Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарбування та скління (Відновлення антикорозійного покриття технологічних трубопроводів, пристроїв та блоків газорозподільної станції)
Painting and glazing (Restoration of anticorrosive coating of technological pipelines, devices and blocks of gas distribution station)
Очікувана вартість
5 805 174,17 UAH
UA-2020-06-25-002214-b ad4caf52e2d043778fe8e49202f0b374
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філоненко Сергій Леонідович

+38044-239-77-59 FILONENKO-SL@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Філоненко Сергій Леонідович
+38044-239-77-59
FILONENKO-SL@TSOUA.COM
Додаткові контактні особи: Ажгіреєва Олена Вадимівна
+38044-239-78-15
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Filonenko Serhii
+38044-239-77-59
FILONENKO-SL@TSOUA.COM
Additional contacts: Azhgireeva Olena
+38044-239-78-15
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 17:30
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:35
Очікувана вартість: 5 805 174,17 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 051,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 174000 UAH
Publication date: 25 червня 2020 17:10
Enquiries until: 19 липня 2020 17:30
Complaints submission until: до 25 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 липня 2020 17:30

Information

Estimated total value: 5 805 174 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 58 052 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-06-12-003387-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Відновлення антикорозійного покриття технологічних трубопроводів, пристроїв та блоків газорозподільної станції». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
his purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-06-12-003387-c, in accordance with quality and technical specifications purchase. Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Відновлення антикорозійного покриття технологічних трубопроводів, пристроїв та блоків газорозподільної станції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління

Restoration of anticorrosive coating of technological pipelines, devices and blocks of gas distribution station
CPV: 45440000-3
Період постачання: по 01 жовтня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія На підставі актів наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 16:40
20_739_п_ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
20 липня 2020 16:40
20_739_п_Додаток 5 Форма оцінки відповідності потенційного контагента_ukr.pdf
25 червня 2020 17:07
20_739_п_Додаток_5_Форма оцінки відповідності потенційного контрагента.xls
20 липня 2020 16:40
20_739_п_додаток_2_Перелік інформації_н.р..docx
25 червня 2020 17:07
20_739_п_додаток_2_Перелік інформації.docx
20 липня 2020 16:40
20_739_п_додаток_1_Технічні характеристики_н.р..docx
25 червня 2020 17:07
20_739_п_додаток_1_Технічні характеристики.docx
25 червня 2020 17:07
20_739_п_Додаток_6_2_ Забезпечення виконання договору.docx
25 червня 2020 17:07
20_739_п_Додаток_6_1_Забезпечення ТП.docx
25 червня 2020 17:07
20_739_п_додаток_4_Проект договору.docx
25 червня 2020 17:07
20_739_п_додаток_3_Вимоги до переможця.docx
25 червня 2020 17:07
20_739_п_Додаток_1.1_Гарантійний лист.docx
25 червня 2020 17:07
20_739_п_ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Яким чином може порушити Виконавець права власності на винахід (корисну модель), якщо послуги надаватимуться у чіткій відповідності до вказівок Замовника, викладених них у Технічних вимогах, кількісних та якісних характеристиках предмета закупівлі?
Дата подання: 14 липня 2020 15:04
Дата відповіді: 17 липня 2020 12:09
Згідно з пунктами 5.7., 5.8. проекту Договору (Додаток 4 до ТД), "Виконавець несе відповідальність за використання ним результату інтелектуальної власності третіх осіб в будь-якій сфері технології, що мають охоронний документ, який засвідчує пріоритет, їх авторства і прав власності на винахід (корисну модель), під час надання зобов’язань за цим Договором. Виконавець бере на себе всі ризики та відшкодовує усі збитки та витрати, понесені Замовником внаслідок порушення першим авторських та суміжних прав, в тому числі права власності на винахід (корисну модель) третіх осіб, у разі звернення такими особами за захистом своїх прав до останнього". Тобто, якщо Виконавець чітко виконуватиме вказівки Замовника, викладені Замовником у Технічних вимогах, кількісних та якісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 1 до ТД), він може цим порушити права власності на винахід (корисну модель) третіх осіб? Чи Замовник вже порушив такі права власності на винахід (корисну модель) третіх осіб і намагається потім перекласти відповідальність за це на Виконавця в порядку регресу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно вимог пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 , тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, тендерна документація повинна містити, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням предмету договору, ціни, умов оплати тощо. При цьому, Замовник самостійно визначає умови закупівлі, виходячи зі своїх потреб та специфіки предмета закупівлі.
В проекті договору, який є складовою частиною тендерної документації (Додаток 4), Замовником визначенні умови договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського Кодексів України, в тому числі один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин - принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, свобода вибору характеру договору, вільний вибір контрагента за договором, вільний вибір умов договору.
В зв’язку з вищевикладеним, Замовник не вважає за доцільне вносити зміни в умови договору про закупівлю, які визначені в Додатку 4 до тендерної документації.
Чому між Замовником та Виконавцем не збалансована грошова відповідальність за несвоєчасне виконання зобов'язань?
Дата подання: 14 липня 2020 15:41
Дата відповіді: 17 липня 2020 12:03
Відповідно до пункту 10.2. проекту Договору (Додаток 4 до ТД), "У випадку несвоєчасного надання Послуг, передбачених Графіком надання послуг (Додаток №3), до Виконавця застосовуються штрафні санкції у вигляді пені у розмірі 0,1 % від вартості ненаданих Послуг за кожен день прострочення надання Послуг, а при порушенні строку надання Послуг більш ніж на 30 календарних днів Виконавець додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 7 % від вартості ненаданих Послуг." Згідно з пунктом 10.12., 10.13. проекту Договору (Додаток 4 до ТД), "При несвоєчасній оплаті наданих Послуг за Договором Замовник сплачує на користь Виконавця пеню у розмірі 0,01 % від простроченої суми оплати за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. Сторони домовились, що на суму боргу за порушення строку здійснення платежів нараховується 0,01 проценти річних від простроченої суми. Така маленька відповідальність за невиконання грошових зобов'язань Замовника, створює умови для зловживань, оскільки штрафні санкції за несвоєчасну оплату наданих послуг мізерні. Чому між Замовником та Виконавцем не збалансована грошова відповідальність за несвоєчасне виконання зобов'язань?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань» від 22.11.1996 за прострочку платежу платник грошових коштів сплачує пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.
Відповідно до частини другої статті 625 ЦКУ боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти (3%) річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
При цьому, статтею 231 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) встановлені штрафні санкції за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) штраф у розмірі 20% вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг), за порушення строків виконання зобов'язання – пеня у розмірі 0,1 % вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення.
Відповідно до статті 224 ГКУ Учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов'язання або установлені вимоги щодо здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати завдані цим збитки суб'єкту, права або законні інтереси якого порушено.
Під збитками розуміються витрати, зроблені управненою стороною, втрата або пошкодження її майна, а також не одержані нею доходи, які управнена сторона одержала б у разі належного виконання зобов'язання або додержання правил здійснення господарської діяльності другою стороною.
Відповідно до статті 225 ГКУ До складу збитків, що підлягають відшкодуванню особою, яка допустила господарське правопорушення, включаються
вартість втраченого, пошкодженого або знищеного майна, визначена відповідно до вимог законодавства;
додаткові витрати (штрафні санкції, сплачені іншим суб'єктам, вартість додаткових робіт, додатково витрачених матеріалів тощо), понесені стороною, яка зазнала збитків внаслідок порушення зобов'язання другою стороною;
неодержаний прибуток (втрачена вигода), на який сторона, яка зазнала збитків, мала право розраховувати у разі належного виконання зобов'язання другою стороною.
матеріальна компенсація моральної шкоди у випадках, передбачених законом.
Отже, у розділі 10 проекту Договору «Відповідальність сторін» розмір штрафних санкцій визначений орієнтовно до вимог, встановлених законом.
Відповідно до частини 4 статті 231 ГКУ у разі, якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому, розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг).
Враховуючи вищевикладене, Товариством встановлені штрафні санкції в Договорі про закупівлю виключно відповідно до вимог чинного законодавства, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі».
Техничне запитання
Дата подання: 17 липня 2020 14:48
Дата відповіді: 20 липня 2020 16:21
Пунктом 15,1 Додатка 1 до тендерної документації передбачено «Нанесення Виконавцем захисного поліуретанового (епоксидного) покриття проводиться з врахуванням рекомендацій детальної поопераційної технологічної карти (завіреної виробником (дистриб’ютором) покриття) нанесення захисного покриття.» Матеріал який планує використовувати учасник може наноситься як безповітряним нанесення так і вручну, відповідно до інструкції по нанесенню і рекомендацій виробника матеріалу. При цьому в Додатках 1 А Додатка 1 до тендерної документації передбачено нанесення поліуретанового покриття на переходи земля повітря виключно безповітряним розпиленням. У зв'язку з чим просимо внести зміни до тендерної документації, а саме в Додаток 1 А додатка 1, передбачити нанесення поліуретанового покриття на ділянки земля повітря як безповітряним так і ручним способом. Такі зміни не будуть суперечити вимогам пункту 15,1 Додатка 1 до тендерної документації та будуть відповідати Вимоги ДСТУ 4219 (п. 6.1.1 табл. 2, клас В)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником готуються відповідні зміни (в частині способу нанесення) в Додаток 1-а додатку 1 до тендерної документації.
Техничне запитання
Дата подання: 17 липня 2020 15:30
Дата відповіді: 20 липня 2020 16:23
У пункті 10; 11 Додатка 1А Додатка 1 до тендорной документації передбачено нанесення захисного покриття загальною товщиною 240 мкм, яка складається з шару 180 мкм і шару 60 мкм. Цитата из пункта 10 Додатка 1 А , Додатка 1 : « Грунтування під систему фарбування С4.06 (двошарова епоксідно-поліуретанова система), товщина шару 180 мкм, безповітряним розпиленням, поверхні змішані» Цитата из пункта 11 Додатка 1 А , Додатка 1 : «Захист від корозії системою фарбування С4.06 -двошарове аліфатичне акрил-поліуретанове покриття, товщина шару 60 мкм, безповітряним розпиленням, поверхні змішані (RAL 1003 або 1023 (жовтий)- 60%, RAL 5005 (синій)- 35%, RAL 3020 (червоний)- 2%, RAL 9005 (чорний)- 3%)» Система захисного покриття яку планує нанести учасник виконавець має наступну конструкцію: 1 шар - 80 мкм (двухкомпонентне епоксидне грунтовочне покриття ) 2 шар - 80 мкм (двухкомпонентне епоксидне проміжне покриття) 3 шар - 80 мкм (двухкомпонентне акрил-поліуретанове покриття алифатичного типу) що повністю відповідає вимогам, які позначені в пункті 7 Додатка 1 до тендерноі документації. У зв'язку з чим, просимо в Додатку 1 А Додатка 1 внести зміни і передбачити нанесення антикорозійного покриття наступної конструкції: 1 шар 80 - 100 мкм (двухкомпонентне епоксидне грунтовочне покриття) 2 шар - 80 - 100 мкм (двухкомпонентне епоксидне проміжне покриття) 3 шар - 60 - 80 мкм (двухкомпонентное акрил-поліуретанове покриття алифатичного типу) Така конструкція дозволить застосувати більше варіантів систем, які можуть істотно вплинути на термін служби і вартість.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Доброго дня!
Замовником готуються відповідні зміни (в частині конструкції покриття) в Додаток 1-а додатку 1 до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 серпня 2020
UA-2020-06-25-002214-bad4caf52e2d043778fe8e49202f0b374
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
"ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТК" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 15:57
ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ Документи
Допущено до аукціону
Документи
МПП "Гермес-С" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 15:59
ТОВ "Платан-С" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 15:58

