Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт харчоблоку Городищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Городищенської сільської ради по вул. Шкільній,37 в с. Городище Луцького р-ну Волинської області (код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 266 302,40 UAH
UA-2020-06-25-000008-c ● 50bb8dceab04487691ce0c8623991c90
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Городищенська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04590530 |
Місцезнаходження: | 45656, Україна , Волинська обл., Луцький район село Городище, вулиця Шкільна, 35 |
Контактна особа: |
Мельник Юлія Леонідівна +380332797579 gorodyshesr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 05:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2020 14:33 |
Очікувана вартість: | 1 266 302,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Учасник, з яким буде укладено договір про закупівлю за результатами торгів, у ході виконання робіт та після їх завершення повинен забезпечити та гарантувати: (a) наявність ефективної системи управління якістю та системи контролю якості під час провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг, які є предметом закупівлі, їх відповідність чинним в Україні стандартам у сфері управління якістю, в тому числі у галузі будівництва; (b) дотримання вимог законодавства та нормативно-технічних документів щодо якості робіт і послуг у сфері будівництва та будівельної продукції; (c) відповідність якості послуг та матеріальних ресурсів специфікаціям, технічним умовам, державним будівельним нормам та іншим вимогам до виконання капітального ремонту громадських будівель, в тому числі закладів охорони здоров’я; (d) наявність необхідних сертифікатів, технічних паспортів, інших документів, що підтверджують технічні й якісні характеристики матеріальних ресурсів, включаючи конструкції, обладнання тощо; (e) дотримання внутрішніх документів системи управління якістю учасника (підрядника); (f) усунення за власний рахунок дефектів та недоліків у виконаних будівельних, ремонтно-будівельних, монтажних, інших робіт, виявлених під час їх приймання – у строк, що не перевищує 10 календарних днів; (g) збереження протягом гарантійного строку необхідних якісних, технічних, експлуатаційних характеристик результатів робіт, виконаних у ході ремонту, в тому числі результатів оздоблювальних (опоряджувальних), столярних, сантехнічних, електромонтажних та інших робіт; (h) усунення за власний рахунок дефектів та недоліків у виконаних під час капітального ремонту роботах, які виникли або були виявлені впродовж гарантійного строку після завершення ремонту – у строк, що не перевищує 30 календарних днів. Гарантійний строк на виконані під час капітального ремонту ремонтно-будівельні, монтажні та інші роботи (послуги) та їх результати повинен становити не менше десяти років з дня завершення капітального ремонту та прийняття замовником його результатів. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Ціна – 100 % Ціна пропозиції визначається учасником самостійно: (a) відповідно до чинного законодавства України та умов цих Вимог; (b) у валюті, передбаченій у Вимогах, відповідної грошової одиниці. (c) з урахування вартісних та інших характеристик товару, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з їх виконанням, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов цієї Вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт харчоблоку Городищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Городищенської сільської ради по вул. Шкільній,37 в с. Городище Луцького р-ну Волинської області (код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45644, Україна, Волинська область, с. Городище Луцького р-ну, вул. Шкільній,37 в с. Городище
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по даному Договору здійснюються між Замовником і Підрядником на підставі актів виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) до 30 числа місяця, зазначеного в Плані фінансування робіт (Додаток №3 до договору), по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у Плані фінансування робіт (Додаток №3 до договору). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 05:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 05:26 |
Проект договору про закупівлю.zip | |
25 червня 2020 05:26 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.zip | |
25 червня 2020 05:26 |
Вимоги до предмета закупівлі.zip |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні характеристики
Дата подання: 01 липня 2020 15:04
Просимо надати більш детальні технічні вимоги та опис до наступного обладнання: Шафа для зберігання, шафа холодильна, плита електрична, мармит других страв, стелажі, стіл офісний, м"ясорубка, бойлер
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" #36279786 |
Переможець |
786 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 21:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 13:30
|
Протокол.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2020 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 08:50
|
Додаток 4.pdf | укладений |
31 липня 2020 08:49
|
Додаток 3.pdf | укладений |
31 липня 2020 08:49
|
Додаток 2_2.pdf | укладений |
31 липня 2020 08:49
|
Додаток 2_1.pdf | укладений |
31 липня 2020 08:49
|
Додаток 1.pdf | укладений |
31 липня 2020 08:49
|
Договір.pdf | укладений |
31 липня 2020 08:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Прийняти рішення щодо необхідності виправлення інформації про закупівлю в річному плані закупівель UA-P-2020-06-25-000011-c, оприлюдненого не веб-порталі Уповноваженого органу. 2. Пункт щодо джерела фінансування закупівлі річного плану закупівель UA-P-2020-06-25-000011-c, оприлюдненого не веб-порталі Уповноваженого органу, викласти у такій редакції: «Джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет.» 3. Дане рішення щодо уточнення (встановлення) інформації про закупівлю в річному плані закупівель UA-P-2020-06-25-000011-c, оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу (за наявності технічної можливості). |
Номер договору про закупівлю: | 22-07/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |