Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти стіл учнівський та стілець учнівський
Очікувана вартість
1 077 000,00 UAH
UA-2020-06-25-002013-c bea8ac08d0b9448d85a15c9c032a27d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радоуцька Ольга Вікторівна

+380516155471 perv.osvitatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Первомайської міської ради в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 02144996
Місцезнаходження: 55200, Україна , Миколаївська обл., Первомайськ, Грушевського, 1
Контактна особа: Радоуцька Ольга Вікторівна
+380516155471
perv.osvitatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 15:13
Очікувана вартість: 1 077 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
718 комплекти
Комплекти стіл учнівський та стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55200, Україна, Миколаївська область, м. Первомайськ, Заклади управління освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Продавця. Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 60 (шістдесяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Покупця. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 14:17
Зміни до ТД.pdf
07 липня 2020 14:17
_ТД__меблi_2020_нова редакція.pdf
25 червня 2020 16:21
_ТД__меблi_2020_правка-конвертирован.pdf
07 липня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 14:17
Зміни до ТД.pdf
07 липня 2020 14:17
_ТД__меблi_2020_нова редакція.pdf
25 червня 2020 16:21
_ТД__меблi_2020_правка-конвертирован.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги до столу не по ГОСТ
Дата подання: 26 червня 2020 08:48
Дата відповіді: 26 червня 2020 13:20
Шановний Замовник, у Додатку 4 до тендерної документації в технічних вимогах до столу учнівського ви вимагаєте наступне: "...нахил ближньої до учня частини стільниці повинен легко регулюватися під зручним для учня кутом від 7° до 16°..." також ви вимагаєте, щоб столи відповідали ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79). Але зверніть увагу, що в п. 2.3. ГОСТ 11015-93 чітко вказано, що "при переводі стільниці в нахилене положення висота края стільниці, ближнього до учня, не повинна змінюватись більше ніж на 10 мм". Змінювати кут регулювання ближньої сторони стільниці з горизонтальної та від 7° до 16° і не відхилитись від 10 мм неможливо. Таким чином, ваші вимоги до столу суперечать ГОСТ 11015-93. Щоб стіл відповідав ГОСТ 11015-93, кут нахилу стільниці повинен регулюватись шляхом підняття і опускання саме дальньої частини стільниці, а ближня частина стільниці повинна бути у фіксованому положені. Вимагаємо змінити технічні вимоги згідно ГОСТ 11015-93 та Наказу МОН №143 від 07.02.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Технічні характеристики стола учнівського відповідають вимогам ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) та наказу МОН від 07.02.2020 № 143.
Не відповідність ГОСТ
Дата подання: 26 червня 2020 15:27
Дата відповіді: 26 червня 2020 21:37
Шановний замовнику, ми надали вам чітку аргументацію про невідповідності ваших технічних вимог ГОСТ 11015-93 та наказу МОН №143 від 07.02.2020. Рекомендуємо вам детально ознайомитись з вимогами цих нормативних документів. Наполегливо просимо змінити технічні вимоги згідно ГОСТ 11015-93 та наказу МОН №143 від 07.02.2020. Мова йде про порушення законодавства! Якщо буде перевірка, то будуть неприємності. Ви жодним чином не спростували наші твердження. Наполегливо просимо змінити технічні вимоги, інакше будемо змушені звертутись в контролюючі органи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація містить технічні характеристики стола учнівського відповідно до законодавства та жодним чином не вказує на механізм регулювання нахилу стільниці.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" 1 040 382,00
UAH з ПДВ
1 040 382,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг" 1 077 000,00
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 14:39
Електронний підпис
31 липня 2020 14:37
Довідка повновження.pdf
28 липня 2020 15:52
Електронний підпис
14 липня 2020 11:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТК - РЕНЕССАНС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
#32819771
Переможець 1 040 382,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
#32819771
1 040 382,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 09:27
звіт про укладений договір укладений
28 січня 2021 09:26
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 15:18
Договір укладений
04 серпня 2020 15:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 040 382,00
UAH (в тому числі ПДВ 173 397,00 UAH)