Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція – 2 лоти: Лот 1 - Фармацевтична продукція ( Наркотичні лікарські засоби) – 3 найменування; Лот 2 - Фармацевтична продукція (Засоби для наркозу) – 5 найменувань
Очікувана вартість
1 093 886,00 UAH
UA-2020-06-25-004499-a e28fbc50e1c544d189415fd66d2dbff1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожара Юрій Олександрович

380442013256 kmdkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Київська міська дитяча клінічна лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 04350694
Місцезнаходження: 04209, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богатирська, 30
Контактна особа: Кожара Юрій Олександрович
380442013256
kmdkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 16:00
Очікувана вартість: 1 093 886,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

25 червня 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 12:13
наркотики тендер ТД нова от 24-06-2020 р..doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Фармацевтична продукція ( Наркотичні лікарські засоби) – 3 найменування;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 907 854,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 540,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 липня 2020 12:47
Закінчення: 13 липня 2020 13:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1900 пач
Фентаніл,р-н для ін’єкцій 0,005% по 2мл №5
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
60 пач
Омнопон р-н для ін’єкцій 2% по 1 мл №5
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Codeine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
100 пач
Сибазон р-н для ін єкцій 0,5 мг/мл по 2 мл №10
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо внесення змін
Дата подання: 26 червня 2020 17:47
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:43
Відповідно до умов тендерної документації предмет закупівлі за лотом №1 складається з переліку лікарських засобів, що містить 3 найменування. Між тим, серед переліку предмету закупівлі за лотом №1 є лікарські засоби, які не мають на фармацевтичному ринку України аналогів (еквівалентів) та виробляються лише одним виробником. Так, лікарський засіб "Омнопон, р-н для ін’єкцій 2% по 1 мл №5" за своїми характеристиками (склад діючих речовин, дозування) не має аналогів на території України та виробляється лише ТОВ "Харківське фармацевтичне підприємство "Здоров'я народу". Об’єднуючи в одну частину предмету закупівлі (лот) лікарські засоби, які виробляються в Україні лише одним виробником з іншими лікарськими засобами, в сукупності з вимогою щодо надання гарантійних листів від виробника, замовник штучно звужує коло потенційних учасників, а отже призводить до їх дискримінації, оскільки прийняти участь, перемогти у закупівлі та отримати контракт на поставку товарів зможе лише учасник, який запропонує повний перелік. Вищевказані вимоги тендерної документації ставлять учасників в залежне становище від виробника товару, що не має на ринку аналогів. Задля уникнення дискримінації потенційних учасників, просимо виправити допущені порушення та розділити предмет закупівлі за лотом №1 у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: відокремити лікарський засіб "Омнопон, р-н для ін’єкцій 2% по 1 мл №5" в окремий лот.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі та переліки лікарських засобів по лотах були сформовані у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. за № 922-VIII (далі Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року.
Як видно з п.п. 22) Статті 1. Закону «предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі,… щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції… Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку».
«…Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів… або застосування цього Закону, …» (абзац другий частини 10 Статті 3 Закону).
Відповідно до Наказу під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, що повністю відповідає тендерній документації з відкритих торгів та оголошенню про закупівлю.
Згідно Порядку визначення предмета закупівлі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року, «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.». Тобто, Замовник може, а не зобов’язаний ділити предмет закупівлі на окремі лоти.
Предметом даної процедури закупівлі по Лоту №1 є лікарські засоби, які є наркотичними препаратами та мають специфіку та особливості їх використання, зберігання та транспортування. Даний перелік препаратів був сформований виходячи з нагальної потреби в цих препаратах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування, предметно-кількісного обліку лікарських засобів, та для забезпечення безперервного лікувального процесу. Об’єднання лікарських засобів в один перелік є обгрунтованим та ніяким чином не порушує принцип добросовісної конкуренції, а навпаки, дає змогу більшій кількості учасників прийняти участь у даній процедурі. Як сказано вище, лікарські засоби, що заявлені до закупівлі, відносяться до наркотичних та психотропних препаратів, мають специфіку використання, в тому числі, в діяльності підрозділів реанімації та інтенсивної терапії, а тому користуватися загальними рекомендаціями щодо поділу на лоти, що стосуються інших звичайних лікарських засобів, в даному випадку є недоречним та може мати негативні наслідки для безперебійного процесу лікування пацієнтів.
