Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі (стіл-ресепшн, диван офісний, стіл журнальний, лава на металевому каркасі, стелаж, стіл комп’ютерний1400х600х750мм, шафа для паперів, тумба, шафа комбінована, диван, стіл офісний , шафа для одягу, тумба для офісної техніки, шафа для документів, стіл комп’ютерний1400х600х750мм, шафа секційна для одягу та взуття 2000х400х2000мм, шафа секційна для одягу та взуття 1500х400х2000мм, шафа секційна для одягу та взуття 500х400х2000мм, шафа модульна, стелаж відкритий з тумбою1725х370х786 мм , стелаж відкритий з тумбою 1725х370х786 мм,стелаж відкритий 1010х370х1086мм, стелаж відкритий 560х370х1850мм)
Очікувана вартість
339 573,00 UAH
UA-2020-06-25-007972-a 858221e622914c2995881658cb49969c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запорожський Руслан

380576330147 tenderuokt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДЕРГАЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41863852
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., Дергачі, Вулиця Сумський шлях, будинок 6
Контактна особа: Запорожський Руслан
380576330147
tenderuokt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 13:47
Очікувана вартість: 339 573,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 395,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 штуки
Меблі (стіл-ресепшн, диван офісний, стіл журнальний, лава на металевому каркасі, стелаж, стіл комп’ютерний1400х600х750мм, шафа для паперів, тумба, шафа комбінована, диван, стіл офісний , шафа для одягу, тумба для офісної техніки, шафа для документів, стіл комп’ютерний1400х600х750мм, шафа секційна для одягу та взуття 2000х400х2000мм, шафа секційна для одягу та взуття 1500х400х2000мм, шафа секційна для одягу та взуття 500х400х2000мм, шафа модульна, стелаж відкритий з тумбою1725х370х786 мм , стелаж відкритий з тумбою 1725х370х786 мм,стелаж відкритий 1010х370х1086мм, стелаж відкритий 560х370х1850мм)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62300, Україна, Харківська область, Дергачі, вул. Садова,8,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 15:40
ТД (2).doc
25 червня 2020 15:24
ДОДАТОК 6 договір.docx
25 червня 2020 15:17
Технічне завдання (10).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи для підтвердження якості товару
Дата подання: 25 червня 2020 16:36
Дата відповіді: 26 червня 2020 21:40
В Додатку 5 до Тендерної документації «Технічне завдання» Замовник для підтвердження якості вимагає зокрема надати «сертифікати відповідності»: «Стіл повинен відповідати ДСТУ 4414:2005, що повинно бути підтверджено висновком ДСЕЕ та сертифікатом відповідності у складі тендерної пропозиції учасника.» З цього приводу зауважимо наступне. Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними та такими, що перешкоджають конкуренції. Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» на меблі, що є предметом закупівлі. Пропонуємо також Замовнику внести зміни в Тендерну документацію та викласти вимоги для підтвердження Учасником якості товару, що пропонується наступним чином: «Для підтвердження якості товару Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: 1. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі, що пропонуються Учасником згідно закупівлі. 2. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на основний матеріал для виготовлення меблів – ДСП. 3. Сертифікат системи управління якістю на підприємстві Учасника відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та системи екологічного управління відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Разом із сертифікатами ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015 Учасник має надати коди перевірки валідності даних сертифікатів задля перевірки Замовником чинності наданих документів.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник відміняє закупівлю в зв*язку з відсутностю подальшої потреби в закупівлі товарів

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 26 червня 2020 22:04
Кінець періоду оскарження: 07 липня 2020 00:00
Дата відміни: 07 липня 2020 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Замовник відміняє закупівлю в зв*язку з відсутностю подальшої потреби в закупівлі товарів
Документи:
26 червня 2020 22:04
Електронний підпис
26 червня 2020 22:03
Протокол відміна.docx