Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові конструкції (вікно, підвіконня, заглушка, двері)
Очікувана вартість
70 944,00 UAH
UA-2020-06-25-008426-a 0a124dfa3d1c4853a5975b2cda79c318
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Запишнюк

+380965614267 bud_internat.bazalia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Базалійський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
Код ЄДРПОУ: 22986409
Місцезнаходження: 30650, Україна , Хмельницька обл., Теофіпольський район, смт. Базалія, вул. ЛЕНІНА, 24
Контактна особа: Оксана Запишнюк
+380965614267
bud_internat.bazalia@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 15:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 15:27
Очікувана вартість: 70 944,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 355,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Категорія замовника: пункт 3 частини першої, четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 2 Оголошення; Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА»; Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
вікно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30650, Україна, Хмельницька область, смт.Базалія, вул. Свободи, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
14 штуки
підвіконня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30650, Україна, Хмельницька область, смт.Базалія, вул. Свободи, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
14 штуки
заглушка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30650, Україна, Хмельницька область, смт.Базалія, вул. Свободи, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
4 штуки
двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30650, Україна, Хмельницька область, смт.Базалія, вул. Свободи, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 15:33
Оголошення вікна.doc
25 червня 2020 15:33
Додаток 1 ТП.docx
25 червня 2020 15:33
Додаток 2 ТЗ.docx
25 червня 2020 15:33
Додаток 3 проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЛТИШЕВА КАТЕРИНА ВАЛЕНТИНІВНА" 70 600,00
UAH з ПДВ
70 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 13:59
Дод 2 ТЗ.pdf
07 липня 2020 13:59
Дод 1 ТП.pdf
07 липня 2020 13:59
дов про кваліф Култ.pdf
07 липня 2020 13:59
Якорь.rar
07 липня 2020 13:59
Сертифікати ч.ІІІ.rar
07 липня 2020 13:59
Сертифікати ч.ІІ.rar
07 липня 2020 13:59
Сертифікати ч.І.rar
07 липня 2020 13:59
СертS.rar
07 липня 2020 13:59
СертE.zip
07 липня 2020 13:59
Подяка 1.pdf
07 липня 2020 13:59
ІПН ФОП Култишева.pdf
07 липня 2020 13:59
дог.двери.pdf
07 липня 2020 13:59
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
07 липня 2020 13:59
WDS5S WDS6S WDS7S.rar
07 липня 2020 13:59
Dovidka_MWS.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУЛТИШЕВА КАТЕРИНА ВАЛЕНТИНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КУЛТИШЕВА КАТЕРИНА ВАЛЕНТИНІВНА"
#3180816984
Переможець 70 600,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 11:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "КУЛТИШЕВА КАТЕРИНА ВАЛЕНТИНІВНА" #3180816984

№ рішення у справі

70/124-р/к

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

09 липня 2020 11:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУЛТИШЕВА КАТЕРИНА ВАЛЕНТИНІВНА"
#3180816984
70 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2020 11:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 10:45
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 16:43
додаткова угода 1 до договору 1507 2 Базалійський інтернат.pdf зміни до договору
22 липня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 16:36
договір на придбання вікон та дверей металопластикових № 1507 2.pdf укладений
22 липня 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 41 ЗУ Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1507/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 70 600,00
UAH