Крім того, виокремлення окремих найменувань в один лот, призведе до збою закупівлі і, таким чином, до неповного забезпечення закладу лікарськими засобами для здійснення безперебійного лікувального процесу, оскільки учасники будуть зацікавлені приймати участь у лотах з більшою сумою, а лікарські засоби на невеликі суми залишаться не закупленими. Проте вони є не менш важливими для нашого закладу. З цієї точки зору, виокремлення в окремий лот найменувань предмету закупівлі з невеликою бюджетною сумою, тендерний комітет закладу вважає недоцільним.
Лікарські препарати є в достатній кількості та асортименті на ринку медичної продукції України, особливо ті, що вироблені на Україні, та можуть бути запропоновані до продажу не єдиним постачальником. Такі постачальники приймають участь у аналогічних процедурах закупівель та можуть задовольнити потребу нашої лікувальної установи в повному обзязі.
Жодним нормативним документом не встановлено обмежень щодо внесення замовником в один перелік різних лікарських засобів.
Крім того, на Prozorro вже неодноразово проводились аналогічні закупівлі.
Щодо вимоги надання гарантійного листа.
Відповідно до п. 2 Статті 22 Закону «2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: … 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;».
Відповідно до п. 1 Статті 23 Закону «1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис … порядку постачання товару (товарів).».
Відповідно до п. 4 Статті 23 Закону «4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".».
Відповідно до п. 3 Статті 22 Закону «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
На сьогодні відсутні нормативні документи, що встановлюють обмеження до типу та виду документів, які підтверджують інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Тому, перелік документів, якими учасник підтверджує свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтями 22 та 23 Закону.
Як видно з вимоги пункту 2 «МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ» Додатку 4 тендерної документації, гарантійний лист може надаватися не лише виробником, а й його представництвом. Якщо учасник не є виробником, у нього обов’язково є договірні відносини з офіційним представництвом виробника, який може надати конкретному Учаснику даний документ. Тобто, участь у даній процедурі закупівлі можуть приймати всі бажаючі добросовісні учасники, які мають змогу поставити заявлені лікарські засоби у повному обсязі. Такі учасники спроможні виконати дану вимогу. Жодним чином Замовник не обмежує конкуренцію учасників.
Замовник хоче бути впевнений в тому, що Учасником буде гарантована можливість здійснення поставки заявлених лікарських засобів. Замовнику потрібні гарантії поставки заявлених лікарських засобів, в першу чергу, на момент проведення процедури закупівлі та підписання договору, а потім вже на етапі відвантаження товару. Наразі відомі ситуації, коли після підписання договору з постачальником необхідні лікувальній установі лікарські засоби знаходяться в «дефектурі» на ринку медичної продукції на невизначений термін, або ж взагалі вже не виробляються та не плануються вироблятись, а пацієнту необхідно надавати допомогу терміново, його не цікавить, чому постачальник або не поставив товар, або ж надав неякісний товар. Ніякі договірні гарантії чи штрафні санкції не можуть гарантувати своєчасну та якісну поставку необхідного товару. Якщо виявиться, що переможець процедури закупівлі виявиться не добросовісним учасником, зірве поставку вкрай необхідних для лікувального закладу препаратів, це, як сказано вище, буде мати негативні наслідки для надання своєчасної та якісної допомоги пацієнтам. Лікувальному закладу потрібні ліки, а не сплата штрафних санкцій за умовами договору.
На медичному ринку України в наявності достатня кількість постачальників, які можуть забезпечити поставку заявлених лікарських засобів та виконати всі вимоги Замовника.
Дана вимога є звичайною та поширеною практикою під час проведення процедур закупівель лікарських засобів.
Зазначена вимога жодним чином не порушує права потенційних учасників та не носить дискримінаційний характер.
Виходячи з вищенаведеного, наша тендерна документація повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. за №922-VIII та вимогам інших нормативних актів, які регулюють відносини закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, та ніяк не обмежує та не надає перевагу іншим учасникам процедури закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" 907 631,70
UAH з ПДВ
907 631,70
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 906 925,15
UAH з ПДВ
906 925,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 12:18
Пропозиція.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 10:26
Пакет переможця
03 липня 2020 12:16
Інші_документи.pdf
03 липня 2020 12:16
Проект_договору.pdf
03 липня 2020 12:16
Технічна_частина.pdf
03 липня 2020 12:16
Кваліф_частина_ст.17.pdf
03 липня 2020 12:15
Докум_право_підпису.pdf
03 липня 2020 12:15
Кваліф_частина_ст.16_2.pdf
03 липня 2020 12:15
Кваліф_частина_ст.16_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"

Комунальне підприємство "Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 906 925,15
UAH з ПДВ
17 липня 2020 10:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
906 925,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 11:31
159 від 28-07-2020 року ФАРМАЦІЯ ЛОТ 1.pdf укладений
28 липня 2020 11:28