Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект парта + стілець регульовані по висоті, антисколіозні (Нова українська школа)
Очікувана вартість
478 470,00 UAH
UA-2020-06-25-002184-c cd5587f2a46f4210898f13a909918c10
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драновська Світлана

+380324751785 trusk_vo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Вебсайт: http://tmr.gov.ua
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Драновська Світлана
+380324751785
trusk_vo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:54
Очікувана вартість: 478 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 392,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14354 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Категорія замовника – юридична особа (комунальне підприємство). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 14 354.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Більш детально - у прикріпленому файлі тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
246 комп.
Комплект парта + стілець регульовані по висоті, антисколіозні (Нова українська школа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після поставки всього обсягу товару на підставі наданої Постачальником видаткової накладної на товар, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. Строк оплати за поставлений товар буде здійснена - протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту прийому-передачі товару, але в будь якому випадку після виділення коштів на придбання товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 14:13
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Меблі НУШ.docx
01 липня 2020 14:13
3-Перелік змін,що вносяться.doc
25 червня 2020 16:56
2-ТД-Меблі НУШ.docx
01 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 14:13
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Меблі НУШ.docx
01 липня 2020 14:13
3-Перелік змін,що вносяться.doc
25 червня 2020 16:56
2-ТД-Меблі НУШ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович 276 012,00
UAH з ПДВ
276 012,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська меблева фабрика "Мальви" 437 880,00
UAH з ПДВ
437 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 22:34
Електронний підпис
13 липня 2020 22:31
Обгрунтування АНЦ.pdf
10 липня 2020 22:55
Електронний підпис
10 липня 2020 22:53
Документ_ЄДР_1006832437.zip
10 липня 2020 22:53
12. Документи якості.pdf
10 липня 2020 22:53
14. Звітність ФОП.pdf
10 липня 2020 22:53
8. паспорти на товар.pdf
10 липня 2020 22:53
4. проект договору.pdf
10 липня 2020 22:53
9. Технічна частина.pdf
10 липня 2020 22:53
6. стаття 16.pdf
10 липня 2020 22:53
7. довідки.pdf
10 липня 2020 22:53
3. стаття 17.pdf
10 липня 2020 22:53
1. пропозиція.pdf
10 липня 2020 22:53
5. лист згода.pdf
10 липня 2020 22:53
2.2.Лист-відгук Школа.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 12:02
Електронний підпис
27 липня 2020 12:00
кв_1.jpg
27 липня 2020 12:00
довiдка_1.jpg
10 липня 2020 17:51
Електронний підпис
10 липня 2020 17:51
Електронний підпис
10 липня 2020 17:50
Договора до 3.pdf
10 липня 2020 17:50
31.PDF
10 липня 2020 17:50
реeстр.PDF
10 липня 2020 17:50
2.PDF
10 липня 2020 17:50
10.PDF
10 липня 2020 17:50
Статут АТ_АКБ_Львів.pdf
10 липня 2020 17:50
скан_техпаспорту до 3.PDF
10 липня 2020 17:50
Bankivska_licenzia.pdf
10 липня 2020 17:50
наказ до 22.pdf
10 липня 2020 17:50
наказ 1 до 22.pdf
10 липня 2020 17:50
Opys_new_charter_107279755821 (1).pdf
10 липня 2020 17:50
GARANTIA_G54100720_10_07_2020_MALVU.pdf
10 липня 2020 17:50
8.PDF
10 липня 2020 17:50
6 д1.PDF
10 липня 2020 17:50
30.PDF
10 липня 2020 17:50
29.PDF
10 липня 2020 17:50
28.pdf
10 липня 2020 17:50
27.PDF
10 липня 2020 17:50
16.PDF
10 липня 2020 17:50
26.PDF
10 липня 2020 17:50
25.PDF
10 липня 2020 17:50
24.PDF
10 липня 2020 17:50
18.PDF
10 липня 2020 17:50
23.PDF
10 липня 2020 17:50
21.PDF
10 липня 2020 17:50
17.PDF
10 липня 2020 17:50
20.PDF
10 липня 2020 17:50
19.PDF
10 липня 2020 17:50
17паспорт столу.pdf
10 липня 2020 17:50
17 паспорт стільця.pdf
10 липня 2020 17:50
6 д2.pdf
10 липня 2020 17:50
13.PDF
10 липня 2020 17:50
15.PDF
10 липня 2020 17:50
1.PDF
10 липня 2020 17:50
14.PDF
10 липня 2020 17:50
11.pdf
10 липня 2020 17:50
9.PDF
10 липня 2020 17:50
7.PDF
10 липня 2020 17:50
4.PDF
10 липня 2020 17:50
5.PDF
10 липня 2020 17:50
3.PDF
10 липня 2020 17:50
6 в1.PDF
10 липня 2020 17:50
6 в2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська меблева фабрика "Мальви"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович
#3543211932
Відхилено
276 012,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:51
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 липня 2020 00:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська меблева фабрика "Мальви"
#41612390
Переможець 437 880,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 17:18

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

21 липня 2020 16:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська меблева фабрика "Мальви"
#41612390
437 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:43
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 13:45
Д №129 Меблі НУШ.pdf укладений
04 серпня 2020 13:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 437 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 72 980,00 UAH)