Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 39290000-1 фурнітура різна (крейдова магнітна дошка "НОВИЙ СТАНДАРТ", 2000*1000мм, 1-поверхнева з широкою полицею – 8 штук, крейдова магнітна дошка “НОВИЙ СТАНДАРТ”, 3000*1000 мм, 5-поверхнева з полицями на стулках – 9 штук).
Очікувана вартість
50 900,00 UAH
UA-2020-06-25-003760-a ● 223e69a725f04e628dd954df8237f9de
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БАХМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02147368 |
Місцезнаходження: | 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач,, вул. Соборності, буд. 42 |
Контактна особа: |
Галина Беда +380677163784 gallina-t35@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2020 13:25 |
Очікувана вартість: | 50 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 509,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
ДК 021:2015 39290000-1 фурнітура різна (крейдова магнітна дошка "НОВИЙ СТАНДАРТ", 2000*1000мм, 1-поверхнева з широкою полицею – 8 штук, крейдова магнітна дошка “НОВИЙ СТАНДАРТ”, 3000*1000 мм, 5-поверхнева з полицями на стулках – 9 штук).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16501, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Пушкіна, 3 (склад відділу освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата товару проводиться після поставки його, відповідно наданої видаткової накладної протягом 7 банківських днів. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Розрахунки за товар здійснюються відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 11:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 11:40 |
Технічні характеристики.doc | |
25 червня 2020 11:39 |
Проект договору на закупівлю товару.doc | |
25 червня 2020 11:39 |
Оголошення.doc | |
25 червня 2020 11:39 |
Форма пропозиції.doc | |
25 червня 2020 11:39 |
Лист згода.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прописаний Виробник та модель виробу, що є дискримінацією інших учасників.
Дата подання: 25 червня 2020 15:45
Дата відповіді: 25 червня 2020 16:07
В технічних характеристиках до закупівлі прописаний конкретний виробник та модель товару та виключений аналог або еквівалент (навіть якщо він кращий за показниками), що є дискримінацією інших учасників. Публічні закупівлі, у тому числі допорогові закупівлі, здійснюються за такими принципами, як зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що згідно ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оскільки замовник має намір закупити конкретну модель товару конкретного виробника, в технічних характеристиках чітко зазначено, що аналоги та/або еквіваленти Замовником прийматися не будуть. Зогляду на те, що ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає можливість зазначати конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника для спрощених закупівель, зазначені вимоги до предмета закупівлі жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Чернігівторг #35687180 |
Переможець |
42 990,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 11:11
|
договір.pdf | укладений |
30 липня 2020 11:10
|