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 11:35
Електронний підпис
24 липня 2020 11:35
Сігма Протокол.pdf
24 липня 2020 11:27
Сігма Сертификат.pdf
24 липня 2020 10:33
Електронний підпис
24 липня 2020 10:32
Статут ІТК 2017.pdf
24 липня 2020 10:32
Протокол Кутник.pdf
24 липня 2020 10:32
Про санкції.pdf
24 липня 2020 10:32
Паспорт Кутник І.І..pdf
24 липня 2020 10:32
Наказ Кутник.pdf
24 липня 2020 10:32
Відгук.pdf
24 липня 2020 10:32
Витяг 23.07.2020.rtf.p7s
24 липня 2020 10:32
Витяг 23.07.2020.rtf
24 липня 2020 10:31
Сігма Опис СФ 278.pdf
24 липня 2020 10:31
Сігма Опис СФ 278 англ.pdf
24 липня 2020 10:31
Сігма Опис СЛ 855.pdf
24 липня 2020 10:31
Сігма Опис СД 550 Н.pdf
24 липня 2020 10:31
Сігма МОЗ на фарбу.pdf
24 липня 2020 10:31
Сігма ІСО.pdf
24 липня 2020 10:31
Сігма ІСО переклад.pdf
24 липня 2020 10:31
Сігма ДОСВIД.pdf
24 липня 2020 10:31
18. reestr-im-07-06-2019.pdf
24 липня 2020 10:31
XUNDA CEЕ стрічки.pdf
24 липня 2020 10:31
XUNDA Сертифікат.pdf
24 липня 2020 10:31
XUNDA СЕЕ стрічка Т-500.PDF
24 липня 2020 10:31
XUNDA Протокол 682.pdf
24 липня 2020 10:30
XUNDA ОТК VT T500.pdf
24 липня 2020 10:30
XUNDA ДСТУ ISO 9001 2009.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" підписана фізичною особою Ткаленко Олександром Сергійовичом, тоді як учасник повинен накласти на пропозицію електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника - директора Ткаленко Олександра Сергійовича, повноваження якого підтверджуються відповідно до поданих документів, згідно вимог п. 4 Додатку 2 до тендерної документації. Також у складі тендерної пропозиції відсутній лист-пояснення про неможливість накладення ЕЦП/КЕП уповноваженої особи. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) п.1 Розділу ІI Додатку 2 тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 Додатку 2 цієї тендерної документації. У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) або електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП), виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 № 852-IV до набрання чинності Законом України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155), на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення.

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 12:09
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:16
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:52
Електронний підпис
29 липня 2020 10:24
Електронний підпис
29 липня 2020 10:24
Електронний підпис
29 липня 2020 10:24
87 - UA-2020-04-13-000911-c.imd.p7s
28 липня 2020 17:03
Електронний підпис
28 липня 2020 17:03
Електронний підпис
28 липня 2020 17:02
Дозволи.rar
28 липня 2020 17:02
Декларація 08.10.2019.pdf
28 липня 2020 17:02
декларація 03.07.2020.pdf
28 липня 2020 17:02
ліцензія.pdf
28 липня 2020 17:02
описи.pdf
28 липня 2020 17:02
портокол-рішення.pdf
28 липня 2020 17:02
наказ директор.pdf

Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 16:09
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:08
Кошторис виправлений.zip
15 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
15 вересня 2020 16:31
Банківська гарантія.pdf
11 вересня 2020 14:46
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:44
Банківська гарантія.zip
11 вересня 2020 11:03
Електронний підпис
08 вересня 2020 14:35
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:38
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:44
Сертифікат.pdf
03 вересня 2020 12:44
Право підпису Свердлов.pdf
03 вересня 2020 12:44
Ліцензія і види робіт (2).pdf
03 вересня 2020 12:44
Кошторис.bsdu
03 вересня 2020 12:43
Дозволи (2)-3-4.pdf
03 вересня 2020 12:43
Довідка Мінюст.zip
03 вересня 2020 12:43
Декларація.pdf
03 вересня 2020 12:43
Декларація 3.pdf
03 вересня 2020 12:43
Декларація 2.pdf
29 липня 2020 15:24
Електронний підпис
29 липня 2020 15:24
Електронний підпис
29 липня 2020 13:57
Декларація.pdf
29 липня 2020 13:57
Довідка договір.pdf
29 липня 2020 13:57
Договір Тимофиївка.pdf
29 липня 2020 13:57
Договір Базилівщина.pdf
29 липня 2020 13:57
Банківська гарантия.zip
29 липня 2020 13:57
Сертифікат.pdf
29 липня 2020 13:57
Дозволи.pdf
29 липня 2020 13:57
Статут.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1.1) перелік виявлених невідповідностей: а) учасником у складі тендерної пропозиції не надано оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія інформації про учасника (Форма оцінки відповідності потенційного контрагента ). Учасник має право не зазначати інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 1.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) п.3 Розділу І додатку 2 до тендерної документації; 1.3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник повинен надати оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію інформації про учасника (Форма оцінки відповідності потенційного контрагента ). Учасник має право не зазначати інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 2.1) перелік виявлених невідповідностей: а) учасником у складі тендерної пропозиції не надано рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); 2.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) п.4 Розділу І додатку 2 до тендерної документації; 2.3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник повинен надати оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія інформації у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: Керівника учасника-юридичної особи (обов’язково). Представника/-ів учасника-юридичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). Представника/-ів учасника-фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються такими документами: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (скан-копія з оригіналу або копії)) або довідка (в довільній формі; скан-копія з оригіналу або копії) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). б) повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб) підтверджуються довіреніостю/-ями, виданою/-ими на і’мя представника/-ів учасника, підписаною/-ими уповноваженою/-ими особою/-ами учасника.

