Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку Городищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Городищенської сільської ради по вул. Шкільній,37 в с. Городище Луцького р-ну Волинської області (код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 266 302,40 UAH
UA-2020-06-25-000008-c 50bb8dceab04487691ce0c8623991c90
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Юлія Леонідівна

+380332797579 gorodyshesr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городищенська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04590530
Місцезнаходження: 45656, Україна , Волинська обл., Луцький район село Городище, вулиця Шкільна, 35
Контактна особа: Мельник Юлія Леонідівна
+380332797579
gorodyshesr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 05:25
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 14:33
Очікувана вартість: 1 266 302,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Учасник, з яким буде укладено договір про закупівлю за результатами торгів, у ході виконання робіт та після їх завершення повинен забезпечити та гарантувати: (a) наявність ефективної системи управління якістю та системи контролю якості під час провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг, які є предметом закупівлі, їх відповідність чинним в Україні стандартам у сфері управління якістю, в тому числі у галузі будівництва; (b) дотримання вимог законодавства та нормативно-технічних документів щодо якості робіт і послуг у сфері будівництва та будівельної продукції; (c) відповідність якості послуг та матеріальних ресурсів специфікаціям, технічним умовам, державним будівельним нормам та іншим вимогам до виконання капітального ремонту громадських будівель, в тому числі закладів охорони здоров’я; (d) наявність необхідних сертифікатів, технічних паспортів, інших документів, що підтверджують технічні й якісні характеристики матеріальних ресурсів, включаючи конструкції, обладнання тощо; (e) дотримання внутрішніх документів системи управління якістю учасника (підрядника); (f) усунення за власний рахунок дефектів та недоліків у виконаних будівельних, ремонтно-будівельних, монтажних, інших робіт, виявлених під час їх приймання – у строк, що не перевищує 10 календарних днів; (g) збереження протягом гарантійного строку необхідних якісних, технічних, експлуатаційних характеристик результатів робіт, виконаних у ході ремонту, в тому числі результатів оздоблювальних (опоряджувальних), столярних, сантехнічних, електромонтажних та інших робіт; (h) усунення за власний рахунок дефектів та недоліків у виконаних під час капітального ремонту роботах, які виникли або були виявлені впродовж гарантійного строку після завершення ремонту – у строк, що не перевищує 30 календарних днів. Гарантійний строк на виконані під час капітального ремонту ремонтно-будівельні, монтажні та інші роботи (послуги) та їх результати повинен становити не менше десяти років з дня завершення капітального ремонту та прийняття замовником його результатів. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Ціна – 100 % Ціна пропозиції визначається учасником самостійно: (a) відповідно до чинного законодавства України та умов цих Вимог; (b) у валюті, передбаченій у Вимогах, відповідної грошової одиниці. (c) з урахування вартісних та інших характеристик товару, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з їх виконанням, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов цієї Вимоги.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт харчоблоку Городищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Городищенської сільської ради по вул. Шкільній,37 в с. Городище Луцького р-ну Волинської області (код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45644, Україна, Волинська область, с. Городище Луцького р-ну, вул. Шкільній,37 в с. Городище
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору здійснюються між Замовником і Підрядником на підставі актів виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) до 30 числа місяця, зазначеного в Плані фінансування робіт (Додаток №3 до договору), по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у Плані фінансування робіт (Додаток №3 до договору). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 05:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 05:26
Проект договору про закупівлю.zip
25 червня 2020 05:26
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.zip
25 червня 2020 05:26
Вимоги до предмета закупівлі.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 01 липня 2020 15:04
Просимо надати більш детальні технічні вимоги та опис до наступного обладнання: Шафа для зберігання, шафа холодильна, плита електрична, мармит других страв, стелажі, стіл офісний, м"ясорубка, бойлер
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" 786 000,00
UAH з ПДВ
786 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОМБУД-5" 1 094 737,40
UAH з ПДВ
1 094 737,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 21:41
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.zip
07 липня 2020 21:41
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.zip

Публічні документи

07 липня 2020 16:07
Електронний підпис
07 липня 2020 16:02
мат.-тех.база.pdf
07 липня 2020 16:02
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД"

ПП "ПРОМБУД-5"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД"
#36279786
Переможець 786 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 21:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 21:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД"
#36279786
786 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 13:30
Протокол.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 13:28
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 08:50
Додаток 4.pdf укладений
31 липня 2020 08:49
Додаток 3.pdf укладений
31 липня 2020 08:49
Додаток 2_2.pdf укладений
31 липня 2020 08:49
Додаток 2_1.pdf укладений
31 липня 2020 08:49
Додаток 1.pdf укладений
31 липня 2020 08:49
Договір.pdf укладений
31 липня 2020 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Прийняти рішення щодо необхідності виправлення інформації про закупівлю в річному плані закупівель UA-P-2020-06-25-000011-c, оприлюдненого не веб-порталі Уповноваженого органу. 2. Пункт щодо джерела фінансування закупівлі річного плану закупівель UA-P-2020-06-25-000011-c, оприлюдненого не веб-порталі Уповноваженого органу, викласти у такій редакції: «Джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет.» 3. Дане рішення щодо уточнення (встановлення) інформації про закупівлю в річному плані закупівель UA-P-2020-06-25-000011-c, оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу (за наявності технічної можливості).
Номер договору про закупівлю: 22-07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML