Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А 4
Очікувана вартість
1 499 743,33 UAH
UA-2020-06-25-002547-a 5a43bedbc8564f448b4263b3f15cc676
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гунько

+380567565611 ufzbodnepr126@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 40108866
Вебсайт: http://dp.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А
Контактна особа: Юлія Гунько
+380567565611
ufzbodnepr126@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 10:40
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 10:40
Початок аукціону: 15 липня 2020 13:34
Очікувана вартість: 1 499 743,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 498,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації. Категорія Замовника:відповідно п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13044 пачок
Папір офісний формату А 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Троїцька, 20-А, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 14:36
Додаток 4 Технічна специфікація нова редакція.docx
03 липня 2020 14:36
Зміни до ТД папір.doc
25 червня 2020 10:48
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії ст. 16.docx
25 червня 2020 10:48
Додаток 6 Перелік інших документів.docx
25 червня 2020 10:48
Додаток 4 Технічна специфікація.docx
25 червня 2020 10:48
Додаток 5 Проект договору.doc
25 червня 2020 10:48
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
25 червня 2020 10:48
ТД ГУНП.doc
25 червня 2020 10:48
Додаток 3 Підстави по ст. 17.docx
25 червня 2020 10:48
Додаток 7 Відомості про учасника.docx
25 червня 2020 10:48
оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-002547-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 01 липня 2020 10:03
Технічні вимоги предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-06-25-002547-a на закупівлю ДК - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А4), де Замовником виступає Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного формату А4 класу А, B+, B по500 аркушів у пачці були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник до Паперу офісного формату А4 класу А, B+, B по500 аркушів у пачці: Яскравість аркуша (ISO) – 110%. В даномупоказнику відсутнє відхилення. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного формату А4 класу А, B+, B по500 аркушів у пачці, а саме показники паперу: Яскравість аркуша (ISO) – 110+/-2 % для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2020 14:28
Зміни до тендерної документації внесено. Додаток 4 викладено в новій редакції

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:12
Кінець періоду оскарження: 14 липня 2020 00:00
Дата відміни: 14 липня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відміна у звязку з технічною помилкою
Документи:
03 липня 2020 16:12
Електронний підпис
03 липня 2020 16:11
протокол №16.pdf