізаціях в геоінформаційних кадастрових системах та системах територіального управління за кордоном і в Україні, зокрема в геопорталі Публічної кадастрової карти України, або аналог з відкритим кодом; сервіс-орієнтована технологія повинна підтримувати можливість зберігання геопросторових даних (топографічних карт і плані, даних дистанційного зондування землі, профільних геопросторових даних прикладних модулів) та забезпечує публікацію цих даних на робочих місцях з обмеженими апаратними ресурсами; програмне забезпечення має базуватися на загальних стандартах веб-технології та міжнародних стандартах в сфері географічної інформації, в тому числі, стандартів на геоінформаційні сервіси роботи з електронними картами WMS (WEB Map Service), WMTS (WEB Map Tile Service) та сервіси доступу до геопросторових даних WFS (WEB Feature Service); для відображення електронних карт повинна використовуватись бібліотека з відкритим вихідним кодом із використанням мови JavaScript, що підтримується поширеними мобільними і стаціонарними програмно-технічними платформами; сервером публікації просторової інформації для растрових тайлів WMTS має бути «Mapnik», який може використовувати дані з різних джерел (PosgreSQL, ESRI shape та інші). Ця бібліотека має багату функціональність з підтримки нових просторових сервісів, незалежна від конкретної операційної системи і може бути розгорнута в будь якому серверному середовищі. Mapnik орієнтований в першу чергу на швидкодію, особливо при роботі в багато потоковому середовищі веб-розробки, і на якісну візуалізацію геопросторової інформації; сервером для генерації даних має бути QGIS сервер, який використовує ідентичний набір інструментів та умовних знаків що й настільна версія QGIS. Це дозволяє одночасно розвивати як геопортальну (серверну) так і настільну геоінформаційну (ГІС) систему; доступ до інформаційних ресурсів та обмін даними між компонентами має будуватись за REST архітектурою. Веб-сервером для побудови REST архітектури повинен бути Node.js з використанням фреймворку Express або аналогу, який, через використання веб-сокетів та потоків даних найкраще підходить для додатків реального часу та систем роботи з великими об’ємами даних». Таким чином, пропонуємо переглянути зазначений пункт тендерної документації по відношенню посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та привести текст у відповідність до чинного законодавства визначивши, що СПЗ буде представлене програмними засобами не ідентичними (однойменними), а еквівалентними до зазначених у пункті 2.1 розділу 2 Додатку 3, (Технічні вимоги). Одночасно вбачаємо, що в технічних вимогах доцільно більш вагомо підготувати вимоги направлені на розвиток аналітиччного блоку системи взамін багаточисельних модулів які направлені тільки на візуалізацію передбаченого об’єктового складу без розв’язання задач.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Департаментом містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації буде переглянуто пункт 2.1 розділу 2 Додатку 3 (Технічне завдання на виконання послуг з розроблення ГІС ведення містобудівного кадастру та містобудівного моніторингу Київської області) тендерної документації стосовно посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Після уточнення які із застосованих назв відносяться до торгових марок, назв фірм, або патентів вказане питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету. За результатами прийнятого тендерним комітетом рішення, будуть внесені зміни в тендерну документацію «Розроблення геоінформаційної системи ведення містобудівного кадастру та містобудівного моніторингу».
Щодо пропозиції про розвиток аналітичного блоку системи кадастру, вказане питання буде розглянуто департаментом на наступних етапах розвитку ГІС ведення містобудівного кадастру та містобудівного моніторингу Київської області.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕСОММ Со 2 800 300,00
UAH з ПДВ
2 800 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОЕКТ-КОНСАЛТ" 3 000 000,00
UAH з ПДВ
2 945 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЧЕРІНА НАДІЯ ВІТАЛІЇВНА 2 961 111,00
UAH з ПДВ
2 946 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 10:54
Електронний підпис
20 липня 2020 10:53
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 08:24
Електронний підпис
20 липня 2020 23:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕСОММ Со

ПП "ПРОЕКТ-КОНСАЛТ"

ФОП ЧЕРІНА НАДІЯ ВІТАЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕСОММ Со
#23735402
Відхилено 2 800 300,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 17:31
ПП "ПРОЕКТ-КОНСАЛТ"
#35752378
Переможець 2 945 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 13:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПРОЕКТ-КОНСАЛТ"
#35752378
2 945 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 15:22
Додаткова угода №4 ПП Проект Консалт.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 12:31
дод угода 3 Проект-консалт.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 12:28
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 15:58
Додаткова угода ПП Проект консалт.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 10:59
сканирование0223.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 10:58
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 10:36
договір ПРОЕКТ-КОНСАЛТ.pdf укладений
13 серпня 2020 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ПК-12.08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ПК-12.08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення найменування статей витрат виконавця в кошторисі на надання послуг, без зміни істотних умов договору
Номер договору про закупівлю: ПК-12.08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою подальшої якісної реалізації проекту інформатизації
Номер договору про закупівлю: ПК-12.08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 945 000,00
UAH