Документи

Публічні документи

29 липня 2020 17:13
Електронний підпис
29 липня 2020 17:04
letter_Ivano-Frankivsk.jpg
29 липня 2020 16:59
Витяг завірений.txt
29 липня 2020 16:59
Витяг завірений.pdf
29 липня 2020 16:59
Штатний розпис.pdf
29 липня 2020 16:49
Гарантійний лист.pdf
29 липня 2020 16:49
Довідка ЄДР.pdf
29 липня 2020 16:49
2 контрагент.rar
29 липня 2020 16:49
Витяг з реєстру ПДВ.jpg
29 липня 2020 16:49
1 контрагент.rar
29 липня 2020 16:48
Документи директора.pdf
29 липня 2020 16:48
005.jpg

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) учасником у складі тендерної пропозиції не надано оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія інформації про учасника (Форма оцінки відповідності потенційного контрагента ). Учасник має право не зазначати інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) п.3 Розділу І додатку 2 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник повинен надати оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію інформації про учасника (Форма оцінки відповідності потенційного контрагента ). Учасник має право не зазначати інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 13:54
Електронний підпис
29 липня 2020 17:21
Електронний підпис
29 липня 2020 17:15
статут 2 установчі.pdf
29 липня 2020 17:15
статут 1 установчі.pdf
29 липня 2020 17:15
проект договора1.pdf
29 липня 2020 17:15
листи1.pdf
29 липня 2020 17:15
Документ_ЄДР_1006896188.zip
29 липня 2020 17:15
досвід1.pdf
29 липня 2020 17:15
Дозвільні1.pdf
29 липня 2020 17:15
договора кроно1.pdf
29 липня 2020 17:15
договора вівадекор1.pdf
29 липня 2020 17:15
договір тец1.pdf
29 липня 2020 17:15
гарантійний лист1.pdf
29 липня 2020 17:15
відсутність підстав1.pdf
29 липня 2020 17:15
відгуки1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТК" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ"

ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

МПП "Гермес-С"

ТОВ "Платан-С"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 5 650 159,00
UAH
5 375 000,00
UAH
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" 5 777 234,00
UAH
5 376 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 16:09
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:08
Кошторис виправлений.zip
15 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
15 вересня 2020 16:31
Банківська гарантія.pdf
11 вересня 2020 14:46
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:44
Банківська гарантія.zip
11 вересня 2020 11:03
Електронний підпис
08 вересня 2020 14:35
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:38
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:44
Сертифікат.pdf
03 вересня 2020 12:44
Право підпису Свердлов.pdf
03 вересня 2020 12:44
Ліцензія і види робіт (2).pdf
03 вересня 2020 12:44
Кошторис.bsdu
03 вересня 2020 12:43
Дозволи (2)-3-4.pdf
03 вересня 2020 12:43
Довідка Мінюст.zip
03 вересня 2020 12:43
Декларація.pdf
03 вересня 2020 12:43
Декларація 3.pdf
03 вересня 2020 12:43
Декларація 2.pdf
29 липня 2020 15:24
Електронний підпис
29 липня 2020 15:24
Електронний підпис
29 липня 2020 13:57
Декларація.pdf
29 липня 2020 13:57
Довідка договір.pdf
29 липня 2020 13:57
Договір Тимофиївка.pdf
29 липня 2020 13:57
Договір Базилівщина.pdf
29 липня 2020 13:57
Банківська гарантия.zip
29 липня 2020 13:57
Сертифікат.pdf
29 липня 2020 13:57
Дозволи.pdf
29 липня 2020 13:57
Статут.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 12:09
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:16
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:52
Електронний підпис
29 липня 2020 10:24
Електронний підпис
29 липня 2020 10:24
Електронний підпис
29 липня 2020 10:24
87 - UA-2020-04-13-000911-c.imd.p7s
28 липня 2020 17:03
Електронний підпис
28 липня 2020 17:03
Електронний підпис
28 липня 2020 17:02
Дозволи.rar
28 липня 2020 17:02
Декларація 08.10.2019.pdf
28 липня 2020 17:02
декларація 03.07.2020.pdf
28 липня 2020 17:02
ліцензія.pdf
28 липня 2020 17:02
описи.pdf
28 липня 2020 17:02
портокол-рішення.pdf
28 липня 2020 17:02
наказ директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#22483654
Переможець 5 375 000,00
UAH
31 серпня 2020 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#22483654
5 375 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 08:45
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 19:39
Договір_2009000106 від 18.09.2020р.pdf укладений
18 вересня 2020 19:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 4 517 638,80
UAH (в тому числі ПДВ 752 939,80 UAH)